˖ درختِ بیستساله𐇲 ˖
بسم الله الرحمن الرحیم 🤍 الحمدللهالذیخلقالحسینواولادالحسین✨ تصمیم دارم نیتـی کنم و متوسل ب
دخترخوشگلم که در نذرمون شریک شدی، قبول باشه ازت:)🤍
˖ درختِ بیستساله𐇲 ˖
بسم الله الرحمن الرحیم 🤍 الحمدللهالذیخلقالحسینواولادالحسین✨ تصمیم دارم نیتـی کنم و متوسل ب
- نذرتون قبول باشه خانومیِ جیگرطلا🫂🤍
Mahmood karimi ~ UpMusicMahmood karimi _ Sinezanet Arezooshe (128).mp3
زمان:
حجم:
5M
شب اول محرم سینهزنت آرزوشه
با دستای یه پیرغلامت پیرهن سیاه بپوشه)
-
یا اباعبدالله الحسین 🤍❤️🩹
هدایت شده از Dr.Mutter
محرم خیلی نزدیکه
خواستم یادآوری کنم عزیزانی که چشم انتطار فرزنددار شدن هستن، روزه گرفتن در اولین روز محرم خیلی توصیه شده برای این حاجت روایی
ان شالله عمری باشه سعی میکنم شب قبلش هم یادآوری کنم
کانال دکتر موتا
مشاهدات و تجربه های یک مادرِ دندانپزشک ساکن آلمان
https://eitaa.com/joinchat/3509321946Cbb998519ef
انتشار فقط با لینک کانال
هدایت شده از Dr.Mutter
فعلا یاداوری کنم روزه گرفتن فردا رو برای عزیزانی که چشم انتظار فرزند هستن.
بین شما که هیچ کس از من سند نخواست اما بگم خدمتتون که این همان روشی است که حضرت ذکریا بهش متوسل شدن و خداوند حضرت یحیی رو بهشون عطا کرد. پیامبری که مثل سید الشهدا سر از تنش جدا کردن...
به روزه گرفتن در این روز امام رضا علیه السلام هم توصیه کردن
کانال دکتر موتا
مشاهدات و تجربه های یک مادرِ دندانپزشک ساکن آلمان
https://eitaa.com/joinchat/3509321946Cbb998519ef
انتشار فقط با لینک کانال
˖ درختِ بیستساله𐇲 ˖
فعلا یاداوری کنم روزه گرفتن فردا رو برای عزیزانی که چشم انتظار فرزند هستن. بین شما که هیچ کس از من
بچهها درکل خیلی سفارش شده که
فردا که روز اول ماه محرمـه ، روزه گرفته بشه؛
خیلی هم توصیه شده که بانوان متاهلی که
چشم انتظار فرزند هستن ، این روزه رو بگیرن؛
ولی میدونی به نظر من خیلی خوبه که
همهما (چهمجرد و چه متاهل) این روزه رو بگیریم به نیت فرزند صالح و عاقبتبخیر!
-
امروز مداح، روضهی حضرت مسلم رو
خوند و اشارهای کردن به داستان ایشون که
بانوی بزرگوار «طوعه» ایشون رو به خونهشون راه و پناه دادن؛
ولی پسر نانجیبشون به دشمن خبر دادن و دشمن حضرت مسلم رو اسیر و شهید کردن...
← طوعه زنِ مومن ، پرهیزگار و نجیبی بود (روحشون شاد) ولی پسرشون بیوفایی و نامردی کردن!
و الان همه ما بخاطر نامردیِ اینشخص ،
ازش رنجیده خاطر و آزردهایم!
-
داشتن نسل خوب خیلی ارزشمنده!
خدا انشاءالله به همهی ماها نعمتِ نسلِ باایمان ، خداترس، محب اهلبیت و اهلنماز و عاقبتبخیر عطا کنن 🤲🏻.
اگر امکانش براتون فراهمه فردا رو
بهنیت اینکه اولاً خودتون در راهِ دینتون و عشقتون به اهلبیت ثابتقدم باشید و عاقبت بخیر بشید ؛
و
دوماً به نیت داشتن نسل پاک و مومن و اهلدین و عاقبتبخیر ، روزه بگیرید🤍؛
انشاءالله همهمون حاجتروا بشیم🫂.
-یگانه.
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یا الله
امشب اولین محرمیـه که رهبر عالم و عزیزِما پیشمون نیستن...❤️🩹
الهی و ربّی انشاءالله که روحشون شاد باشه ، همنشین سیدالشهداء باشن و
ما و ایرانمون رو دعا کنن.
الهی آمین.
https://eitaa.com/Apollo/12907 سلام میشه ی شماره کارت دیگه بدین؟
این شماره کارتو میزدم ولی ی اسم دیگه می اورد، نمیدونم حالا یا من اشتباه میزدم یا چی!
〰〰〰〰〰
- سلام عزیزدلم ، این شمارهکارت خودمه و اوکیه🤏🏻
درمورد اسم هم اگه اسممو مینویسه «هناگی یدنوش» اون احتمالا بخاطر اختلال اپلیکیشن بانک هستش که حروف اسمم رو بهمریخته مینویسه🤏🏻
˖ درختِ بیستساله𐇲 ˖
بسم الله الرحمن الرحیم 🤍 الحمدللهالذیخلقالحسینواولادالحسین✨ تصمیم دارم نیتـی کنم و متوسل ب
قربونتون برم من🫂🤍
نذرتون قبول باشه♡