https://eitaa.com/Apollo/12907 سلام میشه ی شماره کارت دیگه بدین؟
این شماره کارتو میزدم ولی ی اسم دیگه می اورد، نمیدونم حالا یا من اشتباه میزدم یا چی!
〰〰〰〰〰
- سلام عزیزدلم ، این شمارهکارت خودمه و اوکیه🤏🏻
درمورد اسم هم اگه اسممو مینویسه «هناگی یدنوش» اون احتمالا بخاطر اختلال اپلیکیشن بانک هستش که حروف اسمم رو بهمریخته مینویسه🤏🏻
˖ درختِ بیستساله𐇲 ˖
بسم الله الرحمن الرحیم 🤍 الحمدللهالذیخلقالحسینواولادالحسین✨ تصمیم دارم نیتـی کنم و متوسل ب
قربونتون برم من🫂🤍
نذرتون قبول باشه♡
https://eitaa.com/Apollo/12927 اها درسته، داداشم رفته بود واریز کنه از باجه اونم نزد اومد گف ی اسم عجیبی اورد فکر کرده اشتباهه😅 فردا واریز میکنم هر چند کمه ولی ایشالا مورد قبول باشه🤲
〰〰〰〰〰
- آره خلاصه این چند روزه یسری بانکها و اپلیکیشنشون دچار اختلال شدن🤏🏻
پیشمیاد🫂🤍
هر قدر که هست خدا قبول کنه و انشاءالله حاجتروا بشید عزیزِدل🫂
گناه شربتی بهظاهر شیرین اما در باطن کشندهتر از زَهرِ مار و عقربـه برای روح!
گناه ظاهراً بوی خوش کباب میده ولی
خبر نداری شیطان رجیم داره
دنبهی الاغ بهت غالب میکنه!
هی وسوسه میکنه ، هی وسوسه میکنه هی از شیرین و چرب و چیلی بودنِ گناه تعریف میکنه ، هی هُلت میده
هی سعی میکنه تو وجودت دونهی
«رغبت به گناه و خجالتنکشیدن از انجامش» رو توی دلت بکاره و وقتی به هدفش رسید و تو اون گناه رو انجام دادی
یهو به خودت میای میبینی اون
شربت شیرینی که نوشیدی ،
شده زهر هلاهلـی که داره درونت رو میسوزونه..
حس میکنی افتادی ته یه چاه و حِیرونی که من کجام؟
اینجا چکار میکنم؟
من اینجا آرامش ندارم!
(آره آرامش نداری چون تو متعلق به گناه و ناپاکی نیستی! تو از جنس تاریکی نیستی و واسه همینه که الان آرامش نداری چون از او دور شدی!
که به قول مولانا «ما ز فلک بودهایم، یارِ مَلَک بودهایم»!)
حالا تو وقتی توی اون چاهی دوتا راه هست!
یک! یا چنگ بزن به طنابِ توبه و ازش بالا برو تا به آغوش خدا برسی.
و دو! یا دوباره از یه سوراخ دوبار گزیدهشو و به صدای اون موجود رانده شده که میگه «تو دیگه حرمتها رو شکستی و خدا تو رو قبول نمیکنه و از دستت خسته شده» گوش کن و ته اون چاه فِسرده و فسردهتر شو.
میدونی رفیق ماها باید حتی به چیزهایی که رنگ و بوی شیطانی دارن نزدیک هم نشیم!
بخاطر خودمون
بخاطر روحمون
و حالا اگر ما آدمیزادِ ممکنالخطا،
خطایی رو مرتکب شدیم، تنها و تنها انتخابمون باید چنگ زدن به طنابتوبه باشه و بس:)🤍
که به قولِ ابوالسعید ابوالخیر
باز آ باز آ هر آنچه هستی باز آ
گر کافر و گبر و بتپرستی باز آ
این درگه ما درگه نومیدی نیست!!!
صد بار اگر توبه شکستی باز آ🩹
جایی جز در خونهی خالقت نریااا
نرو که اگه بری ضرر کردی!
انشاءالله که همهمون عاقبتبخیر بشیم♡
-یگانه.
˖ درختِ بیستساله𐇲 ˖
بسم الله الرحمن الرحیم 🤍 الحمدللهالذیخلقالحسینواولادالحسین✨ تصمیم دارم نیتـی کنم و متوسل ب
دمتون گرم🫂🤍
انشاءالله حاجتروا بشید✨
˖ درختِ بیستساله𐇲 ˖
بسم الله الرحمن الرحیم 🤍 الحمدللهالذیخلقالحسینواولادالحسین✨ تصمیم دارم نیتـی کنم و متوسل ب
الهی همهتون حاجتروا بشید🫂🤍
تا آخر امشب میتونید در نذرما شریک
بشید✨
و بعد انشاءالله فردا میرم برای خرید و بستهبندی گیرهسر/کشسرها✨💌
˖ درختِ بیستساله𐇲 ˖
بسم الله الرحمن الرحیم 🤍 الحمدللهالذیخلقالحسینواولادالحسین✨ تصمیم دارم نیتـی کنم و متوسل ب
عزیزِ گمنامی که به اندازه یهسهم گیرهسر در نذرمون شریک شدی، الهی خدا حاجتدلت رو بده و عاقبتبخیر بشی عزیزم🫂🤍
˖ درختِ بیستساله𐇲 ˖
بسم الله الرحمن الرحیم 🤍 الحمدللهالذیخلقالحسینواولادالحسین✨ تصمیم دارم نیتـی کنم و متوسل ب
= ))))))))
قربون معرفت و دلهاتون برم من🥲🤍🫂
الهی بِالـــرقیه عاقبتشون رو بخیر و
حاجاتشون رو برآورده بگردان♡
˖ درختِ بیستساله𐇲 ˖
بسم الله الرحمن الرحیم 🤍 الحمدللهالذیخلقالحسینواولادالحسین✨ تصمیم دارم نیتـی کنم و متوسل ب
اگر نیتی دارید،
چهمیدونم مثلا ، موفقیت بیشتر در مسیرِ درسی...
باز شدن یه گره...
رونق گرفتنِ کسب و کار...
درست شدنِ یه مسئله..
و...
میتونید متوسل بشید به خانوم
حضرت رقیه (سلاماللهعلیها) و
در نذر ما شریک بشید🤍✨
انشاءالله حاجتروا بشید🫂
*تا اخر امشب فقط.