هدایت شده از کانال رسمی دکتر معین کرمی
دانشآموزان عزیز
با توجه به شرایط و اتفاقات اخیر کشور، برای اینکه بخشی از دغدغههای آموزشی دانشآموزان و خانوادههای محترم کمتر شود، دورههای جمعبندی تشریحی و تستی آمادگی نهایی دهم و یازدهم در درس ریاضی تجربی و حسابان رشته ریاضی را به مدت دو روز بهصورت رایگان در اختیار شما قرار دادهام.
برای استفاده از این دورهها، کافی است هنگام ثبتنام کد تخفیف زیر را وارد کنید:
alphamegasale
این کد تخفیف به شما 100٪ تخفیف میدهد و امکان استفاده رایگان از دوره را فراهم میکند.
لینک ثبتنام و شرکت در کلاس:
کلاس آمادگی تستی و تشریحی ریاضی دهم
https://alphaschool.ir/product/%d9%86%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%af%d9%87%d9%85-1405-%da%a9%d8%b1%d9%85%db%8c/
کلاس آمادگی نهایی یازدهم ریاضی تجربی یازدهم
https://alphaschool.ir/product/%d9%86%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%db%8c%d8%a7%d8%b2%d8%af%d9%87%d9%85-%d8%aa%d8%ac%d8%b1%d8%a8%db%8c-1405-%da%a9%d8%b1%d9%85%db%8c/
کلاس آمادگی نهایی یازدهم حسابان رشته ریاضی
https://alphaschool.ir/product/%d9%86%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%db%8c%d8%a7%d8%b2%d8%af%d9%87%d9%85-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%a7%d9%86-1405-%da%a9%d8%b1%d9%85%db%8c/لطفاً به دو نکته توجه کنید:
این کد تخفیف فقط دو روز اعتبار دارد. (تا دوشنبه 18 خرداد )
لطفاً این پیام را برای دانشآموزانی که واقعاً به آن نیاز دارند ارسال کنید تا بتوانند از این فرصت استفاده کنند.
با آرزوی سلامتی، آرامش و موفقیت برای همه شما
@moinkarami
هدایت شده از کانال رسمی دکتر معین کرمی
🔴این رو به بچه های دهم و یازدهمی رسته ریاضی که دغدغه امتحان نهایی یا تشریحی دارند بفرستید.
🔴امیدوارم تاثیر نهایی تون مثبت بشه (البته دهم ها که نهایی ندارند) که بدون استرس بشینید درس بخونید و از درس خوندن لذت ببرید.❤️
˖ درختِ بیستساله𐇲 ˖
دانشآموزان عزیز با توجه به شرایط و اتفاقات اخیر کشور، برای اینکه بخشی از دغدغههای آموزشی دانشآ
شریفترین معلم ریاضی وجود ندا-
خدا استاد کرمی رو حفظ کنه که واقعا استاد مهربون و شریفی هستن✨
هدایت شده از سبزِ متمایل به نارنجی.
معین تو چیای. معین تو کیای مرد🤍
˖ درختِ بیستساله𐇲 ˖
معین تو چیای. معین تو کیای مرد🤍
بهترین استاد ریاضی دنیا🙏🏻
˖ درختِ بیستساله𐇲 ˖
- A MAN, A MAN, A MAN🥲❤️🔥
سر جنگ دوازدهروزه هم دوره نکتهوتستش رو رایگان کرد:)
https://eitaa.com/orange_me/6354
من خودم اون سالی که واسه کنکور میخوندم ، دوره فینیتوی استادکرمی رو شرکت کردم و 🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐
ریاضی رو خیلی خوب تدریس میکنن!
خیلی کامل و آروم و نرم و هلو بپر تو گلو😔🤌🏻✨
امروز کتابخونه ساعتِ ۱۷:۵۶
احساس میکنم حس درسخوندن
در بچهها خُشکیده..
چون یادمه پارسال همین موقع وقتی رفتم کتابخونه تمومِ صندلیها پر بود و
مسئول کتابخونه توی کانال اعلام کرد لطفاً کسی به سالنمطالعه
مراجعه نکنه چون ظرفیتش تکمیل شده.
اما امروز در این ساعت
فقط ۱۱ نفر حضور داشتن توی سالن.
از این تعداد فقط ۶ نفرشون توی سالن بودن و ۵ نفر هم یا تو نمازخونه دراز کشیده بودن یا تو راهرو نشسته بودن و حرف میزدن...
نمیدونم قضیه چیه ولی
Come On kid !
This is your dream.
شرایط به همه لحاظ سخته
به همهههه لحاظ!
به لحاظ شرایط اضطرابآور اینروزا،
به لحاظ دغدغههای مالی،
به لحاظ سهمیهها،
به لحاظ رو هوا بودن امتحانات
و خیلی لحاظ های دیگه...
ولی اگه یه هدفی توی دلته، براش کم نزار!
تا لحظه آخر امیدتو از دست نده و
ادامه بده.
یه یاعلی بگو ، و بلندشو و ادامه بده.
توکلتدبه خدا باشه؛ اگه همههههی تلاشتو کنی دو حالت داره یا به اون چیزی که میخوای میرسی
یا اگه نرسیدی ، دلت نمیسوزه چون
میدونی تلاشتو کردی!
آدمی دلش میسوزه و حس میکنه توی جهنمه که میدونه پتانسیلش رو داره ولی خودش به اندازه کافی تلاش نمیکنه.
آره خلاصه... هر هدفی داری براش تلاش کن.
امیدوارم به همهی آرزوهای قشنگت برسی بچه جون 🫂🤍.