هدایت شده از ˖ درختِ بیستساله𐇲 ˖
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- هیچ وقت فکرشو نمیکردیم..
هیچوقت.💔
هدایت شده از عجم علوی | مهدی مولایی
جزئیات مراسم تشییع رهبر. این چه تیتر مهیبی است؟ تو را کدامین شانه یارای بر دوش گرفتن دارد؟ تو را کدامین دستها توان حمل دارند؟ تو بر پنجههای کدام جماعت میتوانی رفت؟ تو عادت نداشتی عزیزدلم؛ تو عادت نداشتی بار روی شانههای کسی باشی. تو با آن دست مجروحت، با آن سنوسال بالایت، روی پای خودت بودی. خوش نداشتی کسی زیر شانههایت را بگیرد. حالا تو را چگونه بر سر دستها ببریم. تابوت تو را… آه چه کلمه غریبی، تابوت تو را ما توان حمل کردن نداریم. تو پیکر سالم و تمامی نداری؛ سبکبال و سبکباری؛ ما ولی قرار گذاشتهایم که میلیونها میلیون شویم بلکه همگی از پس حمل تو بر شانههای نحیفمان برآییم. ما حاملان تمام عزت و شکوه ایران بر دوشهای خویشایم. ما حاملان تمام وقار و ابهت شیعی، تمام حماسه و غرور ایرانی هستیم. ما حاملان همه مهربانیها و صبوریهای تو ایم. به ما حق بده که زیر این بار سنگین شانههامان بلرزد. خدا را شکر که کفن میشوی. که بر دوش امتت تشییع میشوی. که خانوادتات را کسی اذیت نمیکند. اهل روضه بودی میدانی چه میگویم عزیزم. دعایمان کن. همین.
«مهدی مولایی»
@m_molaie110
هدایت شده از قم زیبا
9.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴🎥 میناب سیاهپوش شد
🔹در آستانه اربعین حسینی ۱۴۰۵ مسیر ۱۳۰۰ کیلومتری میناب هرمزگان به سمت مرز بین المللی شلمچه سیاه پوش و پرچم گذاری شد
✅ @qome_ziba
˖ درختِ بیستساله𐇲 ˖
🔴🎥 میناب سیاهپوش شد 🔹در آستانه اربعین حسینی ۱۴۰۵ مسیر ۱۳۰۰ کیلومتری میناب هرمزگان به سمت مرز بین ا
یه ویدیو نمیتونه باعث بشه من گریه ک-
اون ویدیو:
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- نکاتی از استاد جعفری برای اینکه
نمره خیلی خوبی در امتحان ادبیات بگیری✨
*لینک کانالشون:
https://t.me/adabiat_drjaafari
- این پیام یه نشونهس که بری توی زندگیت یه تایمی معین کنی واسه صحبت کردن و ارتباط و عشق ورزیدن به خدا :›
خیلی خوبه که این تایم، بعد نماز صبح و موقعِ بینالطلوعین باشه!
چه میدونم مثلا یه تسبیح بردار و
ذکرِ «یا الله» باهاش بگو..
یا یکی دو صفحه قرآن بخون ،
یا مثلا برو واسه خدا یه نامه بنویس
یا برو سجده و با خدا حرف بزن و اینا🤏🏻
*نام کتاب: عشق خدا
#کتاب
حدوداً چهارسال پیش بود که
یه گره و گرفتاریای تو زندگیم پیش اومد..
گرفتاریای که خیلی ذهن و قلبم رو
مشغول کرده بود و بخاطرش
خیلی غمگین بودم..
این گرفتاری هر روز بیشتر از دیروز ذهنم رو مشغول میکرد؛
گذشت و گذشت و رسیدیم به ماهِمُحرم🖤
اون سال مُحرم متوسل شدم به
خانوم حضرت رقیه (س)..
و
دیدید شب تاسوعا مردم نذر آب میکنن و یا مشک میگیرن دستشون و سقایی میکنن، یا بطریآب پخش میکنن..
من اون سال به یاد موهای سوخته و خاکآلوده دُردانهی حضرت اباعبدالله
نذر کشسر کردم❤️🩹
˖ درختِ بیستساله𐇲 ˖
حدوداً چهارسال پیش بود که یه گره و گرفتاریای تو زندگیم پیش اومد.. گرفتاریای که خیلی ذهن و قلبم ر
گفتم میرم کشسر تهیه میکنم و
بین دختر بچهها پخش میکنم نذرِ
خانوم حضرت رقیه (س)..
که الهی لبِهمهی دختر بچهها خندون
باشه و
موهای نرم و نازشون رو
با این کشها ببندن و حالشون خوب باشه ♡
و الهی خانوم حضرت رقیه (س)
نذرمو قبول کنن و
با دستای ظریفشون
برام دعا کنن که انشاءالله مشکلم حل بشه :))❤️🩹
و الحمدلله همون سال مشکلم حل شد و اون گرفتاری تموم شد🥲🤍🩹.
و حالا داریم به ماهِ محرم نزدیک میشیم..
من امسال هم مثل هرباری که گرفتار شدم میخوام برم درِ خونهی
آلپیغمبر، چون این بزرگواران هیچوقتِ
هیچوقت گدا رو دستِ خالی از درِ خونشون رد نمیکنن:)🤍
من امسال نذر گیرهسر کردم:)
و به دلم افتاد اینجا هم اعلام کنم..
اگه شماهام حاجتی دارید، گرهای به
کارِ تون افتاده، یا هر نیتی تو دلتون دارید، میتونید توی این نذر شرکت کنید🤍✨.
بسم الله الرحمن الرحیم 🤍
الحمدللهالذیخلقالحسینواولادالحسین✨
تصمیم دارم نیتـی کنم و متوسل بشم
به دردانهٔ سهساله اباعبدالله و
نذر ایشون گیرهسر/کشسر بین
دختر بچههای کوچولو پخش کنم:)
که انشاءالله خانوم حضرت رقیه(س)
با دعای خیرشون گره از کارِ ما باز کنن🤍
شما خانومیای عزیز دل هم میتونید
واسه حاجت دل خودتون نیت کنید و
هزینه هر مقدار گیرهسر/کشسر
که مدنظرتونه رو شریک بشید👑🎀
˖✨˖✨˖✨
هزینه هر گیرهسر/کشسر (دوست دارم هم کشسر تهیه بشه هم گیرهسر🥹) حدود ۳۰ هزار تومان هستش♡
{شماره کارت برداشته شد، دمتون گرم❤️🔥}
˖✨˖✨˖✨
←بزنید رو شمارهکارت کپی میشه🫂.
← اگه دلتون خواست فیش واریزی رو
برام بفرستید ،
دلتون نخواست هم اشکالی نداره✨: @apolloyeye
←تا سهشنبه شب میتونید واریز کنید و بعد انشاءالله از تمام مراحل خرید و بستهبندی و
پخششون اینجا عکس و فیلم میزارم🤏🏻.
انشاءالله حاجتروا بشید عسلیا🫂.