گناه شربتی بهظاهر شیرین اما در باطن کشندهتر از زَهرِ مار و عقربـه برای روح!
گناه ظاهراً بوی خوش کباب میده ولی
خبر نداری شیطان رجیم داره
دنبهی الاغ بهت غالب میکنه!
هی وسوسه میکنه ، هی وسوسه میکنه هی از شیرین و چرب و چیلی بودنِ گناه تعریف میکنه ، هی هُلت میده
هی سعی میکنه تو وجودت دونهی
«رغبت به گناه و خجالتنکشیدن از انجامش» رو توی دلت بکاره و وقتی به هدفش رسید و تو اون گناه رو انجام دادی
یهو به خودت میای میبینی اون
شربت شیرینی که نوشیدی ،
شده زهر هلاهلـی که داره درونت رو میسوزونه..
حس میکنی افتادی ته یه چاه و حِیرونی که من کجام؟
اینجا چکار میکنم؟
من اینجا آرامش ندارم!
(آره آرامش نداری چون تو متعلق به گناه و ناپاکی نیستی! تو از جنس تاریکی نیستی و واسه همینه که الان آرامش نداری چون از او دور شدی!
که به قول مولانا «ما ز فلک بودهایم، یارِ مَلَک بودهایم»!)
حالا تو وقتی توی اون چاهی دوتا راه هست!
یک! یا چنگ بزن به طنابِ توبه و ازش بالا برو تا به آغوش خدا برسی.
و دو! یا دوباره از یه سوراخ دوبار گزیدهشو و به صدای اون موجود رانده شده که میگه «تو دیگه حرمتها رو شکستی و خدا تو رو قبول نمیکنه و از دستت خسته شده» گوش کن و ته اون چاه فِسرده و فسردهتر شو.
میدونی رفیق ماها باید حتی به چیزهایی که رنگ و بوی شیطانی دارن نزدیک هم نشیم!
بخاطر خودمون
بخاطر روحمون
و حالا اگر ما آدمیزادِ ممکنالخطا،
خطایی رو مرتکب شدیم، تنها و تنها انتخابمون باید چنگ زدن به طنابتوبه باشه و بس:)🤍
که به قولِ ابوالسعید ابوالخیر
باز آ باز آ هر آنچه هستی باز آ
گر کافر و گبر و بتپرستی باز آ
این درگه ما درگه نومیدی نیست!!!
صد بار اگر توبه شکستی باز آ🩹
جایی جز در خونهی خالقت نریااا
نرو که اگه بری ضرر کردی!
انشاءالله که همهمون عاقبتبخیر بشیم♡
-یگانه.
˖ درختِ بیستساله𐇲 ˖
بسم الله الرحمن الرحیم 🤍 الحمدللهالذیخلقالحسینواولادالحسین✨ تصمیم دارم نیتـی کنم و متوسل ب
دمتون گرم🫂🤍
انشاءالله حاجتروا بشید✨
˖ درختِ بیستساله𐇲 ˖
بسم الله الرحمن الرحیم 🤍 الحمدللهالذیخلقالحسینواولادالحسین✨ تصمیم دارم نیتـی کنم و متوسل ب
الهی همهتون حاجتروا بشید🫂🤍
تا آخر امشب میتونید در نذرما شریک
بشید✨
و بعد انشاءالله فردا میرم برای خرید و بستهبندی گیرهسر/کشسرها✨💌
˖ درختِ بیستساله𐇲 ˖
بسم الله الرحمن الرحیم 🤍 الحمدللهالذیخلقالحسینواولادالحسین✨ تصمیم دارم نیتـی کنم و متوسل ب
عزیزِ گمنامی که به اندازه یهسهم گیرهسر در نذرمون شریک شدی، الهی خدا حاجتدلت رو بده و عاقبتبخیر بشی عزیزم🫂🤍
˖ درختِ بیستساله𐇲 ˖
بسم الله الرحمن الرحیم 🤍 الحمدللهالذیخلقالحسینواولادالحسین✨ تصمیم دارم نیتـی کنم و متوسل ب
= ))))))))
قربون معرفت و دلهاتون برم من🥲🤍🫂
الهی بِالـــرقیه عاقبتشون رو بخیر و
حاجاتشون رو برآورده بگردان♡
˖ درختِ بیستساله𐇲 ˖
بسم الله الرحمن الرحیم 🤍 الحمدللهالذیخلقالحسینواولادالحسین✨ تصمیم دارم نیتـی کنم و متوسل ب
اگر نیتی دارید،
چهمیدونم مثلا ، موفقیت بیشتر در مسیرِ درسی...
باز شدن یه گره...
رونق گرفتنِ کسب و کار...
درست شدنِ یه مسئله..
و...
میتونید متوسل بشید به خانوم
حضرت رقیه (سلاماللهعلیها) و
در نذر ما شریک بشید🤍✨
انشاءالله حاجتروا بشید🫂
*تا اخر امشب فقط.
˖ درختِ بیستساله𐇲 ˖
بسم الله الرحمن الرحیم 🤍 الحمدللهالذیخلقالحسینواولادالحسین✨ تصمیم دارم نیتـی کنم و متوسل ب
{شماره کارت برداشته شد، دمتون گرم❤️🔥}
دم همهتونگرم انشاءالله همگی
حاجت روا بشید بهحق خانوم حضرترقیه(سلاماللهعلیها)
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🤍.
˖ درختِ بیستساله𐇲 ˖
بسم الله الرحمن الرحیم 🤍 الحمدللهالذیخلقالحسینواولادالحسین✨ تصمیم دارم نیتـی کنم و متوسل ب
مجموع نذورات شما🤍😍
خدا قبول کنه🫂
هدایت شده از 🇱🇧کتابخانهی خیابان نوزدهمـ🇮🇷
بگذار گریه کنم
نه برای تو
که پایان بیقراری تو پایان زمین است
و در خنکای گلدستههای تو
انسان به پرواز پیمیبرد
ای مجمع الجزایر گلها، خوبیها!
ای مظلوم مجروح...
~~~~
سلام و عرض ادب؛
ان شاءالله که عزاداریهاتون مقبول حضرت مادر (س) واقع شده باشه🖤.
به امید خدا قصد داریم در شب هفتم محرم الحرام 1448، بین کودکانی که در هئیت و روضههای خانگی مشرف شدن، شیر توزیع کنیم.
خیلی خرسند میشیم اگر شما هم نیت کنین و کسی دست خالی از در خونهی این خاندان پر محبت بیرون نره✨🤍.
+هنوز خاطرهی اون کمکهایی که در روزهای جنگی برای تهیهی خوراکی برای نظامیهای عزیزمون کردین رو فراموش نکردیم=)). یه بار دیگه همت کنین ان شاءالله که مأجور باشین❤️🩹.
++کم و زیاد هم نداره، ذره به ذرهاش توی این دم و دستگاه زیر ذرهبین میره:).
6037998273023084(بزنین روش، کپی میشه)