https://eitaa.com/Apollo/12879 عشق منی مرسی واقعا😭😭😭😭
〰〰〰〰
- بوث❤️🔥🫂
خوشحال میشم اینجا ببینمتت
https://eitaa.com/medaily
〰〰〰
- حتماً میامم🫂✨
یگانه عزیز، نمیدونم این پیام دستت میرسه یا نه اما خواهش میکنم تو نمازهات، یا وقتایی که میری پیش حضرت معصومه (س) برای صاحب این نوشته ای که داری میخونی دعا کن...
برای کسی که محتاج هدایته.... دعا کن:)) 💔
〰〰〰
- عزیزمممممم 🥲🤏🏻
اگر لایق باشم چشم حتماً 🫂🤍
https://eitaa.com/Apollo/12907 سلام میشه ی شماره کارت دیگه بدین؟
این شماره کارتو میزدم ولی ی اسم دیگه می اورد، نمیدونم حالا یا من اشتباه میزدم یا چی!
〰〰〰〰〰
- سلام عزیزدلم ، این شمارهکارت خودمه و اوکیه🤏🏻
درمورد اسم هم اگه اسممو مینویسه «هناگی یدنوش» اون احتمالا بخاطر اختلال اپلیکیشن بانک هستش که حروف اسمم رو بهمریخته مینویسه🤏🏻
میشه یه سری به ما بزنید؟! لطفا :)
https://eitaa.com/Nothingsan
〰〰〰〰〰
- حمایت ✨
سلام خوبی عزیزم
کاش این کارزار رو نمیزاشتی تو چنلت
چون واقعا چیز درستی نیست
اصلا به نفع دانش آموزا نیست
بنظرم این فرصت ۲۰ روزه خیلی خوب بود
حتی برای کسی که هیجی نخونده بود
و کسی که به دنبال اینکه بندازه بعد اربعین مطمئن باش بازم نمیخونه
فقط باعث میشه تابستونی که همین جوری یه ماهش رو از دست دادیم بیشتر کم بشه تا درس بخوتیم
چون مسئله فقط نهایی یازدهم امسال نیست
موصوع کنکور و نهایی سال بعده
ما باید از تابستون امسال شروع کنیم
〰〰〰〰
-