eitaa logo
«عقلانیت»
373 دنبال‌کننده
950 عکس
1.4هزار ویدیو
2 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 مطالبه محاکمه بانیان وضع موجود ... 🔰 کامران غضنفری نویسنده کتاب راز قطعنامه و سخنگوی ستاد پیگیری محاکمه روحانی : 🔻 سقوط ناگهانی بورس در سال ۹۹ به صورت دستوری انجام شد و کاملا عمدی بود. 🔻 حسن روحانی در ۸ سال گذشته خسارت‌های کلانی به جمهوری اسلامی وارد کرده است. 🔻 روحانی کاری را کرد که دقیقا مورد نظر آمریکا و اسرائیل بود
«عقلانیت» 🔚🇺🇸 فرانسیس فوکویاما: «فضای دو قطبی جامعه آمریکا، بر جایگاهمان در جهان تاثیر داشته است» 📌 دوقطبی شدنِ جامعه از نظر آنها، جایگاهشان در دنیا را تضعیف کرده، علت تلاش هایشان برای دو قطبی کردن جامعه ایران همین است: 🔺 ایران باید تضعیف شود! 🔺 با این تعریف شک نکنید که؛ تک تک دوقطبی سازها درهمین پازل بازی میکنند ✍ آقای تحلیلگر
«عقلانیت» 🇮🇷 توانستیم ... 🇮🇷 ایران قوی ... 💫 تأسیس ۲۸۰ شرکت دانش‌بنیان توسط نخبگان بازگشته به وطن ✅ علی حسینی، معاون توسعه سرمایه انسانی بین‌الملل، معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری گفت: نخبگانی که به کشور بازگشتند، حدودا ۲۸۰ شرکت استارتاپی و دانش بنیان در حوزه‌های مختلف تاسیس کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🪐 ما که هیچ، شهر و کشورمونم هیچ، کره زمین با همه عظمتش، در کجای عالم خلقت قرار داره؟ 💎 ربّنا ما خلقْت هذا باطِلا / پروردگار ما! این جهان با عظمت را بیهوده نیافریدی (آل عمران 190) 👆 ببینید.
👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆 ✅ یک پیشنهاد ... 🌀 اولویت با خوب تر شدن خوب هاست، یا خوب شدن همه مردم؟ چرا؟ 📚 «پرورش نخبگان معنوی در مساجد» ✍ پدیدآورنده: علیرضا پناهیان ☎️ تلفن مرکز پخش: 09305050313 021-77650576 👆 مطالعه این کتابِ 80 صفحه ای، برای همه فعالین جبهه فرهنگی انقلاب ضروريست.
«عقلانیت» ✔️ درحالیکه در دولت آقای رئیسی تمامی معاونان وزیر نفت و مدیران عالی این وزارتخانه از نیروهای کارآمد و متخصصین انقلابی صنعت نفت منصوب شده اند، یک انتصاب (علی عسگری) زبان مقصران وضع موجود را برای تسویه حساب سیاسی باز کرد!! 📌 اونم در وزارتخانه ای که در دولت روحانی رکورد انتصابات غیرتخصصی و رابطه ای رو شکسته بود!!
«عقلانیت» 🌹 طبیعی بود که روسیه، مطیع حاج قاسم نبود، اما حاجی با تمام قدرت از منافع نظام دفاع می‌کرد. گاهی روس‌ها موضوعی را با بشاراسد یا ترکیه می بستند؛ ولی حاج قاسم آنرا به هم میزد و می‌گفت باید با ما مشورت شود. 🌹 گاهی روس‌ها بنا به منافع شان با آمریکائی‌ها تصمیم می‌گرفتند، ولی اگر آن تصمیم به ایران آسیب می‌رساند، حاجی محکم می ایستاد و با فرمانده یا وزیر روس‌ها برخورد می‌کرد. حاجی بعضا به واسطه روس‌ها به ترکیه پیام میداد که اگر تصمیمتان را اجرا کنید، برخورد میکنم و آنها هم فهمیده بودند که نمیتوانند حاجی را دور بزنند. 🔘 منبع: کتاب «حاج قاسمی که من میشناسم» 💐 نثار امام، شهدا و اموات مؤمنین، فاتحه و صلوات.
«عقلانیت در سنگر خانواده» ✅ سردار دلها و تربیت فرزندان با روضه خانگی ... 💚 حاج قاسم نسبت به تربیت دینی و اخلاقی فرزندانش خیلی حساس بود و افزودن ایمان و تقوای آنها را وظیفه خودش می‌دانست. 💚 هر عصر جمعه در خانه اش مراسم روضه داشت؛ مجلس روضه خانوادگی مخصوص خودش، خانمش و بچه ها! تک و توک بعضی رفقا هم می آمدند. در این روضه دنبال تربیت خودش و خانواده اش بود. 💚 واعظ مجلس، بیشتر امام جماعت مسجد امام علی(ع) شهرک شهید محلاتی بود و گاهی هم من صحبت می‌کردم. ابتدا احکام شرعی و بعد مسائل اعتقادی و اخلاقی گفته می‌شد. خواست حاجی این بود که حتما آیه ای از قرآن تفسیر و احادیثی پیرامون آن بیان شود. روضه جلسه با آقای یادگاری بود و حاجی با صدای بلند گریه میکرد. همگی مثل باران اشک می ریختند. میخواست خانواده را با توسل به اهل بیت(ع) بار بیاورد. 💚 این حاج قاسم، با این مشغله و سفرهای متعدد، همه سعی اش این بود که حتما خودش را به این جلسه روضه خانگی برساند. به من میگفت؛ «گاهی میخواهم در مورد مسائل عبادی و مذهبی به بچه ها تذکری بدهم، برایشان نامه مینویسم» 🔘 منبع: کتاب «حاج قاسمی که من میشناسم»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆 تجربه سی ساله ... ✅ استاد پناهیان: 🔹 بعنوان یک طلبه کوچک با تجربه سی ساله در مسائل تربیتی که در دانشگاه و حوزه اساتیدی را دیده ام، به شما گزارش میدهم؛ « هیچ چیزی مانند روضه خانگی تربیت کننده نسل آینده نیست. حتی هیات محل یا بسیج مسجد هم مثل روضه خانگی مؤثر نیست» 🔹 اساسا فرزندان ما محبت و خدمت به اهل بیت(ع) را از مادر در خانه باید ببینند. مادر با احساساتش همه چیز را به فرزند منتقل می‌کند و این مفاهیم دیگر از دل فرزند بیرون نمی آید. همه اینها در روضه های خانگی بوجود می آید. 🔹 از شما می‌خواهم برنامه داشته باشید. از مجالس مناسبتی، ماهیانه، یا سالی یکبار، ولی مستمر شروع کنید. برکاتش را خواهید دید.
🔴 رئیسی عمارتهای معروف قشم و کیش محل عیاشی دولت روحانی را فروخت! 🔹️ مپتا؛ یکی از خبرهای روتین هرساله در دولت قبل، سفر تفریحی طولانی مدت حسن روحانی در ایام تعطیلات نوروز به قشم و کیش و اقامت در ویلاها و عمارت های معروف نهاد ریاست جمهوری بود. 🔹️یکی از پر حاشیه ترین های این سفرها غیبت طولانی مدت روحانی در بحران سیل نوروز ۹۸ به خاطر رفتن به این تعطیلات در قشم بود. 🔹️سید ابراهیم رئیسی دستور داده است تا این ویلاها و عمارت ها برای کمبود اعتبارات پروژه های مهم آبی و عمرانی حوزه خلیج فروخته شود./مپتا 🇮🇷 کانال اساتید انقلابی و نخبگان علمی @asatid_enghelabi ایتا و سروش
«عقلانیت» ✔️ ترکی فیصل، رئیس سابق سازمان اطلاعات عربستان درمصاحبه باشبکه آمریکایی گفته؛ سعودی باید بمب اتم بسازد 🔻 کسی هم در غرب نگران نشده که قصاب خاشقجی اگر اتمی شود برای دنیا تهدید است ✔️ وزیر انرژی سعودی هم گفته: مقادیر زیادی اورانیوم داریم ✅ در دنیایی که برابر اتمی شدن سعودی ساکت و به ایران فشار میاورد، چاره ای جز قوی شدن نداریم ✍ آقای تحلیلگر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆 اینجا آمریکاست، نهایت تمدن غرب ... ❗️ ☑️ کیسه‌ای که این خانم پرت کرد توی سطل زباله، آشغال نبود، یک نوزاد بود!! فقیر هم نیست، مدل ماشینش رو ببینید! 📌 لعنت خدا بر غربگرایانی که همه همت شان ترویج این انحطاط فرهنگی در کشور ماست.
«عقلانیت» لطفا در انتشار این متن مشارکت فرمائید. 🌀 چرا باید محاکمه "بانیان وضع موجود" مطالبه عمومی شود؟ ➕ پشت پرده خیابانی شدن مطالبات به حق اقشار مختلف جامعه چیست؟ ✅ پاسخ اینستکه؛ 🔸 بدون شک، وضعیت اقتصادی و فرهنگی کشور در شأن ملت بزرگ ایران و نظام سربلند جمهوری اسلامی نیست. اما سوال اساسی اینجاست؛ دولت جدید که با اطلاع از شرایط بسیار سخت و پیچیده کشور، برای باز کردن گره های کور و کهنه شده گذشته، از سفره زندگی مردم، کمر همت بسته و تمام وقت به میدان خدمت آمده، چه نقشی در بوجود آمدن این نابسامانی ها دارد؟ چرا امروز که دولت در وسط میدان خدمت است، پیگیری مطالبات برزمین مانده ناشی از ناکارآمدیها و بعضا خیانت دولت های گذشته و خصوصا دولت قبل، خیابانی می‌شود؟ 🍂 بانیان وضع موجود که برای رسیدن به اهداف شوم خود، تجربه سوءاستفاده از مطالبات دانشجویان بی گناه در سال‌ 78 ، یا فتنه های بعدی مانند فتنه 88 و فتنه بنزینی و موج سواری بر مطالبات مردم را دارند و اکنون نیز ادامه غارتگری های گذشته و حیات انگلی خود از سفره مردم را در خطر می بینند، بخوبی می‌دانند که شرط موفقیت آقای رئیسی، همراهی ملت و وجود شرایطی آرام در کشور است. 🔸 اگر بانیان وضع موجود که امروز صحنه گردان اصلی خیابانی شدن مطالبات به حق مردمند، محاکمه نشوند، متاسفانه با همه تلاش جهادی آقای رئیسی و همکارانش در دولت، نخواهند توانست با مدیریت شرایط سخت کشور، ملت و نظام را از این گردنه حساس تاریخی عبور دهند. بانیان وضع موجود که ماموران آمریکا و رژیم صهیونیستی برای به زمین زدن نظام هستند و در دوران مسئولیت خود در انجام این ماموریت شکست خوردند، اکنون میخواهند ماموریت ناتمام خود را با سوار شدن بر مطالبات به حق مردم و آشوب خیابانی و کشاندن آن به سمت رهبری و بیت ایشان، تمام کنند!! 🔹 عدم واگذاری هرگونه مسئولیتی به آقای روحانی توسط رهبر حکیم انقلاب علیرغم پیگیری شخص وی و حامیانش، دلیل محکمی است تا قوه قضائیه بتواند بدون هیچ دغدغه ای به جرایم سنگین این جنایتکاران در حق ملت رسیدگی کند. 🔹 حال بجای تجمع برای پیگیری مطالبات برزمین مانده، باید شاهد پیگیری محاکمه بانیان وضع موجود باشیم، آنهم نه تنها بدلیل جرائم و خیانت‌های گذشته، بلکه به این دلیل که اکنون نیز بزرگترین مانع آرامش روحی و روانی جامعه اند که ضروری ترین نیاز برای حل مشکلات کشور است و قطعا این محاکمه مسیر خدمت‌رسانی دولت را هموارتر خواهد کرد. ان شاءالله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 این شیعه نیست! 💠 چاه های امیرالمومنین پس از 1400 سال در مدینه هنوز فعال است 💠 مؤمن هیچ کاری را خراب انجام نمی‌دهد. ⚠️ آقای خودروساز!! ، ساختمان ساز!! اگه محصول کارِتون غیر این باشه شما شیعه نیستی! 🔘 استاد پناهیان
«عقلانیت» 🌀 آیا می دانید؛ 🔻 اگر بحرین را نمی فروختند، هیچ کشتی نمی توانست بدون پرداخت حق ترانزیت به ایران، به سمت عربستان، عراق و کویت حرکت کند؟ ✔️ پهلوی فقط قسمتی از خاک ایران را نفروخت، بلکه ثروتی پایدار از ایران را نابود کرد!! ✔️ اسدالله علم، در کتاب خاطراتش می‌گوید: «شاه در سال ۱۳۵۳ مبلغ ۵۰۰ میلیون لیره استرلینگ به انگلیس کمک مالی کرد!! تا شاید صنایع غذایی انگلیس از ورشستگی نجات پیدا کند. در همان سالی که این مبلغ هنگفت به‌عنوان کمک به انگلیس داده شد، تنها یک درصد از روستاهای کشور آب آشامیدنی سالم و چهار درصد برق داشتند» ✅ 26 دی‌ماه، روز جشن بزرگ ملت ایران بدلیل فرار شاه از کشور مبارکباد.
«عقلانیت» 🚨بازی جدید برای تخریب "مرد میدان"❗️ 🍂 حسین مرعشی، دبیرکل حزب کارگزاران و چهره بسیار نزدیک به مرحوم هاشمی طی مصاحبه ای، بین نبرد حاج قاسم با داعش در عراق و سوریه تفکیک قائل شده و ضمن تائید نبرد با داعش در عراق، میگوید: آقای هاشمی با حضور در سوریه مخالف بود و معتقد بود؛ مسئله سوریه باید با گفتگو حل شود. ✅ چند سوال ... 🌀📌 آیا داعش در عراق، با داعش در سوریه تفاوتی داشت؟ 🌀📌 آیا عنوان داعش، مخفف «دولت اسلامی عراق و شام» نبود؟ 🌀📌 راهبرد آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه این بود؛ «ایران مانند اژدهایی است که سر آن در تهران و دُم آن در لبنان است و ستون فقراتش سوریه است، اگر این ستون فقرات را بزنیم کار اژدها تمام میشود» چه رابطه ای میان جریان غربگرا و مرحوم هاشمی که مدافعین حرم را "مدافعین اسد"!! می‌دانستند با این راهبرد دشمن وجود دارد؟ 🌀📌 آیا هماهنگی غربگرایان و مرحوم هاشمی با قاتلان شهید سلیمانی، نظریه؛ چراغ سبز داخلی به آمریکا برای ترور "مرد میدان" را تقویت نمی‌کند؟ 🔰 شایان ذکر است: 🔻سازمان منافقین علیرغم حضور چندین ساله در عراق، با داعش در این کشور همکاری نکرد، اما از ابتدای حضور داعش در سوریه، با تمام توان در کنار داعش قرار گرفت!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌱 اثر «نیت‌ مادران» در سرنوشت فرزندان ✅ استاد پناهیان: 🔹 عظمت وجود اباالفضل العباس(س) مربوط به نیّت‌های مادرشان ام‌البنین(س) است 🏴 سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و روز مادران و همسران شهدا گرامیباد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 چه کسی بر ما رهبری می‌کند؟ 👆 پاسخ را از زبان دشمن ببینید که با تمام خباثتش که حتی در این گزارش نیز مشهود است، نتوانسته برخی حقایق را کتمان کند ... 🔺 مجله تایمز 🔺 رائول مارک گرشت، افسر پیشین سازمان سیا و کارشناس ارشد خاورمیانه
«عقلانیت» 🍁 جناب عارف فرموده اند: نظام به مشی عقلایی آقای هاشمی نیاز دارد. (‼️) ☑️ جناب عارف ! ✔️ این مشی عقلایی را چرا در 8 سالِ حسن روحانی پیاده نکردید؟ ✔️ و اگر احیانا پیاده کردید خروجی آن چه بوده است؟ 📌 پاسخ به این سوال روشن میکند که جمله شما چقدر مبتنی بر حقیقت است و یا تا چه حد شعاری به نظر میرسد ... ✍ آقای تحلیلگر
«عقلانیت» 📡🚨 جنگ رسانه ای تمام عیار ... !! 🌀 چرا هرگونه پیام یا تصویری که در جهت تبلیغ و یا حتی حمایت از موشکهای ایرانی یا قهرمان ملی و بین المللی سردار حاج قاسم، در برخی شبکه های اجتماعی منتشر بشه، به سرعت حذف میشه؟؟ !! ✅ چون طبق پروژه سیاه نمایی و ناامیدسازی جبهه استکبار، نه تنها ایرانی جماعت نباید متوجه بشه که قدرتمند و مقتدره، بلکه هیچ مسلمون و یا آزادیخواهی نباید احساس کنه که میشه جلوی جهانخواران بین المللی ایستاد! ❌ اینکه هر رعد و برق، یا صدایی مانند اون، خبر اول رسانه های بیگانه شده و منشاء شایعه حمله موشکی یا جنگنده‌های رادارگریز دشمن میشه و تحلیل های مختلفی برای آن ارائه میکنن، برای اینه که اقتدار نظامی و توان دفاعی کشور که در میدان عمل به اثبات رسیده، ضعیف و ناتوان معرفی بشه! یعنی؛ همون سیاه نمایی و ناامیدسازی!! ✔️ چرا مسئولان فضای مجازی نسبت به این جنگ رسانه ای و سپردن مدیریت افکارعمومی به دست دشمن! ساکت اند؟ !!
«عقلانیت» 📯 به گزارش کیهان؛ 💵 قیمت هر بشکه نفت دولت هاشمی کمتر از 10 دلار، در دولت خاتمی کمتر از 30 دلار و در دولت روحانی کمتر از 50 دلار بود. 💸 درحالیکه قیمت نفت در دولت نهم و دهم به بالای 100 دلار رسید و در دولت انقلابی آقای رئیسی هم تاکنون به حدود 86 دلار رسیده و طبق پیش بینی رسانه های غربی طی سال 2022 به بالای 100 دلار خواهد رسید. 🔴 چرا با حضور غربگرایان در دولت، قیمت نفت کاهشی بوده و در نتیجه درآمد کشور نیز کاهش یافته است؟ 🔴 آیا جز اینستکه؛ غربگرایان جز التماس به غرب، هیچ برنامه ای برای حل مشکلات اقتصادی ندارند و همین مسئله موجب شده خیال غرب از داخل ایران راحت باشد؟
«عقلانیت» 🔻 انتهای مسیر غربگرایی و سازش ... 📑 روزنامه آمریکایی "وال استریت ژورنال" یکی از پرنفوذترین نشریه های اقتصادی_سیاسی جهان نوشت: 🔸 فضای سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران خارجی در عربستان سعودی همچنان نامطلوب است. 🔸 بن سلمان، ولیعهد عربستان برای کم کردن اتکا به نفت و تنوع بخشیدن به منابع درآمدی این کشور و جذب سرمایه گذاری خارجی، تلاش‌هایی انجام داده اما علیرغم همه این تلاش‌ها برخی شرکت‌ها در تلاش هستند تا فعالیت‌های خود را در عربستان کاهش دهند. 🔺 همه حرف غربگرایان اینستکه؛ «باید با آمریکا کنار بیائیم تا مشکلاتمان حل شود» آیا شما از سعودی‌ها که به ذلت گاو شیرده برای آمریکا بودن افتادند، بیشتر میتوانید با آمریکا کنار بیائید؟ !!
«عقلانیت» ✅ دشمن شناسی ... 🚀 موشک‌ها و پهپادهای یمنی، امارات رو ترکوندن، ولی صدای جیغ و دادش از جریان ضدانقلاب و برانداز بلند شد❗️ 🔺 جالبه! اینا ما رو عرب پرست میدونن اما هر وقت ضربه ای به سعودی‌ها و دیگر پادوهای آمریکا در منطقه وارد میشه، صدای اینا درمیاد!!
«عقلانیت» 🔻 پروژه سیاه نمایی ... ! ✔️ آیا میدونید؛ پایتخت اسیدپاشی دنیا لندنه؟ بله، تو لندن پایتخت انگلستان که شبکه های BBC و منوتو رو تو خودش جا داده! ، فقط در یکسال 500 اسیدپاشی انجام شده!! 📌 اما حتی یه دونش مثل اتفاقاتی که تو ایران میفته و خبر اول دنیا میشه، تو رسانه ها بازتاب نداشته!! چرا؟ 👈 چون میخوان ما کشور خودمونو سیاه ببینیم! عِرق ملی ما رو نابود کنن! ناامید بشیم! 👈 چون، چنین ملتی رو خیلی راحت میشه ابتدا استثمار و سپس غارت کرد! ای!