eitaa logo
«عقلانیت»
373 دنبال‌کننده
950 عکس
1.4هزار ویدیو
2 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
«عقلانیت» ✅ استاد پناهیان: 🏴 رحلت اولین فرمانده شایسته سربازان گمنام امام زمان(ع) را به عموم امنیت آفرینان کشور تسلیت عرض میکنم. 💠 آیت‌الله ری‌شهری، عالمی که لباس رزم پوشید و شرّ داعشی‌های دهه 60 (سازمان منافقین) و قاتل ۱۷ هزار شهید را از سر ملت کم کرد و سپس با دشمنان خط امام مبارزه کرد و تمام قد در مقابل یک مافیای بزرگ سیاسی ایستاد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨🚨🚨 شیطان اینطوری انسان نمازخوان را بی نماز میکند!! 👆 استاد دکتر رفیعی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍏 یک حرکت زیبا برای ترویج حجاب و امر به معروف ... 👆 نگذاریم «امر به معروف و نهی از منکر» همچنان واجب فراموش شده بماند.
«عقلانیت» 🔰 فروپاشی نظم ظالمانه موجود 🔸 ضربات سنگین و بی نظیر انصارالله یمن به مراکز نفتی و زیربنایی سعودی در شرایطی که بدلیل بحران اوکراین، اروپا و آمریکا بشدت محتاج انرژی هستند، فرصتی تاریخی را برای محور مقاومت فراهم کرده تا هوشمندانه جایگاه خود را در نظم جدید جهانی مشخص کند. 🇮🇷 فردای بهتری در انتظار ماست 🇮🇷 مقاومت همیشه جواب میدهد
«عقلانیت» 🔴 توسعه سلاح های زیستی (تولید بیماری‌های فراگیر) اهداف گوناگونی دارد که تنها یکی از آنها در حوزه نظامی است. اهدافی مانند : ✔️ تضعیف دولت های مستقل دنیا و کنترل کشورهای وابسته به نظام سلطه، بوسیله ضربات اقتصادی ناشی از شیوع بیماری‌ها و هزینه های مقابله با آن ✔️ تغییر سبک زندگی و تحمیل فرهنگ فاسد غربی که در همه گیری کرونا قابل مشاهده است. ✔️ افزایش سوددهی صنایع داروسازی، پزشکی و مراکز ساخت واکسن! ✔️ جایگزینی سلاحهای پرهزینه هسته ای با سلاحهای زیستی و ادامه چپاول ملتها، بدون استفاده از توان نظامی و با کمترین هزینه ✔️ جبران ناتوانی قدرت نظامی مستکبران عالم در دفاع از منافع نظام سلطه بین الملل 🔺 رژیم صهیونیستی و آمریکا بیشترین نقش را در توسعه، تولید و استفاده از سلاحهای زیستی دارند.
🍁 عربستان بمباران شد، داد اصلاح‌طلبان درآمد!! 📌 نخست‌وزیر اسرائیل حق داشت بگوید؛ «اصلاح‌طلبان سرمایه‌های ما در ایران هستند»
«عقلانیت» ⭕️ آنچه در جنگ یمن می بینیم، رویارویی جنگ افزارهای ایرانی آمریکایی است 🔸 سعودی گرانترین ها را از آمریکا خریده 🔸 یمن اما ترجیح داده به برادرش ایران اعتماد کند 🔹 نتیجه اما شگفت انگیز بوده است ✅ ما آدم خوب های یک محله بد هستیم، اما شروران این محله را آدم خواهیم کرد ... ✍ آقای تحلیلگر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 تحقق پیش بینی دیگری از رهبرحکیم انقلاب در هفت سال قبل ... ✅ «سعودی‌ها در تجاوز به یمن، خطا و اشتباه کردند ... سعودی‌ها در این ماجرا قطعا ضربه خواهند خورد و بینی آنها به خاک مالیده خواهد شد. 94/1/20 » 👆 ببینید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ رابطه مستقیم کارآمدی با فسادستیزی 🔹 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: در نتیجه سالم‌سازی مدیریتی در شرکت ملی نفتکش ایران، میزان حمل نفت و‌ فرآورده‌های نفتی در طول ۴ماه اخير تقریبا دو برابر شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆 این متن سخنان وزیر محترم خارجه درخصوص بحث سپاه است 📌 بنظر میرسه لازم نیست برای اثبات فراجناحی بودن، چهره خادمین کشور را مخدوش کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍏 درسی بسیار زیبا و عبرت آموز از نحوه شکار گرگ ... 👆 ببینید و در انتشار آن مشارکت نمائید
«عقلانیت» 🔚🇺🇸 کارشناسان معتقدند؛ اقتصاد آمریکا که بعد از جنگ جهانی دوم پنجاه درصد اقتصاد دنیا بود و سه دهه اقتصاد جهان را مدیریت می‌کرد، اکنون به حدود بیست درصد کاهش یافته و کمتر هم خواهد شد. یکی از شرکت‌های اصلی مالی آمریکا برآورد‌ کرده که اقتصاد آمریکا چند سال دیگر نمی‌تواند اقتصاد جهان را در دست داشته باشد. 🔘 منبع: مجله فرهنگ اسلامی. مقاله؛ آمریکا قدرت برتر و درحال افول جهان https://farhangeeslami.com
«عقلانیت» 🛎 امارات از دومین نیروگاه اتمی خود رونمایی کرد ✔️ این خبر را بگذارید کنار صحبت های محسن رنانی درسالنامه نوروزی روزنامه شرق: «اگر برای ابد فعالیت اتمی را متوقف کنیم، به نفع ماست. ده سال دیگر انرژی اتمی از رده خارج است» 📌 جناب رنانی❗️ امارات و سعودی از این ده سالِ بعدِ شما بی خبرند؟ فرانسه چه طور؟ ✍ آقای تحلیلگر غربگرایی!
«عقلانیت» 🌀 آیا میدانید؟ 🔻 اولین بار رژیم صهیونیستی از سلاح زیستی در منطقه استفاده کرده است. 🔻 در کتاب "اسرائیل و بمب" نوشته پژوهشگر مرکز مطالعات بین المللی امنیت، در دانشگاه مریلند آمده است: بن گوریون، بنیانگذار و اولین نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور داد دانشمندان یهودی آلمانی بدنبال ایجاد یگانی در اسرائیل برای جنگهای میکروبی باشند. اولین عملیات این یگان، انتشار بیماری تیفوئید در شهر تحت قیمومیت انگلیسی ها بود که آوارگان فلسطینی حیفا به آن پناه آورده بودند. پس از انتشار بیماری و تخلیه شهر، صهیونیستها براحتی شهر را اشغال کردند. 🔻 در کتاب "خاطرات بن گوریون" آمده: تلگرافی از غزه دریافت کردم که در آن آمده بود؛ آنها دو یهودی را که با خود میکروب مالاریا حمل می‌کردند، بازداشت کرده اند. 🔻 به گزارش یک پایگاه عربی، پس از آنکه کشورهای عربی طی نامه ای به سازمان ملل از اقدامات رژیم صهیونیستی برای استفاده از سلاحهای زیستی اعلام نگرانی کردند، بیماری وبا در سوریه و مصر رواج یافت و فقط در سوریه ده هزار نفر بر اثر وبا مردند. علت انتشار این بیماری، اطلاع رژیم صهیونیستی از حمله قریب الوقوع این دو کشور به اسرائیل بود که این اقدام موجب توقف عملیات آنها شد.
«عقلانیت» 🔰 گروه تروریستی داعش، مسئولیت عملیات علیه صهیونیستها در فلسطین اشغالی را بعهده گرفت. (‼️) 📌 درسته که طبق فرمایش امام علی علیه السلام؛ دشمنِ دشمن آدم، دوستش محسوب میشه؛ ولی به شرط اینکه ماهیت پلید اون دشمن برای ما معلوم نباشه؛ چطور میشه همزمان با برقراری جلسه حامیان فکری و مالی داعش (برخی کشورهای عربی) با حاکمان رژیم صهیونیستی، داعش علیه اشغالگران صهیونیست اقدام نظامی بکنه؟؟ 📌 آیا قراره با رفع نقطه ضعف بزرگ تروریست‌های وحشی داعشی (سکوت در برابر رژیم صهیونیستی) چهره ضد اسرائیلی به اونا داده بشه و توان جذب نیروی این گروه تروریستی خصوصا در میان فلسطینیا افزایش پیدا کنه؟؟
«عقلانیت» ✅ خباثت غربگرایی !! ‼️ توئیت زده؛ «یمن پهپاد داره اما غذا برای مردمش نداره» 👈 چی شده حالا که انصارالله به جنایات هفت ساله سعودیها پاسخ میده، یاد گرسنگی مردم یمن افتادن!! 👈 مروجان دوقطبی کاذب «موشک یا پوشک» نمی‌خوان این حقیقت آشکار بشه که؛ انصارالله داره دشمنی رو با پهپاد میزنه که نمیذاره غذا به مردم یمن برسه 🍁 هرجا بویی از خیانت میاد، نام جریانی بنام غربگرایی و اصلاحات میدرخشد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌀 چگونه در فتنه 88 با تحرکات منافقین و فتنه گران در فضای مجازی مقابله شد؟ ✅ کلیپ کامل سخنان استاد روح الله مؤمن نسب که ضدانقلاب با انتشار بخش‌های تقطیع شده آن، سعی در تخریب چهره این کارشناس فضای مجازی دارد.
«عقلانیت» 🚨 خبر اصلی و فرعی، جابجایی حاشیه با متن!! ➕ سواد رسانه ای ... ✅ خبر اصلی در رابطه با طالبان، پیشنهاد آنها برای احداث راه آهن خواف هرات یعنی اتصال راه ابریشم ریلی ایران به چین است. ☑️ خبر فرعی که مشخص نیست چقدر صحت داشته یا نداشته، دستور طالبان برای ورود مردان با ریش در ادارات است. 🔻 با فرض اینکه خبر فرعی صحت داشته است: ۱- آیا ورود مردان افغان با ریش یا بی ریش برای ما مهم تر است یا اتصال خط ریلی جاده ابریشم و به دنبال آن ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی برای مردم ایران و افغانستان؟ ۲- آیا میرحسین موسوی اصلاح طلب و فتنه گر نبود که در دوران نخست وزیری لباس فرم زنانه و مردانه برای ادارات تجویز و ابلاغ کرده بود؟ ۳- چرا BBC خبر فرعی به عنوان تیتر اول انتخاب کرده و خبر اصلی را سانسور میکند؟ ۴- چرا در فضای مجازی، خبر فرعی به شدت منتشر میشود، اما خبر اصلی دیده نمی‌شود؟ 🇮🇷 طالبان خوب یا بد، به مردم افغانستان مربوط است اما آن چیزی که برای ما مهم است، تبادل اقتصادی با کشور همسایه، استفاده از فرصت‌های سرمایه گذاری، جلوگیری از مهاجرت بی رویه و برقراری آرامش و امنیت در مرزهای شرقی است. ⛔️ نگذاریم رسانه ها ما را مدیریت کنند. 🔘 اقتباس از کانال آنتی نفوذ قم
«عقلانیت» ⛔️ نگذاریم رسانه ها و فضای مجازی، ما را مدیریت کنند. 🇮🇷 وقتی با مافیای قدرت - ثروت و زالوصفتان بیت المال که تو بدنه نظام نفوذ کردن دربیفتی، حتی اگه رئیس جمهور هم باشی، مظلوم‌ترین رئیس جمهوری! 🔻 لذا تعجبی نداره برای اینکه اقدامات سازنده و زیربنایی دولت دیده نشه، یه حادثه ای مثل ورزشگاه مشهد توسط نفوذیها رخ بده و بشه خبر اول رسانه و فضای مجازی!! 🔻 تعجبی نداره که دلجویی سیدابراهیم رئیسی از همکارانش در سفر استانی، با شیطنت و دروغ بزرگ رسانه ای، به تیکه «ناهارخوردی» تبدیل بشه و همه عالم و آدم اونو ببینن!! ، اما اخبار دستاوردهای بزرگ چندماهه دولتش، مانند؛ تسویه حساب استقراض 54 هزار میلیاردی دولت روحانی از بانک مرکزی توسط دولت رئیسی رو کمتر کسی مطلع بشه!!
«عقلانیت» 🇮🇷 اعتراف صریح دشمن به پیروزی ملت بزرگ ایران و شکست دشمن، در چهل و چهارمین سالروز 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ... 🔻 روزنامه آمریکایی "واشنگتن پست" با اشاره به بازنشستگی ژنرال مکنزی، فرمانده نظامیان آمریکایی در منطقه، نوشت: 🔹 مکنزی یکی از شاهین های پنتاگون علیه ایران بود که در ماموریت مهار ایران در منطقه ناکام ماند. 🔹 مکنزی می‌گوید؛ درحالی مسئولیت را تحویل می‌دهد که متقاعد شده آمریکا باید در آینده با حضور ایران درمنطقه به یک سازگاری برسد. او معتقد است؛ «ایران سرجایش هست و جایی نمیرود» 🇮🇷 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، مبارک
«عقلانیت» 🌹 در آخرین جمعه ماه شعبان و در سالروز 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی، یادآوری این سخن حکیمانه سردار دلها ضروريست که فرمود؛ «بدانید جمهوری اسلامی حرم است، این حرم اگر ماند، دیگر حرم ها می‌مانند، اگر دشمن این حرم را از بین ببرد، حرمی باقی نمی‌ماند، نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمدی(ص)» 💐 نثار امام، شهدا و اموات مؤمنین، فاتحه و صلوات.
«عقلانیت در سنگر خانواده» ✅ این هفته موضوع "عقلانیت در سنگر خانواده" را متفاوت از گذشته، با اظهارات شنیدنی یک ستاره فوتبال جهان دنبال میکنیم. 🔰 نشریه انگلیسی سان، به نقل از «کریستیانو رونالدو» که باورها و حساسیت‌های یک مسلمان را هم ندارد، نوشت: 🔸 با وجود همه امکاناتی که برای پسر بزرگم فراهم کردم، برای او گوشی تلفن همراه نخریده و قصد هم ندارم که به این زودی‌ها برای او بخرم. 🔸 بزرگترین فرزند من به زودی ۱۲ ساله می‌شود. او مدام از من می‌پرسد «پدر، می‌توانم یک گوشی داشته باشم؟ برای من گوشی می‌خری؟» و من به او می‌گویم: « (برای گوشی داشتن) زمان داری» 🔸 خوب می‌دانم که کودکان این نسل یک قدم از سن‌شان جلوتر هستند، پس قبول دارم که ما باید از فناوری بهره بگیریم، امّا حرفم اینستکه؛ فناوری نباید به مشغله ما تبدیل شود؛ یعنی می‌توان به آنها اجازه استفاده از این امکانات را داد، امّا بصورت محدود، نه مدام در دسترس‌شان باشد. 🔸 بنظرم رعایت این موضوع مهم‌ترین مسئله است. او الآن از زندگی‌اش خیلی راضی است و می‌خواهد هفت خواهر و برادر داشته باشد. من هم به او گفته‌ام که صبر کند. 🔸 یکروز از من خواست که برایش گوشی آیفون بخرم، امّا من گفتم نمی‌شود. الآن هم اگر با من کاری داشته باشد و بخواهد تماس بگیرد، باید به وسیله گوشی مادربزرگش تماس بگیرد. او باید درک کند که؛ رسیدن به هرچیزی که میخواهند آسان نیست.
👆👆👆 پیشنهاد ... 🔮 اگر شما هم دوست دارید این ماه رمضان برایتان متفاوت باشد و بیشتر از آن بهره و لذت ببرید، پیشنهادی برایتان داریم. 📗 کتاب "برای مهمانی خدا آماده شویم" یک کتاب کوتاه ۸۰ صفحه‌ای است که مطالعه آن شاید یک ساعت وقت ببرد اما اثر آن در نگرش شما میتواند فوق العاده باشد و ماه رمضان متفاوتی را برایتان رقم بزند. 👈 این کتاب در سه نسخه کاغذی، الکترونیکی و صوتی منتشر شده و قابل دسترسی است. 📱 taaghche.com/book/55230 🎧 taaghche.com/audiobook/95568 📗 bookroom.ir/book/29312
«عقلانیت» ✅ بیّنه آشکار بر دین مدار بودن آحاد مردم ... 🌀 آیا مهمترین مطالبه آحاد ملت، فارغ از گرایشات سیاسی و جناحی، اجرای عدالت اسلامی، مقابله با فساد در وجوه مختلف، پیشرفت کشور، رونق اقتصادی و جهش تولید، رفع مشکل بیکاری، تسهیل ازدواج جوانان، آرامش روحی روانی ناشی از گسترش و تقویت فرهنگ اسلامی و مهدوی، اصلاح نظام اداری، تامین معیشت زندگی نیست؟ آیا این مطالبات، دقیقا مطالبه دین، اسلام ناب و امامین انقلاب که برجسته ترین اسلام شناسان زمان هستند از دولت ها بعنوان "اولویت اول" در پیگیری کارها نبوده است؟ 🔴 یکی از خباثت های دشمن که متاسفانه نگاه‌های سطحی برخی افراد به دین نیز مقوم آن است، اینستکه علیرغم این بیّنات آشکار، در رسانه ها و فضای مجازی به استناد مشاهده برخی رفتارهای غلط ناشی از نفوذ فرهنگ منحط غربی، ملت ایران را به دور شدن از دین و اسلام متهم می‌کنند!! 🇮🇷 امام خامنه ای: «امروز هم واضحترین حقیقت نظام اینستکه آحاد و توده مردم از نظام حاکم برکشور می‌خواهند که مسلمان باشد ... و اسلام را درجامعه تحقق ببخشد» 🌺 12 فروردین، روز تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران با رای 99 درصدی مردم که با مشارکت 98 درصدی انجام شد، مبارک باد.