eitaa logo
«عقلانیت»
373 دنبال‌کننده
950 عکس
1.4هزار ویدیو
2 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 ایران را کشتی نوح میبینم ... 🔹 نخبه جوان ایرانی، دکتر طناز بحری، که ریاست کلینیک هماتولوژی بیمارستان آراسموس روتردام هلند را در سال ٩۶ رها کرد و به ایران بازگشت. وی اکنون ضمن حضور در گروه‌های جهادی، تحقیقات پزشکی خود را دنبال می‌کند. 🌀 چرا این چهره‌ها در فضای مجازی و امپراطور رسانه ای دشمن جایگاهی ندارند؟ 🔻 "آزادی اطلاعات" در فضای رسانه ای غربی فقط یک شعار فریبنده است. 👆 ببینید
«عقلانیت» 💎 درسی برای امروز ما ... 🌹 شهید سعید حمیدی اصیل، قبل از شروع عملیات کربلای چهار وقتی هر دو پایش در اثر ترکش قطع شد، برای اینکه صدای ناله اش بلند نشه، دهان خودش را پُر از گِل کرد تا معبر عملیات لو نرود. ✔️ چقدر فرق است بین کسی که دهانش را از گل پُر میکنه تا به دشمن گِرانده، باکسی که با فریادش زمینه حضور و تقویت دشمن رو فراهم میکنه و موجب تضعیف و تفرقه در جبهه خودی میشه❗️ 💐 نثار امام، شهدا و اموات مؤمنین، فاتحه و صلوات.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ اتفاق وحشتناکی که رخ نداد! ☑️ تلخ‌ترین مصیبت برای یک مرد این است که یک گرگ تکفیری این‌گونه ناموسش را به غنیمت ببرد ... 🔹 و هیچ مرد ایرانی این مصیبت را تجربه نکرد چون ... 🇮🇷 بهترین جوانمردان این سرزمین از پیکرهایشان سدی ساختند تا پای هیچ گرگ تکفیری به این کشور باز نشود! 🇮🇷 تا همیشه مدیون فرزندان، همسران، پدران و مادران شهدای مدافع حرم هستیم! چون تا هستند درد فراق پدر، همسر یا فرزند، رهایشان نخواهد کرد! ✍ دکتر کوشکی
🤥 دشمنان احمق 🔹نشريه صهیونیستی "معاریو" در خبر تازه خود درباره ایران، تیتر زده: اعتراضات مردم ایران به گرونی مواد غذایی 🔹 اما در عکسی که به کار برده، مردم پلاکارد *مرگ بر اسرائیل* در دست دارند ...!! 😁 ‼️اینطوریه که این جماعت، پهپاد خودشونو به جای پهپاد دشمن رهگیری میکنن 😂 رسانه ای
«عقلانیت» 🚨 هشدار ... 🔻 تکرار شعارهای تجزیه طلبانه، ضدایرانی و نژادپرستانه توسط برخی افراد در بازی تراکتور و پرسپولیس که مانع اتمام بازی شد، بار دیگر اهداف شوم دشمنان ملت را آشکار کرد. 🔻 این اقدام در کنار هجوم سنگین رسانه ای و انتشار گسترده فیلم‌های جعلی و شایعات در فضای مجازی، زنگ هشداری است به همه ایرانیان تا مراقب سوءاستفاده گرگهای در کمین نشسته باشند و از هرگونه اقدامی که زمینه جولان جریانات تکفیری، تجزیه طلب و معاند را فراهم میکند، پرهیز نمایند. 👈 امروز ایران اسلامی در شرایط حساسی قرار گرفته که هر حرکت بیجایی می‌تواند تبعات و عواقب بسیار خطرناکی در پی داشته باشد و بالعکس هوشیاری و بصیرت یکایک ما ایرانیان می‌تواند جمهوری اسلامی را به اوج عزت مادی و معنوی خود در جهان برساند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍏 انقلاب فرهنگی ... 🔹 استقبال از اجرای سرود «سلام فرمانده» در کنار دریاچه شهدای خلیج فارس، شمال غربی ترین نقطه تهران 🔺 حق بدین به امپراطوری رسانه ای دشمن که از سرود «سلام فرمانده» به وحشت بیفته و با انتشار کلیپهای رقص در مدارس و برخی آهنگ های دیگر به مقابله با آن اقدام کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌀🔴 چرا همه تیرهای زهرآگین داخلی و خارجی به سمت آقای رئیسی است؟ مگر ایشان چکار کرده؟ 🌀🔴 رسانه و فضای مجازی بی در و پیکر دست سرمایه دارهاست، اونا حق دارن عصبانی باشن و با رسانه هاشون دروغ بگن و تحریف کنن، اما من و شما چرا باید فریب بخوریم؟ 👆 ببینید
«عقلانیت» 📡🍂 بالاخره از رو رفتن ... 🔻 رسانه های وابسته به امپراطوری دورغ ازجمله BBC, منوتو، رادیوفردا، اینترنشنال سعودی و صدای آمریکا که در یک ماموریت هماهنگ، از قبل از آغاز طرح عادلانه سازی یارانه ها با هدف التهاب آفرینی و تحریک مردم برای هجوم به فروشگاهها و ایجاد ناامنی و آشوب، هرچه توانستند دروغ گفتند و با انتشار فیلم‌های جعلی و تحریف شده، شهرهای کشور را درگیر اغتشاش و آشوب معرفی کرده و حتی برای چهارشنبه هفته گذشته هم فراخوان داده بودند، پس از بی محلی ملت ایران و سنگ روی یخ شدن، مجبور شدند بی سروصدا فتیله بافته هایشان را پائین بکشند. 🔹 درهمین حال شبکه تلویزیونی انگلیس اعتراف کرد که؛ اسناد وزارت اطلاعات ایران در باره نقش دو تبعه فرانسوی در تحریک رانندگان شرکت واحد به اعتصاب، دقیق و مستند است. 🔘 منبع: کیهان 🇮🇷 هیچ رسانه ای جایگزین رسانه ملی نمی‌شود.
«عقلانیت» 🔰 " تصمیم های سخت" 🇮🇷 پس از آنکه رئیس جمهور محترم در جمع مرتبطین با خصوصی سازی گفت: «قرارست تصمیم های سخت بگیریم/ اشکالی ندارد برخی با ما موافق نباشند» برخی از روی شیطنت و برخی هم بدلیل عدم دقت، این تصمیم سخت را به موضوعاتی مانند؛ گرانی بنزین (که رسما توسط دولت تکذیب شد) یا سازش با آمریکا نسبت دادند. 🔸 درحالیکه راز این جمله را باید در پیچیدگی و نفس‌گیر بودن مبارزه با اژدهای هفت سر فساد جستجو کرد. اژدهایی که هم نفوذ گسترده و قدرتمندی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دارد، هم از فضای مجازی بی دروپیکر نهایت استفاده را برای تحریف حقایق و فریب افکارعمومی می‌کند، هم از حمایت امپراطوری رسانه ای دشمن برخودار است. 🌀🔴 آیا برخورد با این جریان شوم نشسته بر سفره ملت، نیازمند " تصمیم های سخت" نیست؟
«عقلانیت» 📡🌾 "رسانه" ، قحطی جهانی غذا و جنگ اوکراین ... ❌ امپراطوری رسانه ای استکبار درحال برجسته سازی دو واقعیت و پنهان کردن یک حقیقت بزرگ است! 🔸 اولین واقعیت، قحطی جهانی غذاست که حتی مجله اقتصادی اکونومیست هم نسبت به آن، خصوصا برای کشورهای وابسته به غذا، هشدار داده است. 🔸 دومین واقعیت، نقش جنگ روسیه علیه اوکراین بعنوان دو کشور اصلی تامین غذای جهان، در کنار عواملی مانند؛ کرونا و تغییرات آب و هوایی در این قحطی است. 🔻 اما تلاش چند ده ساله اخیر آمریکا در اوکراین برای گسترش نفوذ خود در منطقه که تهدید مهمی برای کشورهای منطقه خصوصا روسیه بود و این کشور را مجبور به آغاز جنگ کرد، حقیقتی است که توسط رسانه های امپراطوری دروغ و تحریف، نادیده گرفته می‌شود و سخنی از آن به میان نمی آید! زیرا مردم جهان باید روسیه را عامل این قحطی بدانند که نظام سلطه با هدف کاهش جمعیت جهان برای حاکم کردن نظم جدید خود به آن نیاز دارد. رسانه ای 🔔 چقدر احمقند کسانیکه رسیدن به خودکفایی غذایی را کاری احمقانه میدانند.
«عقلانیت» 👊 صهیونیستها بخوبی فهمیدن بزودی باید منتظر اتفاقات بدی باشند. بمباران اخیر سوریه، تهدید حرم حضرت زینب(س) و ترور مدافع حرم در خیابان مجاهدین تهران توسط اراذل و اوباش اجیر شده، در حقیقت دست و پازدن های بیهوده ایست برای عقب انداختن این شوک خبری وحشتناک برای صهیونیستها در آینده نزدیک. ان شاءالله 🇮🇷 همه شواهد و قرائن میدان نشان می‌دهد اراده الهی بر پیچیده شدن طومار ننگین این غده سرطانی قرار گرفته است. "الیس الصبح به قریب"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 این چه نظام اسلامیه که توش اینهمه فساد و اختلاسه؟؟ 👆 پاسخ را از زبان استاد راجی بشنوید؛ 🔹 یک سوم نهج البلاغه در رابطه با فساد و اختلاس است، یعنی علوی ترین حکومت تاریخ پُر بود از اختلاس! 🔹 طلحه و زبیر که هیچ، ابن عباس پسرعموی پیامبر(ص)، راوی حدیث، مفسر بزرگ، زمانی که حاکم بصره بود اختلاس کرد! حضرت بالای منبر گریه کرد و فرمود دیگر من به چه کسی اعتماد کنم! خدایا مرگ علی را برسان! 🔹 اشاره به این مطالب به معنای جواز فساد نیست، اما ببینید؛ اینهمه فساد درحکومت حضرت درحالی بود که تمام مقامات حکومت توسط امیرالمومنین (ع) انتخاب می‌شدند!، درحالی‌که الان جمهوری اسلامی است یعنی تمام مقامات مستقیم یا غیرمستقیم توسط خود مردم انتخاب میشوند.
«عقلانیت» 🇮🇷 در "صراط حق" استوار بمانیم ... ❌ برخی از یاران امیرالمومنین(ع) به محض مشاهده شبهه ای که توسط معاویه و یارانش مطرح می‌شد، دچار ابهام شده و از آن حضرت، طلب پاسخ می‌کردند! و اگر از پاسخ ایشان قانع نمی شدند و یا به هر دلیل پاسخی دریافت نمی‌کردند، دچار شک و تردید شده و از همراهی با امام خودداری می‌کردند!! 🔸 متاسفانه این رفتار غلط در برخی از مدعیان حمایت از انقلاب مشاهده می‌شود! یعنی با اینکه به حقانیت انقلاب و مسیر نظام ایمان دارند و میدانند که شبهه افکنی و ابهام آفرینی، ترفند دشمنان اسلام و انقلاب است، اما به محض مواجهه با یک فیلم یا متنی که پاسخی برای آن پیدا نمی‌کنند، دچار تردید شده و در حقانیت مسیر نظام تردید می‌کنند!! 📌 حقیقت این است که این تردید، نشانه ضعف ایمان است و اگر انسان با رعایت تقوا و پرهیز از آلودگی های دنیوی، ایمان خود را تقویت نکند، چه بسا از قطار اسلام و انقلاب، پیاده و حتی خدای نخواسته عاقبت به شر شود‌. 📌 اسلام و انقلاب هیچ نیازی به کمک ما ندارند و این خود ما هستیم که به اسلام و انقلاب نیاز داریم و در واقع اگر از این قطار سعادت پیاده شویم، قطار به راه خود ادامه خواهد داد و تنها مائیم که از این توفیق محروم شده ایم. 🔹 قطره، دریاست اگر با دریاست ورنه او قطره و دریا دریاست.
«عقلانیت» 🔴 مرگ بر بانیان فقر ... 🔰 پس از پیدا شدن یک نوزاد در سطل زباله، برخی در فضای مجازی "فقر" را عامل آن دانسته و بر آن لعنت فرستادند! ✅ اما حقیقت اینستکه؛ 🔸 قبل از لعنت بر فقر باید بر فقرآفرینان لعنت فرستاد(فقر مالی، فقر فرهنگی، ...) بر سیاستمدارانی که بعضا با لباس پیامبر (ص) مردم را فریب داده و با رای آنان به قدرت رسیدند، اما بجای توکل برخدا و اجرای نسخه اسلام و امامین انقلاب در اداره جامعه، به کدخدا توکل کردند و نسخه سرمایه داری را مبنای عمل خود قرار دادند! 🔸 باید بر بانیان ترویج فرهنگ غرب و بی و بندباری لعنت فرستاد که صریحا گفتند؛ «ما از هرچه بگذریم از سند ٢٠٣٠ نمیگذریم»!! 🔸 باید بر مدیرانی لعنت فرستاد که با تمام توان بر رها شدگی فضای مجازی اصرار کرده و از هرگونه اعمال مدیریت بر این قتلگاه ایمان، فرهنگ و هویت اسلامی ایرانی که خطرناکترین دشمن نهاد مقدس خانواده است، مخالفت کرده و می‌کنند!! 🔸 رفتار و ظواهر بسیاری از زنان و مردان جامعه امروز، محصول دهها سال میدان داری تفکر شومی است که از حلقه کیان در اواخر دهه ۶٠ آغاز شد و در دولت‌های سازندگی، اصلاحات و اعتدال قوت و قدرت گرفت! 🔸 البته فقر هم که بخشی از عامل این وقایع تلخ است، ناشی از اجرای نسخه های اقتصاد لیبرالی و سرمایه داری توسط جریان غربگراست. 🔔 همه اینها درحالیست که رهبرحکیم انقلاب از سال ۶٨ تاکنون هرساله و بارها نسبت به تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی هشدار داده اند. 🇮🇷 امام خامنه ای ١٣۶٨/٩/٧ : 🔹 در حال حاضر، یک جبهه‌بندی عظیم فرهنگی که با سیاست و صنعت و پول و انواع و اقسام پشتوانه‌ها همراه است، مثل سیلی راه افتاده تا با ما بجنگد. جنگ هم جنگ نظامی نیست. بسیج عمومی هم در آن‌جا هیچ تأثیری ندارد. آثارش هم به‌گونه‌یی است که تا به خود بیاییم، گرفتار شده‌ایم. مثل یک بمب شیمیایی نامحسوس و بدون سروصدا عمل می‌کند. فرض کنید در محوطه‌یی یک بمب شیمیایی بیفتد که احدی نفهمد که این بمب در آن‌جا افتاد؛ ولی پس از هفت، هشت ساعت ببینند صورتها و دستهای همه تاول زده است. غربگرایی!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 " بانیان وضع موجود" یک توهّم نیست، بلکه یک حقیقت تلخ است ⛔️ برای جلوگیری از تحریف تاریخ و تکرار این انتخاب غلط، همه باید با استناد به اسناد غیرقابل خدشه، این جریان و چهره‌های محوری آن را بشناسیم و نگذاریم اکنون که محصول عملکردشان آشکار شده، اسلام، انقلاب، نظام و رهبری را که همیشه نسبت به این جریان هشدار داده اند، مقصر وضع موجود معرفی کنند. 👆 حتی اگر تکراریست، یادآوری آن ضروریست و انتشارش ضروری تر
«عقلانیت» 🚨 در چند روز اخیر مجددا خبری به نقل از رویترز و اتحادیه اروپا مبنی بر امضای توافق برجام و برخی اثرات مثبت آن، در فضای مجازی منتشر شده که بنظر میرسد شیطنت رسانه ای جریان غربگرا برای احیای سیاست شکست خورده شان در گره زدن اقتصاد کشور به مذاکره و برجام است. 🔹 تازمانیکه خبری از مراجع رسمی منتشر نشده است، نباید به این اخبار مجعول توجه کرد. 🇮🇷 هیچ رسانه ای جایگزین رسانه ملی نمی‌شود.
👊 ضربات محور مقاومت به صهیونیستها و آمریکا پس از شهادت سردار سلیمانی تاکنون 🇮🇷 ولینْصُرنّ اللّهُ منْ ینْصُرُهْ/ قطعا خدا به کسانیکه دین او را یاری می‌دهند، یاری می‌رساند ( سوره حج ، آیه ۴٠)
«عقلانیت» 🔰 صرفا جهت اطلاع و تفکر ... 🔻 درحالیکه همه نگاه ها به آبادان و ١٨ فوتی ساختمان فروریخته متروپل این شهر است، طبق آمار وزارت بهداشت؛ روزانه ١٠٠٠ سقط جنین (مرگ هزار انسان) در کشور اتفاق می افتد‼️ ☑️ یعنی روزانه حدود ۶٠ برابر حادثه متروپل!!
«عقلانیت» 🔷 زورگیر مسلح منطقه شرق تهران اعدام شد 🔺 منتظر باشین که براندازا اونو قهرمان مبارزه با جمهوری اسلامی معرفی کنن!! 🔺 البته فعلا لاشخورای معاند و ضدانقلاب که همیشه از درد و ناراحتی مردم خوشحال میشن و مشکلات جامعه رو بهترین زمینه برای پیگیری اهداف پلیدشون میدونن! تو فضای مجازی و رسانه های اونور آبی رو متروپل آبادان تمرکز کردن تا با سیاه نمایی از این حادثه تلخ که اتفاقا ناشی از ناکارآمدی و فساد حامیانشون در دوران مسئولیتشون بوده، مردم رو علیه نظام و انقلاب بشورونن!! 📌هنر انگل جماعت همینه که صرفا نقاط ضعف و عیب مملکتو شناسایی و از اون ارتزاق کنه 🇮🇷 دشمن بیش از آنکه به توانایی های خود امیدوار باشد، به اشتباههای ما امید بسته است. امام خامنه ای ١۴٠١/٣/۴
«عقلانیت» 🌹 پدرش قبل از اعلام نحوه شهادت، پرسید؛ عباس سر به تن داره؟ گفتیم: نه پرسید: دو دست داره؟ گفتیم: نه 🌹 با اطمینان خاطر و رضایت کامل، گفت: خیالم راحت شد. آخه دلیل انتخاب نام عباسعلی این بود که قبل از تولدش خواب آقا ابوالفضل العباس(ع) رو دیدم به همین دلیل نامش رو عباسعلی گذاشتم و اطمینان داشتم مثل آقا ابوالفضل(ع) به شهادت میرسه. 🌹 تخریبچی شهید عباسعلی کریم آبادی، از استان گلستان 💐 نثار امام، شهدا و اموات مؤمنین، فاتحه و صلوات
توئیت تاجزاده و پاسخی جالب از علی علیزاده کارشناس سابق B.B.C
«عقلانیت» 📡❌ درحالیکه کوچکترین تجمع اعتراضی در دورافتاده ترین نقطه کشور با استقبال و بزرگنمایی رسانه های امپراطوری دروغ و فضای مجازی تحت مدیریتشان روبرو میشود!! اجتماع بیش از صدهزار ایرانی عاشق امام زمان(عج) با عنوان "سلام فرمانده" در تهران و در دفاع از نظام و ولایت توسط این رسانه ها سانسور شد❗ 📌 "آزادی اطلاعات و بیطرفی" بزرگترین دروغ رسانه های امپراطوری نظام سلطه و استکبارجهانی است! 🇮🇷 هیچ رسانه ای جایگزین رسانه ملی نمی‌شود.
«عقلانیت» 🌀🖤 چهار هزار شاگرد مکتب امام صادق (ع) زمانی که ماموران منصور عباسی بارها حتی شبانه به خانه ایشان هجوم آوردند، درب خانه را آتش زدند و ریسمان به گردن حضرت انداختند! کجا بودند؟ چرا هیچکدام از آنها به یاری حضرت نیامدند؟ 📌 پاسخ به این سوال در زمان ما می‌تواند بسیاری از ابهامات و شبهات موجود را برطرف کند؛ چنانکه در زمان امام حسین علیه السلام هم دنیاطلبی باعث شد که مسلمانان ظاهری، فرزند حضرت زهرا سلام الله علیها را تنها گذاشته و از یاری او خودداری ورزند (کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا) ! احساس مسئولیت اجتماعی و تاریخی! ◼️ شهادت صادق آل محمد (ص) بر شیعیان و علاقمندان ایشان تسلیت باد.
«عقلانیت در سنگر خانواده» 💚 امام صادق عليه السلام فرمود: احاديث اسلامي را به نوجوانان خود بياموزيد (و در انجام اين وظيفه تربيتی تسريع نماييد)، پيش از آن كه مخالفان گمراه بر شما پيشی گيرند (و آنان را گمراه سازند) «الكافی، ج6، ص 47» 💚 معاوية بن هب از امام صادق عليه السلام پرسيد، در چه سنی كودك به نماز امر ‌شود؟ حضرت فرمود: بين شش و هفت سالگی. «وسائل الشيعه، ج 2، ص 3» 🏴 شهادت حضرت امام جعفرصادق(ع) تسلیت باد.
آهنگ انتظار «سلام فرمانده» در شبکه همراه اول، با ارسال کد 99916 به شماره 8989 قطعات دیگر این سرود با کد های 99915 و 99917 و 99918 فعال می‌شود.