«عقلانیت»
🌀🔰 با مسئله "حجاب" چه باید کرد؟
✅ پاسخ اینستکه؛
🔻 در میان نیروهای جبهه انقلاب، دو نظریه وجود دارد: برخی معتقدند؛ باید بدون هیچ ملاحظه ای، قاطعانه با رفتارهای هنجارشکن مقابله کرد. در مقابل، عده دیگری معتقدند؛ اکنون شرایط لازم برای مقابله با این هنجارشکنی ها فراهم نیست و حفظ اصل نظام بر همه چیز اولویت دارد.
🇮🇷💎 بی تردید حجاب، یکی از سنگرهای مهم نظام جمهوری اسلامی است که نباید در اختیار دشمن قرار گیرد.
❎ بنظرمیرسد قبل از هر اقدامی باید جنبشی در جهت تبیین مبانی عقلانی و انسانی حجاب صورت گیرد تا هم فضای افکارعمومی آماده گام بعدی شود و هم بهانه ای با عنوان عدم آگاهی برای کسی باقی نماند.
🔹 براین اساس، اکنون که دشمن آشکارا بدنبال ترویج برهنگی و گسترش فرهنگ شکست خورده غربی است، بهترین زمان برای برگزاری تریبونهای آزاد دانشجویی، مناظرههای تلویزیونی و گفتگوی صریح و شفاف پیرامون مسئله حجاب است.
🔹 مخالفین و موافقین حجاب، باید بدون پرداختن به مبانی اعتقادی و باورهای دینی، —که برخی نسبت به آن حساسیت دارند! — صرفا براساس استدلالات عقلی، تجریبات و دستاوردهای تمدن غربی که دهها سال است آزادی زن را در رها شدن از پوشش میدانند! ، به گفتگو بپردازند تا حقیقت برهمگان آشکار شود.
❌ در این مسیر ضروريست با کسانیکه بوسیله بلوا و آشوب، مانع برگزاری چنین جلساتی میشوند طبق قانون، بشدت برخورد شود؛ زیرا هیچ جامعه ای نمیتواند چنین رفتار غیرانسانی و غیرمنطقی را تحمل کند.
❌ جریانات، چهره ها و رسانه هایی که همصدا با دشمن، برخورد با قانون شکنان را مخالفت با آزادی دانسته، یا خواستار آزادی آنها میشوند، دانسته یا ندانسته در خط دشمن هستند و باید با آنان مقابله شود
❌ بصورت تدریجی و در کنار این جنبش تبیینی، بایستی ابتدا با تعیین حدود دقیق حجاب، تحقق آنرا از ادارات و مراکز دولتی شروع کرد و کم کم به دیگر مکانهای عمومی گسترش داد.
🇮🇷 آینده ای درخشان در انتظار ماست. ان شاءالله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ مرگ بر دیکتاتور ...
♦️واکنش بهادری جهرمی، سخنگوی جوان دولت مردمی، به شعار "مرگ بر دیکتاتور" برخی دانشجوهای دانشگاه خواجه نصیر
🔘 لشکر سایبری قدس
«عقلانیت»
🇮🇷 توانستیم ...
🇮🇷 ایران قوی ...
✅ تولید پانسمان بیماران پروانه ای
🍏 محمود قفقازی، مدیرعامل یکی از شرکتهای دانش بنیان مستقر در برج فناوری امیرکبیر در گفتگو با ایسنا از بومی سازی پانسمان های پیشرفته زخم بیماران پروانه ای خبر داد و گفت : معاونت علمی ریاست جمهوری، برای ایجاد خط تولید این محصول، قول مساعد داده است
🔺 این دارو، یکی از اقلام تحریمی آمریکاست
🔘 منبع: ایسنا
#حرکت_پرشتاب_پیشرفت_کشور
#وحشت_دشمن!!
#تعطیلی_دانشگاهها!!
🔰 آمارهای عجیب امام جمعه اهواز از زندگی شخصی دستگیرشدگان آشوبهای اخیر؛
✅حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد نبی موسویفرد امروز (۲۹ مهر) در خطبه های نماز جمعه اهواز گفت:
🔻 کل شرکت کنندگان در اغتشاشات در سراسر کشور فقط ۹۰ هزار نفر هستند که می گوییم مقداری بیشتر است که نسبت به جمعیت ۹۰ میلیون نفری ایران، دو دهم درصد است. یکی از مسائل موجود مغالطه دشمن است.
🔻 در خصوص تحلیل آماری دستگیرشدگان؛
✔️ ۹۵ درصد این افراد مجرد بودند،
✔️ ۸۰ درصد فرزندان طلاق یا مطلقه بودند،
✔️ ۵۰ درصد سابقه اعتیاد به مواد مخدر و الکل داشتند
✔️ انگیزه اینها ۶۵ درصد هیجانی است.
✔️ همچنین ۸۰ درصد از این افراد دیپلمه و ۲۰ درصد بالای دیپلم بودند.
✔️ ۶۰ درصد این افراد، ۱۵ تا ۲۰ ساله، ۲۰ درصد ۲۰ تا ۳۰ ساله و ۲۰ درصد بالاتر از ۳۰ سال.
✔️ همچنین جنسیت آن ها ۸۵ درصد مرد و ۱۵ درصد زن هستند. فقط ۱۵ درصد زن بودند چه می شود که اینقدر مرد دنبال برهنگی زن است.
✔️ جالب این است که برداشت دستگیرشدگان از ایران این است که کشوری مخروبه است.
🔻 من چندین بار گفتم اقداماتی که اخیرا حداقل در خوزستان انجام شده مرتبا این ها را بگویید تا نسل جدید ببیند. ۲۵ درصد آن ها بخاطر اشتغال و بیکاری و ۱۰ درصد بخاطر حجاب آمده بودند
🔘 کانال اساتید انقلابی و نخبگان علمی
21.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷 خداقوت مسئولِ جوانِ مؤمنِ انقلابی
✅ پاسخ دکتر بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در دانشگاه قم به دانشجویی که درباره کمبود دارو سوال کرده بود:
🔹 من دخترم را بخاطر تحریم ظالمانه دارو توسط ایالات متحده از دست دادم قطعا بیشتر از همه این موضوع را درک میکنم.
🔹 باید دید که آیا کمبود دارو بخاطر فناوری ماست یا تحریمها. در تاسیسات هستهای سیمان میریزند تا به رادیو داروها دسترسی پیدا نکنیم! زیرا میدانند اگر جمهوری اسلامی بصورت کامل درد مردم را درمان کند، دیگر پشمی برای کلاه دروغین آنها باقی نخواهد ماند.
💚 خداقوت آقای سخنگوی عزیز که یک تنه جور کم کاری همه کسانیکه باید در جمع دانشجویان و مردم میرفتند را میکشی و به دانشجویی که اهانت و تندی میکند، لبخند میزنی ...
«عقلانیت»
🔴 چماق دار ...
✍ عبدالله گنجی
🔹 اتهام خشونت طلبی، چماق داری، فحاشی و بی اعتقاد به گفتگو را سالها به حزب الهی ها می زدند.
🔺 حوادث و ادبیات این روزها از برلین تا تهران، از دانشگاه شریف تا خواجه نصیرالدین (جلسه سخنگوی دولت)حزب الله را تبرئه کرد و پلشت گویی، صاحبان اصلی خود را پیدا کرد.
21.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 امر به معروف نکنید، امر به منکر میشوید!!
این فرمایش رسول خدا(ص) است
☑️ مرد جوانی در خیابان، خانم جوان چادری را صدا زد و خیلی محترمانه گفت؛ ...
👆 ادامه ماجرا را در فیلم ببینید
#بی_تفاوت_نباشیم
«عقلانیت»
🌀 چرا امام خامنه ای را «رهبر آزادگان» میدانیم؟
🔰 طریقۀ دیکتاتوری، طریقۀ گفتگو
✍ مهدی جمشیدی
۱- نظر قطعیِ امام خمینی ره این بود که ایشان بر «کرسیِ رهبری» تکیه بزند، امّا هرگز از این امر استقبال نکرد، بلکه خویش را به حاشیه راند تا حتّی در معرض چنین انتخابی نیز قرار نگیرد. در پی ارائۀ هیچ «مؤیّد»ی از سوی امام خمینی نبود تا مبادا به پشتوانۀ اینچنین نظری، ذهن دیگران را مرعوب و به خود متمایل سازد. نگفت و نهفت و از صحنۀ بازیِ قدرت گریخت، درحالیکه دیگرانی بودند که طلب و تمنّای قدرت داشتند، امّا چنین «برگ برنده»ای در اختیار نداشتند. آری، او بهدنبال رهبریِ امّت نبود، امّا «تقدیر» چنین میخواست.
۲- آنگاه که به قدرت دست یافت، «مخالفان» و «منتقدانِ» پیشین خویش را قلعوقمع نکرد و از قدرت نراند، بلکه با همۀ آنها مدارا کرد و از درِ لطف و مرحمت وارد شد. او در پیِ آنهمه ظلم و جفای نخستوزیرِ دهۀ شصت برنیامد و بر او نتاخت و از او انتقام نگرفت. اگر در گذشته که رئیسجمهور بود، صبر ورزید و مدارا کرد، اینک که رهبر شد، بسیار بیش از آنهنگام، طریق «پدرانه» و «دوستانه» را در پیش گرفت و موافقت و مخالفت با «خویش» را معیار حقّ و باطل ندانست.
۳- او «ولیّفقیه» است و «نائب امام معصوم»، امّا هرگز برای خویش، «قداست» نمیتراشد. مبدأ «مشروعیّت» است، امّا بر دین و مردم اصرار میورزد و از خویش سخن نمیگوید. میگوید نهفقط قابلمقایسه با حضرت امیر نیست، بلکه از قنبر، غلام آن حضرت نیز فروتر است. او میتوانست «دکّان قداستفروشی» بگشاید و خویش را دریچۀ امام معصوم معرفی کند، امّا هرگز بهگونهای سخن نگفت و عمل نکرد که از آن، بوی الوهی و آسمانی بودن برخیزد.
۴- او همیشه به «قانون»، ارجاع داده و قانون را فصلالخطاب دانسته است، نه خویش را. بارهاوبارها گفته است که باید قانون، ملاک عمل باشد و نباید «بدعتهای قانونگریزانه» ایجاد کرد. او نظر خودش را بر قانون حاکم نمیکند، بلکه حتّی آنجا که قانون برخلاف نظرش باشد، باز خویش را موظّف به «اطاعت از قانون» میشمارد و معترض نمیشود. او قانون را محترم میانگارد تا همگان دریابند که حتّی رهبر نیز از قانون عبور نمیکند. او برای خویش در برابر قانون، «استثناء» نمیتراشد و «تبصره» نمیزند و «ویژهخواری» نمیکند، بلکه همچون یک شهروند عادی، تابع و تسلیم قانون است.
۵- او قدرت را در خویش، متمرکز نساخته و خود را تبدیل به «قدرت متمرکز» نکرده است. مجال نداده که در اطرافش، «انباشت قدرت» به وجود بیاید و نهادها و قوا، «بیقدرت» و «صوری» شوند. از یک سو، عمدۀ بضاعتهای نظام در دولت، تجمیع و انباشته شده است و از سوی دیگر، او خود در پی «تفویض» و «واگذاری» برآمده و بسیاری از نیروهای سیاسی و اجتماعی در قالب شوراها و نمایندگیها و ... به «حضور مؤثّر» فراخوانده و قدرت در میان «کنشگران متنوّع»، توزیع کرده است. ازاینرو، امروز با «قدرت توزیعشده» و «کنشگریهای پخششده» مواجه هستیم.
۶- او جامعه را نیز بهصورت حداکثری، به «مشارکت» فراخوانده است و از نظریۀ «مردمسالاریِ دینی»، روایت رقیق و اقلّی نداشته است. مردمسالاریِ دینی به روایت او، جوهرۀ نظام است و مناسبات و معادلات سیاسی، وابسته به آن و برآمده از آن است. مردمسالاریِ دینی، محدود به انتخابات نیست و او «مردمسالاریِ انتخاباتی» را سقف و حداکثرِ مشارکت مردم در قدرت و تدبیر معرفی نکرده است، بلکه بر «مردمسالاریِ پساانتخاباتی» نیز اصرار ورزیده و فروع و اضلاعی را نیز برای حضور و فاعلیّتِ مردم در دورۀ پساانتخابات عرضه داشته است. او خواهانِ «حضور حداکثریِ مردم» است، نه گریزان از آن. او مردم را «رقیبِ» خویش نمیشمارد و نمیخواهد با تنگکردن دامنۀ انتخابها و کنشگریهای مردم، قدرتِ خویش را تثبیت کند، بلکه «مردمیسازی» را سازوکارِ نافع و قطعیِ نظام قلمداد میکند.
۷- او یک «رهبرِ گفتوگویی» است؛ آن هم نه «گفتوگوی ساختگی»، بلکه «گفتوگوی واقعی». گفتوگویی که در آن «استدلال»، غالب است و «برهان»، تعیینکننده. گفتوگو در «شرایط برابر» و «بدون هراس از عواقب گفتهها». منطق او، «تحکّم» و «فرمان» و «امر» و «تحمیل» نیست، بلکه «همراهسازی» و «استدلالپردازی» و «اقناع» و «مباحثه» است. آنگاه که با دانشجویان دیدار میکند، بهواقع «میشنود» و خود را در جایگاه «مخاطب مستقیم» مینشاند. به دانشجو حقّ میدهد که «صریح» بگوید و «شفاف» بخواهد و «انتقاد» کند؛ چه از او و چه از دفترش و چه از نهادهای منصوبش. هیچچیز از پیش، طرّاحی نشده است و تصنّعی نیست، بلکه مجال برای «گفتوگوی ساختارنیافته» فراهم شده است. گفتههای چالشی و منتقدانه نیز زیر آن سقف، محبوس نمیشوند و خاص آن جمع محدود نیستند، بلکه رسانهای میشوند.
6.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌀♦️ محدود کننده اینستاگرام کیست ؟؟
🔘 لشکر سایبری قدس
«عقلانیت»
🌀♦️ فرصت جنایت شیراز را چه کسی به داعش داد؟
✅ پاسخ اینستکه؛
✔️ جریان نفاقی که از ابتدای انقلاب اسلامی نخواست به قانون اساسی تن بدهد، لذا از همان زمان تا امروز، خواسته دشمن را در داخل تکرار کرده و اعتراضات آرام جامعه را که حق طبیعی مردم است، با اتخاذ مواضع تند در مصاحبه ها، بیانیه ها و نشریات خود، به اغتشاش و خشونت کشاند!
✔️ جریان نفاقی که ضمن فساد و ناکارآمدی در مسئولیتها، با گره زدن حل مشکلات مردم (حتی تامین آب خوردن! ) به سازش با آمریکا و غرب، اقتصاد و معیشت جامعه را به بحران کشاند و به نارضایتی عمومی دامن زد!
✔️ جریانی که برای تضعیف «رسانه ملی» ، برخلاف اصل صریح و شفاف قانون اساسی، فضای مجازی را با شعار "مخالفت با فیلترینگ!" به کلی از مدیریت حاکمیت نظام خارج کرد و در اختیار دشمن قرار داد تا ضمن تشویش افکارعمومی، عامل تربیت جوانانی شود که منطقی جز "خشونت، هیجان و لذت" ندارند و حتی جلسه گفتگو و پاسخگویی سخنگوی دولت را به آشوب میکشانند!
📌 این جریان نفوذ که با خباثت های خود طی سالهای گذشته و همچنین اختلال در امنیت و آرامش کشور، بوسیله تحریک افکارعمومی به بهانه فوت یک خانم، فرصت را برای تروریستهای داعشی فراهم کرد! قطعا در خون شهدای جنایت حرم حضرت احمدبن موسی(ع) در شیراز و شهدای فتنه اخیر و فتنه های گذشته شریک است و باید بجای مطالبه گری، پاسخگو باشد.
🇮🇷 همدلی و اتحاد ملی حول محور ولایت، رمز عبور از همه فتنه هاست
«عقلانیت»
✍ عبدالله گنجی؛
+ داعش مسئولیت حمله شیراز را به عهده گرفت.
- داعش غلط کرد، کار خودشون (نظام) است
#امپراتوری_دروغ