مذاکره در #پاکستان تله است،
برای خرید زمان در جهت کار اطلاعاتی شناسایی مسئولین نظامی و سیاسی، تحرکات لجستیکی ناتو، ایجاد اختلاف بین ایرانیها و خارج کردن اورانیومهایی که به طرفة العینی میتواند به بمب اتم تبدیل شود.
🖋️ آزوف
@ArchiveRoom
‼️ Now that US magazine depth is almost exhausted, and its air fleet sortie generation rate has plummeted due to a growing maintenance crisis, Iran is finally rolling out its serious air defenses, and is now shooting down JASSMs.
🖋️Will schryver
@ArchiveRoom
پس از افزایش حملات آمریکا و اسرائیل به پایگاه های حشد شعبی، پارلمان عراق در یک اقدام شجاعانه تمام محدودیتها را برای آغاز درگیری گسترده و جنگ تمامعیار حشد شعبی علیه آمریکا و اسرائیل برداشته است.
به ارتش عراق نیز اجازه داده شده است که به حملات آمریکا و اسرائیل پاسخ دهد.
حشد شعبی اکنون میتواند بدون تحت فشار قانونی هیچ مرجعی وارد جنگ شود و امیدواریم ارتش عراق با استفاده از قدرت دفاع هوایی خود علیه آمریکا و اسرائیل عمل کند و جایگاه مهمی در جنگ پیدا کند.
به عنوان مثال اگر به خوبی محافظت شود، ۲۴ سامانه پانتسیر دفاع هوایی شانس بالایی برای اثربخشی دارند
🖋️ میلاد رضایی
@ArchiveRoom
فقط یک هفته دیگر، بازار انرژی غرب به مرحله برگشت ناپذیر میرسد.
تمام سیگنالهای آمریکا برای #مذاکره و توقف جنگ برای یکی از ۲هدف زیر است:
۱.خروج از جنگ، قبل از آغاز هفته بعد
۲.تدارک یک #حمله_تمام_عیار آبی/خاکی/هوایی برای تغییر معادله جنگ
ایران کاملا آماده گزینه دوم(محتملتر) است.
🖋️ مالک شریعتی
@ArchiveRoom
آمریکا-اسرائیل با راهبرد "مرگ با هزار ضربه چاقو" و عملیاتهای کوتاهمدت و مذاکرات برای خرید زمان، مشغول ضربه به ایران هستند. آمریکا طبق تئوری "حلقههای واردن" اهداف را نابود میکند. مراقب باشیم دوباره در #تله_مذاکره نیافتیم؛ جنگ باید ۴۰روز ادامه یابد تا نتایج آن بر دشمن هویدا شود
🖋️ محمدحسن سنگ تراش
@ArchiveRoom
۵ دقیقه بعد از آغاز حمله آمریکا و اسرائیل به ایران در خیابان بودم؛ همان نزدیکی بیت رهبری. پاکبانی را دیدم که با وجود اطلاع از آغاز جنگ داشت پیادهرو را جارو میکرد.
حتی پاکبان ما به صورت سیستماتیک وظیفهاش را انجام میدهد.
ما دقیقاً به همین دلیل برنده این جنگ خواهیم بود
🖋️ احسان تقدسی
@ArchiveRoom
اگر گرانترین سلاحها دیگر امنترین نباشند، جنگ چگونه تعریف میشود؟ آیا ناوهای عظیم و جنگندههای پیشرفته هنوز نماد برتریاند، یا به اهدافی پرهزینه و آسیبپذیر تبدیل شدهاند؟ وقتی یک پهپاد ارزان میتواند چشم یک سامانه دفاعی چندمیلیارددلاری را کور کند، نسبت واقعی قدرت کجاست؟ تهاجم اسراییل و امریکا به ایران این پرسش را از سطح نظری بیرون کشیده و به قلب میدان نبرد بردهاند: آیا آینده جنگ را «بزرگترها» تعیین میکنند یا «هوشمندترها»؟
راهبرد نظامی ایران تصویری پیچیدهتر از یک روایت ساده «پیروزی» یا «شکست» ارائه میدهد. آنچه در میدان رخ داد، بیش از هر چیز، برخورد دو منطق متفاوت جنگی بود: منطق تمرکز و برتری پلتفرمهای سنگین در برابر منطق پراکندگی، ارزانی و هدفگیری هوشمندانه آسیبپذیریها
🖋️حسین قتیب
@ArchiveRoom
نخبگان، دانشگاهیان و آن دسته از روحانیونی که در این شرایط سکوت پیشه کردهاند، بدانند که از صحنهی فکری و اجتماعی ایران حذف خواهند شد. در حالی که برگی سترگ از تاریخ ایران در حال ورق خوردن است، برخی با عافیتطلبی، تنها در پی منافع شخصی و حفظ جایگاه خویشاند.
#نخبگان #دانشگاهیان #ایران #سکوت_نخبگان
🖋️ بیژن عبدالکریمی
@ArchiveRoom
خیلی اتفاقی هر جا آقا کاوه و دوستان بودن و دوربین و تجهیزات ردیابی کاشته بودن، شهر و تاسیسات مرتبط موشکی بود!
دنبال یوز و پلنگ بودن؛ به عنوان اضافه کاری خاک محلهای مشخصی رو هم نمونه برداری میکردن و میبردن برای اسراییلیها که آزمایش کنن و ترکیبات سوخت و جزییات بیشتری از آزمایشهای موشکی ایران بدست بیارن.
نتیجه برخورد با کاوه خائن و دوستانش رو امروز در تل آویو و دیمونا و هرجای دیگه که اراده میکنیم، میبینیم
🖋️ سلیمانی
@ArchiveRoom
باب المندب هم دست ایران است. شاید ۴-۳ روز دیگر آن هم برای ترامپ غافلگیری ایجاد کند: ۱۰ درصد تجارت جهانی.
🖋️ احسان تقدسی
@ArchiveRoom
It seems that the Zionists set Trump up. Very seriously. They are the real reason behind all of his failures, from Epstein to Iran.
🖋️ آلکساندر دوگین
@ArchiveRoom
The real War Room is the bond market.
And Iran knows it.
🖋️ پپ اسکوبار
@ArchiveRoom