eitaa logo
عارفانه
56.8هزار دنبال‌کننده
8.4هزار عکس
7.9هزار ویدیو
48 فایل
🌾 خدایا مرا به آنچه که میل تو باشد هدایت کن 🗨کانال دیگه ما 👈 @Saheidane 💯👈تبلیغات ارزان 👇 https://eitaa.com/joinchat/1796079798C454a6986bd
مشاهده در ایتا
دانلود
🌹👇 ☘هر کس درشب پنجم این ماه ،شش رکعت نماز گذارد و در هر رکعت بعد از حمد 25 مرتبه سوره توحيد بخواند . 🔷خداوند ثواب چهل پیغمبر و چهل صدیق و چهل شهید به او عطا می کند و از صراط مانند برق لامع که بر اسبی از نور سوار شده بگذرد. _______________ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💎 نماز شب هنگامی که قیامت بر پا شود، نماز شب به صورت سایه ای در بالای سر نماز شب خوان قرار می گیرد و تاج روی سر او و لباسی برای بدنش می باشد. 📚 ارشاد القلوب، ص 316. _______________ ➬@Areffane «»
🛑جهت تبلیغ کانال خود در کانال عارفانه با ادمین تبلیغات هماهنگ بفرمایید@Yassin_1234 🔻پست تبلیغاتی🔻
😳برای اولین بار در ایران رب گوجه پودری🥰 🍅 با قیمت کمتر 🍅بدون مواد نگهدارنده 🍅 عطر و طعم و بوی طبیعی با مزایایی که رب گوجه پودری داره شما کدوم گزینه رو انتخاب می کنین ؟ 🧂 🍅 رب گوجه قدیمی رب گوجه پودری بزن رو لینک زیر و ببین بقیه چه انتخابی داشتن 👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3574857925Cbb20cc5da5 به خرید اولیا دو تا ادویه رایگان هدیه میدیم😎😎
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭐️رسول خدا صلی الله علیه و آله: هر کسی که سوره طه را تلاوت کند، ثوابش به اندازه ثواب مهاجران و انصار است. ⭐️امام صادق علیه السلام: قرائت سوره طه را ترک نکن، زیرا خداوند این سوره و تلاوت کننده آن را دوست دارد و هر کس بر قرائت آن مداومت کند، خداوند در روز رستاخیز نامه عملش را به دست راستش خواهد داد و از گناهان او می گذرد و در آخرت آن قدر به او لطف می کند که راضی شود. 📚مصباح کفعمی/ص441 _______________ ➬@Areffane «»
D1737990T14681369(Web)-mc.mp3
1.92M
🎬توصیه های دینی و قرآنی غلبه بر استرس و آرامش 🎙️حجت الاسلام _______________ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌷 رسول اکرم (صلی الله علیه و آله) : ‌ 🔸اگر کسی قدرت بر روزه‌ی ماه رجب را ندارد، هر روز این تسبیحات را صد بار بخواند، تا ثواب روزه‌ی ماه رجب را دریابد : ‌ 🤲 سُبْحَانَ الْإِلَهِ الْجَلِيلِ، سُبْحَانَ مَنْ لا يَنْبَغِي التَّسْبِيحُ إِلّا لَهُ، سُبْحَانَ الْأَعَزِّ الْأَكْرَمِ، سُبْحَانَ مَنْ لَبِسَ الْعِزَّ وَ هُوَ لَهُ أَهْلٌ. ‌ 📚 مفاتیح الجنان _______________ ➬@Areffane «»
🔴 فضیلت ذکر لا اله الا الله در 🔻وجود مقدس پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند: هرکس در ماه رجب هزار مرتبه لا اله الا الله بگوید، خداوند تعالی صد هزار حسنه برای او مینویسد و صد شهر برای او در بهشت بنا میکند. 📚اقبال الاعمال، ج ۳، ص ۲۱۶ _______________ ➬@Areffane «»
در این مراقبه نفس کنید، ماهِ رجب، ماهِ تصفیه باطن است. نباید شب و روزِ رجب برای شما عادی گذر کند. ثانیه های این ماه را باید قدر بدانید و بندگی کنید. در این ماه پرفیض جبرانِ مافات کنید. -استاد انصاریان ___________ @Areffane «»
💚مجرب ترین راه های رهایی از 💚 آیت الله بهاءالدینی رضوان‌الله‌تعالی‌علیه: « ما تجربه زیادی به دست آورده ایم و وجدان نموده ایم که برای رهایی از مشکلات راه هایی هست که بهترین آنها که خود ما حس کرده ایم و به کمک آنها به حاجت هایمان رسیده ایم، چهار چیز است: ✳️خواندن حدیث کساء به طور پی در پی ✳️پرداخت صدقه ✳️ختم صلوات ذکر برای اموات خیلی خاصیت دارد، گاهی من برای اموات را هدیه می کنم و اثرات عجیبی هم دیدم. خواب دیدم فردی به چند نوع عذاب گرفتار است مقداری صلوات برایش هدیه کردم دوباره در خواب دیدم، الحمدلله صلوات ها او را نجات داده اند. 📚آیت بصیرت، ص ۶۸. _______________ ➬@Areffane «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خداوند در ماه رجب می‌گوید: این ماه ماه من است و این بنده بنده من است... 🎙آیت الله _______________ ➬@Areffane «»
🔰میدونی کبد چرب یعنی مرگ خاموش😱 🔰میدونی تمام سکته های،قلبی و مغزی به خاطر مشکلات کبدیه😱😱 💢اگه هنوز درمانی انجام ندادی سریع اقدام کن و کبدت رو پاکسازی کن تا منجر به سرطان کبد نشدی 😔🤭 ✅جهت درمان قطعی و صد درصدی کبد چرب رو لینک زیر کلیک نمایید و فرم راکامل نمایید .👇👇 https://formafzar.com/form/pprfc https://formafzar.com/form/pprfc
⭕️نمازی ک خیلی حاجت میده مخصوص امروز چهارشنبه هست👇 https://eitaa.com/joinchat/4102488294Cab9a8da2e9
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 نماز شب ششم ماه رجب برای شفاعت از مسلمین در قیامت 🔵 پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم فرمودند: 🟢 هر كس در شب ششم ماه رجب دو  ركعت نماز بخواند و در هر ركعت سوره حمد  یک بار و آیه الکرسی را هفت مرتبه بخواند، منادی از آسمان ندا می کند ای بنده خدا ، تو دوست خداوند هستی و به حق سزاوار هستی که به هر حرفی که در این نماز قرائت کردی شفاعتی از مسلمین را و از برای تو است هفتاد هزار حسنه که هر حسنه نزد خداوند از کوه‌های دنیا بالاتر است. 📚 اقبال الاعمال ص ۶۵۱ 🛑 چه خوب است که این نماز پرفضیلت را به امام عصر ارواحنا فداه هـدیه کنیم. ___________ @Areffane «»
💠 سیری به سوی الله 📜 در سایه دستورالعمل های سلوکی عارفان الهی https://eitaa.com/joinchat/1408762532C5988c41ef7 ┄┄┄┄┅┅┅❅❅❅┅┅┅┄┄┄┄ ▪️ اميرالمؤمنين علی عليه‌السلام»: 🔹أَحْيِ قَلبكَ بِالمَوعِظَةِ. 🔹دلت را با پند و موعظه زنده نگه بدار https://eitaa.com/joinchat/1408762532C5988c41ef7 ┄┄┄┄┅┅┅❅❅❅┅┅┅┄┄┄┄ 📜 نصایح بزرگان عرفان برای سیر سالک الی الله ┄┄┄┄┅┅❅کانال صراط سلوک❅┅┅┄┄┄┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♨️موانع نمازشب 🔸از جمله های حیله های شیطان ،بی اهمیت جلوه دادن مستحبات است....مثلا این که نماز شب واجب نیست....تا انسان خود را به دردسر و زحمت بیندازد. 🔸از این قبیل وسوسه ها در چنته شیطان فراوان است....توجه به آثار این اعمال می تواند در خنثي کردن چنین وسوسه ای موثر باشد. 🔸اینکه بدانیم رعایت همین امور، کلید سعادت است و در توفیقات الهی را به روی انسان باز می کند. به عنوان مثال در مورد نمازشب گفته اند:بدون آن، دست یابی به مقامات و کمالات عالیه ممکن نیست. _______________ ➬@Areffane «»
🛑جهت تبلیغ کانال خود در کانال عارفانه با ادمین تبلیغات هماهنگ بفرمایید@Yassin_1234 🔻پست تبلیغاتی🔻