eitaa logo
شیخ غلامعلي بدرلو
1.3هزار دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
1.5هزار ویدیو
256 فایل
یاهو زَكَاةُ الْعِلْمِ بَذْلُهُ لِمُسْتَحِقِّهِ وَ إِجْهَادُ النَّفْسِ فِي الْعَمَلِ بِهِ تصنیف غررالحکم، حدیث ۱۳۲ http://eitaa.com/Arshiv_Gholam ارتباط با ادمین: https://eitaa.com/Sheikh_Gholamali
مشاهده در ایتا
دانلود
45.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥جایگاه جنگ صفّین🎥 🔰 شیخ محمّد مهدی طبّاخیان 📺 روزهای یکشنبه و پنجشنبه، برنامه تلویزیونی صبحانه ایرانی، از شبکه دو، حوالی ساعت ۹ 📌صفّین یکی از مهم‌ترین رویدادهای تاریخ و دولت علوی... @Arshiv_Gholam @m_mahdi_tabakhian
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥مراحل فریضه فراموش شده🎥 🔰 آیت اللّه دکتر شهید بهشتی (رحمه اللّه) 📈 مراحل امر به معروف و نهی از منکر... @Arshiv_Gholam
شیخ غلامعلي بدرلو
📌سُنَّةَ ٱللَّهِ فِي ٱلَّذِينَ خَلَوۡاْ مِن قَبۡلُۖ وَلَن تَجِدَ لِسُنَّةِ ٱللَّهِ تَبۡدِيلٗا (سورة
🔰 ادامه‌ی بحث سنن إلهی... 4⃣ ایجاد رعب و وحشت در دل کفّار: ⚔ در تقابل حقّ و باطل، پيروزى اهل حقّ، در گرو امدادهاى غيبى و تأييدات الهى است. 💡سؤالى كه در اين جا مطرح مى‌شود اين است كه اين امدادها و تأييدات به چه روش يا روش‌هايى صورت مى‌پذيرد؟ 🔻امدادها و تأييدات الهى را مى‌توان به دو دسته كلّى تقسيم كرد. ☑️ نخست، آن دسته از امدادها و تأييداتى است كه جنبه باطنى و روحى و روانى دارد؛ ☑️ دوّم، آن دسته از امدادها و تأييداتى است كه جنبه بيرونى و ظاهرى دارد. 💠 روش‌هاى امداد باطنى و روحى: «ايجاد رعب در دل كفّار» ♨️ يكى از روش‌هاى امداد باطنى و روحى كه خداوند براى امداد اهل حقّ و شكست اهل باطل به كار مى‌گيرد، إلقاى رعب و ايجاد ترس در دل‌هاى كفّار و مشركان است... 🔸سَنُلْقِي فِي قُلُوبِ الَّذِينَ كَفَرُوا الرُّعْبَ بِما أَشْرَكُوا بِاللّهِ ما لَمْ يُنَزِّلْ بِهِ سُلْطاناً (سورة آل عمران، آیة ۱۵۱)؛ 🔹به زودى در دل‌هاى كسانى كه كفر ورزيدند هراس افكنيم، زيرا چيزى را با خدا شريك گردانيده‌اند كه بر (حقانيت) آن (خداوند) دليلى نازل نكرده است. در آيه اى ديگر خداوند عامل پيروزى مسلمانان را اين گونه بيان مى‌كند: 🔸إِذْ يُوحِي رَبُّكَ إِلَى الْمَلائِكَةِ أَنِّي مَعَكُمْ فَثَبِّتُوا الَّذِينَ آمَنُوا سَأُلْقِي فِي قُلُوبِ الَّذِينَ كَفَرُوا الرُّعْبَ فَاضْرِبُوا فَوْقَ الأَْعْناقِ وَ اضْرِبُوا مِنْهُمْ كُلَّ بَنان (سورة الأنفال، آیة ۱۲)؛ 🔹(و به ياد آر) زمانى را كه پروردگارت به فرشتگان وحى كرد كه من با شما هستم، پس كسانى را كه ايمان آورده‌اند ثابت قدم بداريد. به زودى در دل كافران هراس خواهيم افكند، پس فرازِ گردن‌ها را بزنيد و همه سر انگشتانشان را قطع كنيد. هم چنين خداوند در مورد آن چه در گذشته اتّفاق افتاده و با كمك خود سبب پيروزى مسلمانان و شكست كفّار شده است چنين مى‌فرمايد: 🔸وَ رَدَّ اللّهُ الَّذِينَ كَفَرُوا بِغَيْظِهِمْ لَمْ يَنالُوا خَيْراً وَ كَفَى اللّهُ الْمُؤْمِنِينَ الْقِتالَ وَ كانَ اللّهُ قَوِيًّا عَزِيزاً * وَ أَنْزَلَ الَّذِينَ ظاهَرُوهُمْ مِنْ أَهْلِ الْكِتابِ مِنْ صَياصِيهِمْ وَ قَذَفَ فِي قُلُوبِهِمُ الرُّعْبَ فَرِيقاً تَقْتُلُونَ وَ تَأْسِرُونَ فَرِيقاً * وَ أَوْرَثَكُمْ أَرْضَهُمْ وَ دِيارَهُمْ وَ أَمْوالَهُمْ وَ أَرْضاً لَمْ تَطَؤُها وَ كانَ اللّهُ عَلى كُلِّ شَيْء قَدِيراً (سورة الأحزاب، آیة ۲۵ إلی ۲۷)؛ 🔹و خداوند آنان را كه كفر ورزيده‌اند، بى آن كه به مالى رسيده باشند، به غيظ (و حسرت) برگرداند، و خدا مؤمنان را در (كار) جنگ كفايت نمود، و خدا همواره نيرومند شكست ناپذير است. و كسانى از اهل كتاب را كه با (مشركان) هم‌پشتى كرده بودند از دژهاشان فرود آورد و در دل هاشان هراس افكند (تا آن كه) گروهى از آنان را بكشتيد و گروهى را اسير كرديد؛ و زمينشان و خانه‌ها و اموالشان و زمين هايى را كه بر آن قدم ننهاده بوديد به شما ميراث داد، و خدا همواره بر هر چيزى توانا است. در آيه اى ديگر نيز با اِخبار از گذشته مى‌فرمايد: 🔸هُوَ الَّذِى أَخْرَجَ الَّذِينَ كَفَرُوا مِنْ أَهْلِ الْكِتابِ مِنْ دِيارِهِمْ لِأَوَّلِ الْحَشْرِ ما ظَنَنْتُمْ أَنْ يَخْرُجُوا وَ ظَنُّوا أَنَّهُمْ مانِعَتُهُمْ حُصُونُهُمْ مِنَ اللّهِ فَأَتاهُمُ اللّهُ مِنْ حَيْثُ لَمْ يَحْتَسِبُوا وَ قَذَفَ فِي قُلُوبِهِمُ الرُّعْبَ يُخْرِبُونَ بُيُوتَهُمْ بِأَيْدِيهِمْ وَ أَيْدِى الْمُؤْمِنِينَ فَاعْتَبِرُوا يا أُولِي الأَْبْصارِ (سورة الحشر، آیة ۲)؛ 🔹او است كسى كه از ميان اهل كتاب كسانى را كه كفر ورزيدند در نخستين اخراج (از مدينه) بيرون كرد؛ (در حالى كه) شما گمان نمى‌كرديد كه از خانه هاشان بيرون روند و خودشان (هم) گمان داشتند دژهاشان در برابر خدا مانع آن‌ها خواهد بود، و(لى) خداوند از آن جايى كه گمان نمى‌بردند به سويشان آمد و در دل هاشان هراس افكند (به طورى كه) به دست خودشان و دست مؤمنان خانه‌هاى خود را خراب مى‌كردند. پس اى صاحبان بينش و بصيرت پند گيريد. علّامه محمّدتقی مصباح یزدی (رحمه اللّه) 📚جنگ و جهاد در قرآن @Arshiv_Gholam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
گریه کن تو را به قیامت حساب نیست آنجا که هست نام تو حرف از عذاب نیست شرط و شروط در کرم تو ندیده‌اند در بخشش کریم، حساب و کتاب نیست اى راه اتّصال خلایق به آسمان أصلاً دعاى بى تو مرا مستجاب نیست جنّت براى اوست، برادر خطا مکن کارش کرامت است به فکر ثواب نیست یک روضه با کنایه نوشتم براى تو جعده به هیچ‌ وجه شبیه رباب نیست «کرامت نعمت زاده» @Arshiv_Gholam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
روضه.mp3
2.8M
🎙السّلام ای حرم بی‌زائر🎙 📌مدح و روضه 🏴مراسم تخریب قبور أئمّه بقیع (علیهم السّلام) @Arshiv_Gholam
زمینه.mp3
2.14M
🎙العجل بقیّة اللّه🎙 📌زمینه 🏴مراسم تخریب قبور أئمّه بقیع (علیهم السّلام) @Arshiv_Gholam
دنیا میگذره.mp3
1.21M
🎙دنیا میگذره🎙 📌شور 🏴مراسم تخریب قبور أئمّه بقیع (علیهم السّلام) @Arshiv_Gholam
ذکر .mp3
600.7K
🎙ذکر أباعبداللّه (علیه السّلام)🎙 📌شور 🏴مراسم تخریب قبور أئمّه بقیع (علیهم السّلام) @Arshiv_Gholam
مناجات پایانی.mp3
985.8K
🎙کارش کرامت است به فکر ثواب نیست🎙 📌مناجات پایانی 🏴مراسم تخریب قبور أئمّه بقیع (علیهم السّلام) @Arshiv_Gholam
🔖 بنده معتقدم برای رایج کردن یک گناه در عمل، یکی از راه‌هایش این است که آن گناه را در زبان‌ها رایج کنند. آن قدر بگویند که قبحش از بین برود. نائب المهدی امام خامنه ای (حفظه اللّه) 📘عهد مشترک، ص 258 @Arshiv_Gholam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰در ادامه‌ی أصناف مغرورین... 💠 و فرقه ديگر هستند تهذيب اخلاق كرده و تصفيه نفس از لوث كدورات نموده و نفس را از شواغل و علائق دنيويه استخلاص فرموده و طمع خود را از خلق به سوى حق گردانيده و رحمت و شفقت بر عباد، او را بر هدايت و ارشاد واداشته؛ ⚠️ إلّا اينكه بعد از همه اين‌ها شيطان بر او راه پيدا كرده و دعوت خفيه نموده، كم‏كم اين مطلب را در او نموده تا قوى گرديده فصار متصنّعا لهم فى الالفاظ و العبارات و الحركات. ✔️ عوام النّاس هم او را تلقّى به قبول نموده‏اند به طورى كه اختيار اموال و انفس را به او واگذار نموده و خودشان را از جمله خدم و عبيد او مى‏دانند. 🚫 در اين هنگام لذّت شهوات بر او غالب شود، از سر شروع به تلذّذات ترك كرده مى‏نمايد به خيال اينكه شيطان را ديگر بر او راهى نيست، هيهات، هيهات اگر سالك مسلك نجات بود از كيد شيطان مأمون نمى‏شد فى حال من الحالات بل كان مواظباً على التّضرّع و الإبتهال و مستعيناً فى دفعه عن الكريم المتعال و خائفاً عن نفسه من سبب عقيدته و من خطر سوء الخاتمة نعوذ باللّه منه. 📜تذكرة المتقين، ص 80 و 81 @Arshiv_Gholam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا