هدایت شده از کتاب الله وعترتی 3 - مجموعه اسکن اعتقادی
ابن سعد در طبقاتش به سند صحیح از سعید بن مسیب نقل مىکند که گفت: هنگامى که ابوبکر از دنیا رفت، عایشه مجلس عزادارى برپا کرد، خبر به عمر رسید، آنان را از گریه و عزادارى منع کرد، ولى زنها نپذیرفتند. عمر به هشام بن ولید گفت: برو داخل خانه و امفروه را بیرون بیاور!!! هنگامى که هشام وارد خانه شد، ضرباتى با تازیانه بر بدن ام فروه نواخت که بقیه زنها گریختند. اسحاق بن راهویه به شکل دیگرى این قصه را نقل کرده است و در آخرش مىگوید: زنان را یکى پس از دیگرى از خانه ابوبکر بیرون مىآوردند و عمر آنان را با تازیانه مىزد
فتح الباری.ج5 ص74.ط المکتبة السلفیة
ابن سعد در طبقاتش به سند صحیح از سعید بن مسیب نقل مىکند که گفت: هنگامى که ابوبکر از دنیا رفت، عایشه مجلس عزادارى برپا کرد، خبر به عمر رسید، آنان را از گریه و عزادارى منع کرد، ولى زنها نپذیرفتند. عمر به هشام بن ولید گفت: برو داخل خانه و امفروه را بیرون بیاور!!! هنگامى که هشام وارد خانه شد، ضرباتى با تازیانه بر بدن ام فروه نواخت که بقیه زنها گریختند. اسحاق بن راهویه به شکل دیگرى این قصه را نقل کرده است و در آخرش مىگوید: زنان را یکى پس از دیگرى از خانه ابوبکر بیرون مىآوردند و عمر آنان را با تازیانه مىزد
فتح الباری.ج5 ص74.ط المکتبة السلفیة
اگر عایشه مقصر هست پس بدعت گذاشته و هر بدعتی ضلال و هر ضلالی در اتش جهنم هستش ( صحیح مسلم
تنها اشکالی که اهل سنت بر این روایت میگیرن اینه که میگن عایشه گفته من بخاطر سن کمم این فعل را انجام میدادم
اگر عایشه سنش کم بوده و دچار این اشتباه شده پس تمام ان روایاتی که نقل کرده و اساس مذهب سقیفه را تشکیل داده یعنی پوچ و از کجا میشه به روایاتش بخاطر سن کمش و یا نادانیش اعتماد کرد و روایاتش را پذیرفت ؟؟؟ و اینجاست که بطلان مذهب سقیفه بر باد میره