eitaa logo
.رهایی.
121 دنبال‌کننده
2 عکس
7 ویدیو
0 فایل
اینجا ؟ جایی برای دور شدن از آدم ها . . ! [ ورود افراد سالم و طبیعی ممنوع . ]
مشاهده در ایتا
دانلود
+چرا آدما قدر داشته هاشونو نمیدونن!؟ _چون همش دنبالِ بدست آوردنِ، نداشته هاشونن:!
من احترام رو به شعورِ آدم ها میزارم نه سنشون.
از وقتی جعبه شیرینی ها رو با نخ نبستن و بجاش چسب زدن، زندگی ی جور دیگه شده!
زخمامو مزه کردم، نمــکش آشنا بود!
نفهمیدی چون نگفتم، نگفتم چون نمیفهمیدی.
اگه کسی سعی داره از دستت بده، کمکش کن.
از خدا که پنهون نیس ولی خداروشکر که از شما پنهونه
من واسه همون چخبر اولیه جوابی ندارم بعد تو میپرسی دیگه چخبر؟
دیگه نه پوست لبی موند برای کندن نه مویی موند برای ریختن نه سلامت روانی برای داشتن .
‌از این قضیه که فقط یبار در سال تولدته زیاد خوشم نمیاد
اون خاطره‌هایی که تو داری فراموششون می‌کنی من باهاشون زندگی می‌کنم.
وقتی یهویی ساکت میشی یعنی ذوقت کور شده