eitaa logo
ارزانسرای کفش و صندل کیانی 👠
20.7هزار دنبال‌کننده
21.6هزار عکس
6.4هزار ویدیو
16 فایل
❤️هوالرزاق❤️ کفش‌و‌کتونی تک به‌قیمت عمده🤩 ✅مستقیم ،بدون واسطه از تولیدی خرید کن🥰 بهترین کیفیت با کمترین قیمت 😍 اول مقایسه کنید بعد خرید💰 جهت ثبت سفارش👇 🧑‍💻 @Hamzeh4k 📲 09357722560 ✅لینک کانال جهت عضویت👇 https://eitaa.com/ArzansarayeKiani
مشاهده در ایتا
دانلود
❗️ ✅این نذر رو حاج آقا بهجت به شاگردانشون یاد میدادن که معجزه میکنه: ✍به یکی از چهارده معصوم متوسل بشید و کنید مثلا بگید یا فاطمه‌ی زهرا نذر میکنم چهل روز با صدای بلند حرف نزنم یا دروغ نگم یا ناسزا نگم یا غیبت نکنم یا مراقب حرفام باشم نیش و کنایه نزنم هر چیز که هست کنید.! ♦️به مدت بعد، دیگه میشه و می کنید. @behjat135
استاد علیپور: این ، نشان‌دهنده حقایقی است که اهل معرفت، به برکت پاکی نفس، هرچه که در این عالم می بینند، متوجه به آن می شوند و مجاهده می کنند تا به آن حقیقت برسند. 🔻 اگر این مجاهده، قدرت پیدا کند و این نورانیت، قوی بشود، می رسد به آنجا که دیگر در این عالم، هیچ چیز مستقلی را به عنوان موجود مستقل و هر چه را می بیند، در می‌بیند، نه در . ✨ در آینه‌های ظاهری هم همین است. اگر فرد، سطحی نگاه کند، تصویری را که می بیند، در آینه می بیند. اما اگر دید، عمیق تر باشد، می بیند که آنچه را که می بیند، در نور می بیند و می‌بیند که آن شیشه، بی خاصیت و جسم کدری بیش نیست. 📌 آنچه هست، در هست. آنهایی که به پاکی قوی تری می رسند، می بینند که در این عالم هیچ چیز مستقلی وجود ، بلکه تابش است بر و از عدم، یك نمودی پیدا می شود. ☘️ برای درك، می توان سایه را مثال زد . «وَاللَّهُ جَعَلَ لَكُمْ مِمَّا خَلَقَ ظِلَالًا.» مرحوم علامه طباطبایی (ره) در مورد به کار بردن لفظ «جَعَلَ» در این آیه می فرماید: چرا نفرموده سایه را خلق کرد؟ بلکه فرمود در آن چیزهایی که خلق کرد، سایه قرار داد، برای اینکه بفهماند که سایه یك امر عدمی است و خلقی نیست و به خلق موجودات دیگر پدید می آید، نه خلق مستقل. کمی تا بهجت🌷 @behjat135 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🔹نشر_صدقه _جاریست🔹
آیت‌الله بهجت قدس‌سره: رضایت و سخط امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌ در هر امری معلوم است و ظاهراً منتهی به واضحات می‌شود، و در غیر واضحات و موارد مشکوک هم باید احتیاط کنیم. 📚در محضر بهجت، ج1، ص89 @behjat135
✍آیت‌الله مجتهدی(ره): اگر قلب ما زنگ بزند، از چه دوایی می‌توان برای رفع آن استفاده کرد؟ برای اینکار باید سحرها قرآن بخوانید تا قلبتان را جلا بدهید. همچنین جان انسان را استغفار سحر جلا می‌دهد و می‌توان با یتیم‌نوازی قلب را جلا داد،‌ شخص ثروتمند تنها با دست کشیدن بر سر یتیم قلبش جلا پیدا نمی‌کند و باید یتیمان را از نظر مادی تأمین کند و مشکلات مالی آنها را برطرف کند.‌پس یادتان باشد که رحم کردن به یتیم با خلوص نیت قلب را جلا می‌دهد. ‌‌ @behjat135
. ✍آیت الله بهـــجت(ره)🌱 انسانی که نان‌خشکی او را ســـیر میکند و یا با ســـبزی و ماست و پنیر می‌تواند زندگی کند این همه حــرص وطمع به دنیا و مال دنـیا بــرای چـــه؟! @behjat135
✍ امیرالمؤمنین امام على (عليه السلام) : زندگى دنيا ، كالايى بيش نيست و كالاى دنيا ، دير فراهم مى آيد و اندك به كار مى آيد و زود از كف مى رود 📚 تنبيه الخواطر ، ج ۲ ، ص ۱۰۲ ↶【 @behjat135
7.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دعاے ...🥀👆👆 كفعمى در بلد الامين فرموده: اين دعاء حضرت صاحب الامر عَلَيْهِ السَّلام است كه تعليم فرمود آن را به شخصى كه محبوس بود، پس خلاص شد: اِلهى عَظُمَ الْبَلاءُ وَ بَرِحَ الْخَفآءُ وَ انْكَشَفَ الْغِطآءُ وَ انْقَطَعَ الرَّجآءُ وَ ضاقَتِ الاَْرْضُ وَ مُنِعَتِ السَّمآءُ وَ اَنْتَ الْمُسْتَعانُ وَ اِلَيْكَ الْمُشْتَكى وَ عَلَيْكَ الْمُعَوَّلُ فِى الشِّدَّةِ وَ الرَّخآءِ اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّد وَ الِ مُحَمَّد اُولِى الاَْمْرِ الَّذينَ فَرَضْتَ عَلَيْنا طاعَتَهُمْ وَ عَرَّفْتَنا بِذلِكَ مَنْزِلَتَهُمْ فَفَرِّجْ عَنّا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلا قَريباً كَلَمْحِ الْبَصَرِ اَوْ هُوَ اَقْرَبُ يا مُحَمَّدُ يا عَلِىُّ يا عَلِىُّ يا مُحَمَّدُ اِكْفِيانى فَاِنَّكُما كافِيانِ وَ انْصُرانى فَاِنَّكُما ناصِرانِ يا مَوْلانا يا صاحِبَ الزَّمانِ الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ اَدْرِكْنى اَدْرِكْنى اَدْرِكْنى السّاعَةَ السّاعَةَ السّاعَةَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ يا اَرْحَمَ الرّاحِمينَ بِحَقِّ مُحَمَّد وَ الِهِ الطّاهِرينَ. 🌹🤲 🌹🤲 (عج)🌼 نماز شب دوستان فراموش نشه اول برای فرج مولا دعا کنیم دوم برای عاقب بخیری همه
چه دعایی کنمت اول صبح خنده ات از ته دل گریه ات از سر شوق روزگارت همه شاد سفره ات رنگارنگ و تنی سالم و شاد که بخندی همه عمر صبحتون بخـــــیر ─━━━━⊱🖋⊰━━━━─
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
•°🌱 💚یاران امام زمان (عج) در عصر حاضر چهار حلقه از افراد همیشه و در هر عصری در کنار حضرت هستند... 👆👆 🌻أللَّھُـمَ‌؏َـجِّـلْ‌لِوَلیِڪْ‌ألْـفَـرَج🌻
✍ شخصی از آیت الله بهجت درخواست دستوری فرمودند. آقا که همیشه مشغول ذکر بودند، سر بلند کردند و فرمودند :«تا می‌توانید گناه نکنید» سپس سر به زیر انداختند و مجدّداً مشغول ذکر شدند. بعد از چند لحظه سر بلند کردند و فرمودند: «اگر احیاناً گاهی مرتکب شدید سعی کنید گناهی که در آن حقّ‌الناس است نباشد». باز سر به زیر انداخته و مشغول ذکر شدند. و بعد از چند لحظه باز سر بلند کردند و برای سومین بار فرمودند: «اگر گناه مرتکب شدید که در آن حقّ‌الناس است سعی کنید در همین دنیا آن را تسویه کنید و برای آخرت نگذارید که آن جا مشکل است.» 📚 برگرفته از کتاب فریادگر توحید، ص @behjat135
♨️هوای نفس همون "شیطان درونیِ انسان" هست. 🔴اون یه موجود بسیار دروغگو، احمق، لجباز، حسود، پر رو، فضول، مغرور و نامرد هست. در هر موقعیتی سعی میکنه "تا اونجا که میشه انسان رو به خطا بندازه". ⁉️ اینکه یه نفر با اینکه میدونه کارش اشتباه هست چرا اون کار رو انجام میده؟ ⁉️🤔 ❓اونی که می دونه سیگار کشیدن اشتباهه و ضرر داره چرا سیگار میکشه؟ چیه؟ ایمان نداره به اینکه سیگار بد هست؟ ❗️ 🔴نه عزیزم. طرف حتی ممکنه دکتر هم باشه اما میبینیم بازم سیگار میکشه! کاملا هم "ایمان داره که سیگار براش ضرر داره". علت چیز دیگه ای هست. 👈🏼علتش اینه که "یه برنامه ی منسجم مبارزه با نفس نداشته". ⭕️ اونی که غیبت میکنه میدونه بد هست و انجام میده. اونی که حسادت میکنه، اونی که ارتباط با نامحرم داره و .... تقریبا 99 درصد گناهانی که انسان ها انجام میدن رو میدونن بد هست اما انجام میدن.درسته؟! علتش چیه؟ ‼️ "عقل" انسان میفهمه که اون کار غلط هست، اما "هوای نفسش" انقدر قوی شده که اجازه نمیده عقلش حرف بزنه. "میزنه توی دهن عقل! " ⭕️چرا ما که میدونیم یه کاری بد هست اما انجامش میدیم؟ ⛔️چون هیچ برنامه ی منسجمی برای "قوی کردن عقل" و "زدن هوای نفس" نداریم. ✅فقط کافیه از الان سعی کنیم با عقل مون تو دهن هوای نفس بزنیم و گرنه هوای نفس تو دهن ما میزنه و ما رو بدبخت میکنه @behjat135
✍ آیت‌الله بهجت (ره) : شکر، موجب ازدیاد نعمت‌هاست؛ و اگر شکر نکردید، خبری از ازدیاد نیست. لذا اگر دیدیم ازدیاد نیست، شک نکنیم و بدانیم که شکر نیست. 📚 در محضر بهجت، ج۱، ص ۳۵۸‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌ @behjat135