eitaa logo
🇵🇸عـاشـقـان شـهادت🇵🇸
417 دنبال‌کننده
6.1هزار عکس
3.5هزار ویدیو
270 فایل
کپی=آزاد با ذکر صلوات📿🌹 نظرات پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بذارید🤗 https://daigo.ir/secret/8279187997 شادی روح شهدا صلوات🌸💖 سبک شهدا رو در پیش بگیریم تا انشاءالله شهادت نصیبمون بشه😍❤
مشاهده در ایتا
دانلود
مساله این نیست که با اثبات ناکارآمدی آمریکا در حل بحران آتش سوزی بگوییم پس ما خوبیم و هیچ مساله ای نداریم! خیر! مساله نقد رفتار است. رفتار نخبگان ما، جامعه ما، سلبریتی و رسانه ما در لحظه بحران در ایران است. مساله تصویر بی عیب و نقص از غرب است که همه چیز مثل ساعت کار می‌کند و فقط ما بی عرضه ایم! بحران طبیعی و انسانی در هر لحظه امکان وقوع در هر جای جهان را دارد. موضوع نوع مواجهه با با بحران است. مساله تصویر هالیوودی از غرب است که ابرقدرت بی عیب میتواند بر هر مشکلی فائق آید. چند استاد و جامعه شناس که مدام مدیریت آمریکا را بر سر جوان ایرانی می کوبد حالا حاضر است این ناکارآمدی را سر کلاس نقد کند و بگوید آمریکا هم بله.... https://eitaa.com/Politicalhistory
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر انقلاب: ۱. همهٔ کسانی که در زمینه‌های تبلیغاتی مخاطبی دارند، می‌توانند حرف بزنند، زبان گویایی دارند، یکی از بزرگ‌ترین و اوّلی‌ترین اهدافشان بایستی این باشد که را در دلها زنده کنند و حرف ناامیدکننده بر زبان جاری نکنند. ۱۹ دی ۱۴۰۳ ۲. من در سیستان و بلوچستان زندگی کرده‌ام، وضع سیستان و بلوچستانِ امروز با سیستان و بلوچستان سال ۵۶ و ۵۷ که بنده آنجا بودم، از زمین تا آسمان فرق کرده. ایشان میگویند ما هوا نداریم؛ هوا نداریم یعنی چه؟ یعنی زابل گرد و غبار دارد؛ هر سالی، سه ماه، چهار ماه گرد و غبار دارد؛ راست میگوید؛ این یک گوشه‌ای از مشکلات سیستان و بلوچستان هست و بود؛ آن زمان مردم به‌معنای واقعی کلمه در بدبختی محض بودند؛ در بدبختی محض! بنده از نزدیک شاهد بودم. بعد از انقلاب کارها شده، پیشرفتها شده، خدمات انجام گرفته؛ نه‌فقط در سیستان و بلوچستان، [بلکه] در همه‌ی کشور؛ در زمینه‌ی عدالت خیلی کار انجام گرفته. ۷ خرداد ۱۳۹۷ ۳. در سیستان و بلوچستان خیلی خدمت شده، خیلی کار شده. بلوچستانی که شما امروز می‌بینید، بلوچستان دورهٔ طاغوت نیست؛ بنده آن روز را دیده‌ام، مردم هیچ چیز نداشتند. از روز اوّل، از روزهای اوّل کار در این منطقه شروع شد؛ هم در آنجا، هم در زابل و سایر مناطق استان؛ امروز هم دارد کار می‌شود. باید این کارها با قوّت ادامه پیدا کند. ۲۰ شهریور ۱۴۰۳
7.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همین محشر عظمی‌س چه شوری‌ست چه غوغاست از این حال زمین لحظه به دلهاست ••●❥🦋💙❥●•• @Asheghaneh_Shahadat
هدایت شده از سید کاظم روح بخش
📣 قرعه کشی بزرگ نماز با حال بمناسبت رونمایی کتاب، ویژه عزیزانی که کتاب رو تهیه می کنند... ❌ همه افراد؟ نه ☺️ فقط ۱۴ هزار نفر اولی که کتاب رو تهیه می کنند وارد این قرعه کشی بزرگ میشن... برای تهیه کتاب نماز باحال و شرکت در قرعه کشی همین الان لینک زیر کلیک کنین که جزو ۱۴ هزار نفر اول باشین👇👇👇 https://ketabresan.net/campaign/zjVSH
کربلا در کربلا میماند اگر زینب نبود ..💔! ••●❥🖤❥●•• @Asheghaneh_Shahadat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مداحی و روایت قهرمانانه حاج مهدی رسولی از جهاد تبیین حضرت زینب سلام الله علیها در جنگ روایت ها بعد از شهادت برادر👌🏻😭 ••●❥💔❥●•• @Asheghaneh_Shahadat
16.07M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امام زمان علیه‌السلام: به شیعیان و دوستان ما بگویید که خدا را قسم دهند به حق عمه‌ام زینب که فرج مرا نزدیک گرداند 🤲🏻 ••●❥🖤❥●•• @Asheghaneh_Shahadat
عقلتان به چشمتان نباشد‼️ این ضرب‌ المثل قدیمی را شنیده‌اید که می‌گویند «طرف عقلش به چشمشه» حالا حکایت این روز های ما و فضای مجازی است! هر بار که یکی از شبکه‌ های اجتماعی را باز می‌ کنیم، آواری از عکس‌ های رنگ‌ و لعاب‌دار بر سرمان می‌ ریزد که اغلب، افراد را در حال سفر و خوش‌ گذرانی و خرید و تفریح نشان می‌دهند و ما را به «لایک» کردنشان تشویق می‌ کنند👍🏻 وقتی در میان پیام‌ های دیگران در این شبکه‌ ها پرسه می زنیم، انگار وارد بازاری بزرگ و بی‌انتها شده‌ایم که پر از مغازه هایی با ویترین‌ های پر زرق‌ و برق و جذاب هستند؛ اما در واقع، بیشتر جنس‌ های مغازه‌ها، معمولی یا حتی بُنجل است!👀
با نگاهی به محیط اطرافمان متوجه می‌ شویم که زندگی دیگران، واقعاً به طراوت و شادابی آنچه در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارند نیست؛ اما ابزار های جدید رسانه‌ای، مثل فتوشاپ و نرم‌ افزار های اصلاح عکس و... امکانی را فراهم کرده‌اند که ساده‌تر از هر زمان دیگر می‌ شود کلاغ را جای قناری و خروس را جای طاووس رنگ کرد و در ویترین مغازه گذاشت و لایک خرید!📱📸
مشکل از جایی شروع می‌شود که بی‌توجه به اجناس داخل مغازه، دلمان را فقط به ویترین نمایشیِ دکان‌ها خوش کرده و زندگی واقعی خودمان را با زندگیِ مجازی و تزیین شده دیگران مقایسه می‌کنیم‼️ همین می‌شود که با خوشحالی وارد بازار مکّاره شبکه‌های اجتماعی شده و با ناامیدی و حسرتی که حاصل مقایسه مداوم ظاهر وضعیت دیگران با باطن زندگی خودمان است، بیرون می‌آییم💔 تکرار و تداوم این پرسه‌زنی‌ها و مقایسه‌ها، ما را تبدیل به آدم‌های زودباوری می‌کند که کوته‌بینانه حسرت دارایی‌های اغراق شده دیگران را می‌خورند و با خوش‌خیالی، دل به آرزوهای دور و دراز مجازی می‌سپرند و از اهدافی هم که می‌توانند در زندگی واقعی به آن برسند، دور می‌شوند😕 این اتفاق، مطلوب بنجل‌ فروشانی است که به فنون کلاغ‌ رنگ‌ کنی نیز مسلط‌اند و می‌ خواهند نوجوان نسل چهارمی که قرار است «آرمان‌گرای واقع‌نگر» باشد را به «زودباور خوش‌خیال» تبدیل کنند🤐