خودسازی
دستوری که تمام شهدا به آن توصیه کردند...
#تزکیه_ای
💠آستان بندگی
🖇 @Astanbandegi112
هدایت شده از .
🌱کسی که به فطرت رسید دیگر نمی تواند خدا را عبادت نکند🌱
📍سلسه جلسات مباحث فطرت
👤با حضور جناب آقای دکتر فلاحی
🔻جمعه ها
🕢ساعت ۲۱
🔰لینک جلسه در برنامه قرار
https://room.gharar.ir/45a1d52c-e3dd-43b0-a451-b9829d29bba6
🔻دوستان عزیز هرگونه سوال ومطلبی از #کتاب_فطرت دارن بفرمایند به صورت صوتی یا متنی به آیدی زیر بفرستیدتا خدمت آقای دکتر فلاحی فرستاد شود
ودر جلسه انشاءالله از محضرشون استفاده کنیم .
@Astanbandegi110
💠آستان بندگی
📎@Astanbandegi112
.
🌱کسی که به فطرت رسید دیگر نمی تواند خدا را عبادت نکند🌱 📍سلسه جلسات مباحث فطرت 👤با حضور جناب آقای
🌸جلسه آخر از سلسله جلسات فطرت است.🌸
هدایت شده از ندای پاک فطرت
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فیلم بایگانی شده #جلسه_ماهانه در جمعه اول ماه قمری (ماه جمادی الاولی)
📆 زمان: ۱۱ آذر ماه
💠کانال ندای پاک فطرت
🆔 @nedayepakefetrat
قالَ امام زمان (علیه السلام) :
📍امَّا الْحَوادِثُ الْواقِعَهُ فَارْجِعُوا فیها إلی رُواهِ حَدیثِنا (احادیثِنا)، فَإنَّهُمْ حُجَّتی عَلَیْکُمْ وَ انَا حُجَّهُ اللهِ عَلَیْکُمْ.
📍فرمود: جهت حلّ مشکلات در حوادث - امور سیاسی، عبادی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی، اجتماعی و... - به راویان حدیث و فقهاء مراجعه کنید که آن ها در زمان غیبت خلیفه و حجّت من بر شما هستند و من حجّت خداوند بر آن ها می باشم.
📔بحارالانوار ص ۹۰
#تزکیه_ای
💠آستان بندگی
🖇 @Astanbandegi112
انتظار فرج داشتن یعنی...
🔷انتظار در رکاب امام بودن و جنگیدن و احیاناً شهیدشدن...
🔷 یعنی آرزوی واقعی و حقیقی مجاهد بودن در راه حق...
🔷 نه آرزوی اینکه تو برو کارها را انجام بده، بعد که همه کارها انجام شد و نوبت استفاده و بهره گیری شد آن وقت من می آیم!
#شهید_مطهری
📚آزادی معنوی، ص: 173
#تزکیه_ای
💠آستان بندگی
🖇 @Astanbandegi112
.
🌱کسی که به فطرت رسید دیگر نمی تواند خدا را عبادت نکند🌱 📍سلسه جلسات مباحث فطرت 👤با حضور جناب آقای
جلسه هم اکنون در حال برگزاری است.🌹🌹
.
🌱کسی که به فطرت رسید دیگر نمی تواند خدا را عبادت نکند🌱 📍سلسه جلسات مباحث فطرت 👤با حضور جناب آقای
سرفصل بحث ها جلسه آخر
📍توجه به عظمت روز عاشورا
📍مراتب شناخت معصومین علیهم السلام
📍عبودیت ائمه معصومین علیهم السلام
📔کتاب فطرت ص ۵۰۲ به بعد