شماهم دست خطتون با توجه به مود و خودکاری که دستتونه، فرق میکنه یا فقط من اینجوریم؟
پشت در بودم داشتم شال سرم میکردم به مریض گفتم یه لحظه صبر کنید داخل نیاین
یهو درو باز کرد بیاد داخل تق خورد به من و باز نشد
بعد فشااار فشااار که درو باز کنه بیاد داخل هی من میگفتم اقااا نیا تووو
هی اون فشاااار میاورد به در واقعا چتونه
هرچقدر لازمه بهش برگرد، بهش پیام بده
تا بالاخره ازش چیزی ببینی که از چشمت بیوفته و دیگه دلت براش تنگ نشه
چرا همهش گیر میدین به دخترایی که تو رابطههاشون دنبال ازدواجن؟
مگه بده که یه آدم هدفشو بدونه و وقتشو الکی تلف نکنه. شاید برنامه زندگیش ازدواجه.
شما نمیخوای، دنبال همچین دختری نرو.
کنسلش کن.
درآمدم از تدریس زبان آلمانی چهار برابر شیفت رفتنه، ولی خانوادم معتقدن آدم بی عرضه ای هستم که درمانگاه نمیرم و دارم درس میدم
یکی از نگرانیام اینه که تا آخر عمرم کسی رو پیدا نکنم که لایق آهنگای داریوش باشه.
مثلاً "ای به داد من رسیده، تو روزای خود شکستن..."
شما چیزای قشنگ میبینین دلتون نمگیره که کاش اونایی که دوسشون دارین بودن پیشتون و اوناهم میدیدن؟
من صبح نصف مسیر دانشگاهو بخاطر اینکه مسیر صبحم با دوچرخه قشنگ بود و اگه مامانم بود میدید چقد خوشش میومد گریه کردم.
مامانم یه اخلاقی داره که مخالفتش رو باتوهین بیان میکنه. مثلا میگه عقلت نمیرسه یا شعورنداری. اخیرابهش گفتم لطفا مخالفت کن ولی توهین نکن!پریشب یه چیزی گفتم گفت باهات مخالفم بعد زد زیرخنده. گفتم چیه؟گفت خب آخه درواقع فقط باهات مخالف نیستم و بیشتر فکرمیکنم عقلت نمیرسه ولی نباید بگمش!
دیروز تو ترافیک تصادف کوچیک کردم. طرف مالید به سپر عقب و رد شد و رفت. همونطور که داشتیم تو دلم بهش فحش میدادم دیدم یکی داره میزنه به شیشه و میگه خانم من زدم به سپرت. بیا ببین هر چی خسارتشه بدم.
گفتم فکر کردم رفتید.
گفت بچهم تو ماشینه به نظرتون میشد جلوی بچه بزنم و در برم؟منم جلوی بچهم گفتم آقا فدای سر بچههامون. برو به زندگیت برس.