طبق روحیه ای که قابل مشاهده ست افسردگی شدیدی میگیره و دست به خودکشی میزنه
اگه کسی ادامه ی داستانو خواست بدونه وقتی ناشناس گذاشتم بگه که بقیه شو بذارم یا نه
وقتی موقع پنالتی میگی "بزن که خوب میزنی"
همون لحظه رامین رضاییان :
گللللل