eitaa logo
⚘باقیات الصالحات⚘
86 دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
6.8هزار ویدیو
174 فایل
الهم عجل لولیک الفرج
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام مولای ما مهدی جان 🌻سلام بر شما! که با آمدنت، مومنین سر از گریبان اندوه برمی آورند و عزتمند خواهند شد. بیا! ای عزت شیعه... 📖 السَّلامُ عَلَيْكَ يَا مُعِزَّ الْمُؤْمِنِينَ الْمُسْتَضْعَفِينَ... ╭═━⊰🍃🌺🌻🍃⊱━═╮      
بسم اللّه الرّحمن الرّحیم یاصاحب الزمان ادرکنی شرح زیارت آل یاسین9️⃣ اَلسَّلامُ عَلَیکَ یاتالِیَ کِتابِ اللّهِ وَتَرجُمانَهُ سلام برتوای خواننده ی قرآن وترجمان کتاب خدا ازتالی دومعنابرداشت میشود تلاوت کننده و دنبال رونده دراین فقره ی سلام سلام میدهیم به آن وجود مقدّس به دوعنوان اما درارتباط بایک موضوع ویک محور اوّل پیوندآن حضرت است باقرآن وارتباطی که میان آن کتاب اللّه ناطق باکتاب اللّه صامت وجوددارد. اگرتالی رادراین فقره سلام به معنای اول یعنی تلاوت کننده ترجمه کنیم به این حقیقت پی میبریم که: حقِّ قرآن وقتی ادامیشودکه کسی آنراتلاوت کندکه حقّش رامیشناسد و قرآن به وجودمقدس او بهاوقیمت پیداکرده وچه دلربااین خاندان طیبین وطاهرین تلاوت قرآن میفرمودند که علی بن محمدنوفلی میگویدخدمت امام کاظم علیه السلام سخن ازصوت به میان آوردم، فرمود:علی بن الحسین علیه السلام چنان دلربا قرآن را تلاوت میفرمودکه بسا کسی عبور میکرد و از زیبایی تلاوت کردن حضرتش از هوش میرفت ،امام اگرازاین امر چیزی اظهار نماید مردم به خاطرحسن و خوبی آن تاب تحمّلش را ندارند،گفتم مگر رسول خدا صلی اللّه علیه و آله صدای خود را در نماز بلند نمیکردند؟؟؟؟ فرمود:آن حضرت به مقدار تاب و توان جمعیتی که پشت سرش بودند رفتار میکردند. امام زمان علیه السلام تالی کتاب خداست قاری قرآن خداست تلاوتی که چون به گوش علّامه ی بحرالعلوم میرسد دل از دست میدهد. زین العابدین سلماسی میگوید: روزی علامه بحرالعلوم اعلی اللّه مقامه الشریف وارد حرم امیرالمؤمنین صلوات اللّه علیه شد و پیوسته این شعر را زمزمه می کرد. چه خوش است صوت قرآن زتودلرباشنیدن به رُخت نظاره کردن، سخن خداشنیدن وقتی سبب زمزمه این شعر را پرسیدند،گفت:هنگامیکه وارد حرم مطهر شدم دیدم حجّت بن الحسن المهدی ارواحنا فداه را که بالای سر مقدس امیرالمؤمنین صلوات الله علیه نشسته اند و با صدای بلند قرآن تلاوت میفرمایند و چون آن صدای دلربا را شنیدم دل از دست دادم و این ابیات بر زبانم جاری شد. آری هرگوشی لایق نیست درعصرغیبت کبری به افتخارشنیدن تلاوت قرآن آن حضرت نائل شود. ما تالی قرآن ندیده ایم ما کتاب خدا راا ز عالم به کتاب خدا نشنیده ایم و اِلّا درانتظارشنیدن نوایش سر از پا نمیشناختیم. هرکه آزاده ودانشوروصاحب نظراست بهراصلاح جهان منتظِرِ منتَظَراست واگردراین کلمه(تالی) مقصودمعنای دوم یعنی دنباله رونده باشداشاره به حدیث متواترثقلین دارد و اشاره به این حقیقت دارد که آن حضرت همراه و همگام با قرآن است و همواره به قرآن متصل است و او و قرآن از یکدیگر جدا نمشوند. امیرالمؤمنین صلوات اللّه علیه در گفتگوی مفصلی که با کمیل داشتند برای او از رسول خداصلّی اللّه علیه وآله نقل نمودند که آنحضرت فرمود: هرکدام از دو ثقل یعنی قرآن و عترت لازمند برای دیگری و از او جدا نمیشوند تا بر خداوند متعال وارد شوند،آن گاه پروردگار عزّوجل میان آنها و بنده گانش حکم میکند. امام باقر علیه السلام به عمروبن عبید فرمودند: ای عمرو،برمردم لازم است قرآن راآنگونه که فرودآمده است بخوانند و چون به تفسیرآن نیاز پیدا کردند به سوی ما آیند و از ما هدایت جویند. (دراین قسمت لازم به تذکراست که طبق فرمایشات مکرراهل بیت علیهم السلام درتفسیرقرآن جز به کلام نورانی آن حجتهای الهی نبایدبه دیگرتفاسیری که اشخاص بانظرخودبرای قرآن گفته اند توجه کنیم) درقسمت بعدی سلام دراین فقره حضرت راترجمان کتاب خدامیخوانیم ترجمان یابه این معنی است که کسی کلامی رااززبانی به زبان دیگربرگرداند و یا آنکه کلامی را تفسیرکند و توضیح دهد،که خاندان رسالت عموماًً و حضرت صاحب الامرخصوصاً مفسّر قرآن و مبیّن حقایق آنند. اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج والعافیة والنّصرومدّفی عمره الشریف وزیّن الارض بطول بقائه بحقّ محمّدٍوآله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بسم اللّه الرّحمن الرّحیم یاصاحب الزمان ادرکنی شرح زیارت آل یاسین9️⃣ اَلسَّلامُ عَلَیکَ یاتالِیَ کِتابِ اللّهِ وَتَرجُمانَهُ سلام برتوای خواننده ی قرآن وترجمان کتاب خدا ازتالی دومعنابرداشت میشود تلاوت کننده و دنبال رونده دراین فقره ی سلام سلام میدهیم به آن وجود مقدّس به دوعنوان اما درارتباط بایک موضوع ویک محور اوّل پیوندآن حضرت است باقرآن وارتباطی که میان آن کتاب اللّه ناطق باکتاب اللّه صامت وجوددارد. اگرتالی رادراین فقره سلام به معنای اول یعنی تلاوت کننده ترجمه کنیم به این حقیقت پی میبریم که: حقِّ قرآن وقتی ادامیشودکه کسی آنراتلاوت کندکه حقّش رامیشناسد و قرآن به وجودمقدس او بهاوقیمت پیداکرده وچه دلربااین خاندان طیبین وطاهرین تلاوت قرآن میفرمودند که علی بن محمدنوفلی میگویدخدمت امام کاظم علیه السلام سخن ازصوت به میان آوردم، فرمود:علی بن الحسین علیه السلام چنان دلربا قرآن را تلاوت میفرمودکه بسا کسی عبور میکرد و از زیبایی تلاوت کردن حضرتش از هوش میرفت ،امام اگرازاین امر چیزی اظهار نماید مردم به خاطرحسن و خوبی آن تاب تحمّلش را ندارند،گفتم مگر رسول خدا صلی اللّه علیه و آله صدای خود را در نماز بلند نمیکردند؟؟؟؟ فرمود:آن حضرت به مقدار تاب و توان جمعیتی که پشت سرش بودند رفتار میکردند. امام زمان علیه السلام تالی کتاب خداست قاری قرآن خداست تلاوتی که چون به گوش علّامه ی بحرالعلوم میرسد دل از دست میدهد. زین العابدین سلماسی میگوید: روزی علامه بحرالعلوم اعلی اللّه مقامه الشریف وارد حرم امیرالمؤمنین صلوات اللّه علیه شد و پیوسته این شعر را زمزمه می کرد. چه خوش است صوت قرآن زتودلرباشنیدن به رُخت نظاره کردن، سخن خداشنیدن وقتی سبب زمزمه این شعر را پرسیدند،گفت:هنگامیکه وارد حرم مطهر شدم دیدم حجّت بن الحسن المهدی ارواحنا فداه را که بالای سر مقدس امیرالمؤمنین صلوات الله علیه نشسته اند و با صدای بلند قرآن تلاوت میفرمایند و چون آن صدای دلربا را شنیدم دل از دست دادم و این ابیات بر زبانم جاری شد. آری هرگوشی لایق نیست درعصرغیبت کبری به افتخارشنیدن تلاوت قرآن آن حضرت نائل شود. ما تالی قرآن ندیده ایم ما کتاب خدا راا ز عالم به کتاب خدا نشنیده ایم و اِلّا درانتظارشنیدن نوایش سر از پا نمیشناختیم. هرکه آزاده ودانشوروصاحب نظراست بهراصلاح جهان منتظِرِ منتَظَراست واگردراین کلمه(تالی) مقصودمعنای دوم یعنی دنباله رونده باشداشاره به حدیث متواترثقلین دارد و اشاره به این حقیقت دارد که آن حضرت همراه و همگام با قرآن است و همواره به قرآن متصل است و او و قرآن از یکدیگر جدا نمشوند. امیرالمؤمنین صلوات اللّه علیه در گفتگوی مفصلی که با کمیل داشتند برای او از رسول خداصلّی اللّه علیه وآله نقل نمودند که آنحضرت فرمود: هرکدام از دو ثقل یعنی قرآن و عترت لازمند برای دیگری و از او جدا نمیشوند تا بر خداوند متعال وارد شوند،آن گاه پروردگار عزّوجل میان آنها و بنده گانش حکم میکند. امام باقر علیه السلام به عمروبن عبید فرمودند: ای عمرو،برمردم لازم است قرآن راآنگونه که فرودآمده است بخوانند و چون به تفسیرآن نیاز پیدا کردند به سوی ما آیند و از ما هدایت جویند. (دراین قسمت لازم به تذکراست که طبق فرمایشات مکرراهل بیت علیهم السلام درتفسیرقرآن جز به کلام نورانی آن حجتهای الهی نبایدبه دیگرتفاسیری که اشخاص بانظرخودبرای قرآن گفته اند توجه کنیم) درقسمت بعدی سلام دراین فقره حضرت راترجمان کتاب خدامیخوانیم ترجمان یابه این معنی است که کسی کلامی رااززبانی به زبان دیگربرگرداند و یا آنکه کلامی را تفسیرکند و توضیح دهد،که خاندان رسالت عموماًً و حضرت صاحب الامرخصوصاً مفسّر قرآن و مبیّن حقایق آنند. اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج والعافیة والنّصرومدّفی عمره الشریف وزیّن الارض بطول بقائه بحقّ محمّدٍوآله
»»» آیه ی روز : ************** (ارسال شده توسط برنامه ی «قلم قرآنی هُدی» دریافت و نصب از https://zenderoid.ir ) قُلِ اللَّهُمَّ مَالِكَ الْمُلْكِ تُؤْتِي الْمُلْكَ مَن تَشَاءُ وَتَنزِعُ الْمُلْكَ مِمَّن تَشَاءُ وَتُعِزُّ مَن تَشَاءُ وَتُذِلُّ مَن تَشَاءُ بِيَدِكَ الْخَيْرُ إِنَّكَ عَلَىَ كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ آل عمران-26 بگو: «بارالها! مالک حکومتها تویی؛ به هر کس بخواهی، حکومت می‌بخشی؛ و از هر کس بخواهی، حکومت را می‌گیری؛ هر کس را بخواهی، عزت می‌دهی؛ و هر که را بخواهی خوار می‌کنی. تمام خوبیها به دست توست؛ تو بر هر چیزی قادری. ************** نکته ها: در تفاسیر مى خوانیم كه پیامبر اسلام صلى الله علیه وآله پس از آنكه مكّه را فتح نمود، وعده ى فتح ایران وروم را به مسلمانان داد. در آن موقع منافقان با تعجّب به یكدیگر نگاه مى كردند كه این آیه نازل شد. گروهى از مفسّران، نزول آیه را در موقع حفر خندق دانسته اند. آن زمان كه پیامبرصلى الله علیه وآله كلنگ را بر سنگ زد واز آن جرقه اى برخاست، فرمود: من در این جرقه ها فتح كاخ هاى مدائن ویمن را از جبرئیل دریافت كردم. منافقان با شنیدن این سخن، لبخند تمسخر مى زدند كه این آیه نازل شد. آنچه در این آیه در مورد اعطاى عزّت و ذلّت از جانب خداوند آمده، طبق قوانین و سنّت اوست وبدون جهت ودلیل خداوند كسى را عزّت نمى بخشد ویا ذلیل نمى سازد. مثلاً در روایات مى خوانیم: هر كس براى خداوند تواضع و فروتنى كند، خداوند او را عزیز مى كند وهر كس تكبّر نماید، خدا او را ذلیل مى گرداند.[30] بنابراین عزّت و ذلّت از خداست، ولى ایجاد زمینه هاى آن به دست خود ماست. ----- 30) بحار، ج 16، ص 265. ************** پیام ها: - مالك واقعى تمامى حكومت ها خداست. مُلك براى غیر خدا، موقّتى و محدود است. «مالك الملك» - اكنون كه مالك اوست پس دیگران امانتدارى بیش نیستند و باید طبق رضاى مالك اصلى عمل كنند. «مالك الملك» - اگر انسان مالك مُلك نیست چرا از داشتن آن مغرور و با از دست دادنش مأیوس شود! «مالك الملك» - خداوند به هر كس كه شایسته و لایق باشد، حكومت مى دهد. همان گونه كه به سلیمان، یوسف، طالوت و ذوالقرنین عطا نمود. «تؤتى الملك من تشاء» - حكومت و حاكمیّت، دلبستگى آور است. «نزع» به معناى كندن است و نشانه یك نوع دلبستگى است. - عزّت و ذلّت به دست خداست، از دیگران توقّع عزّت نداشته باشیم.[31] «تعزّ من تشاء و تذلّ من تشاء» - توحید در دعا و عبادت یك ضرورت است.[32] «بیدك الخیر» - آنچه از اوست، چه دادن ها وگرفتن ها، همه خیر است، گرچه در قضاوت هاى عجولانه ى ما فلسفه ى آن را ندانیم. «بیدك الخیر» - سرچشمه ى بدى ها عجز و ناتوانى است. از كسى كه بر هر كارى قدرت دارد چیزى جز خیر سر نمى زند. «بیدك الخیر انك على كل شى ء قدیر» ----- 31) قرآن از كسانى كه از غیر خدا عزّت مى خواهند به شدّت انتقاد كرده و مى فرماید: «أیبتغون عندهم العزّة فانّ العزّة للّه جمیعاً» نساء، 139. 32) در مناجات شعبانیه مى خوانیم: «الهى بیدك لابید غیرك زیادتى و نقصى». ************** ارسال شده توسط برنامه ی «قلم قرآنی هُدی» دریافت و نصب از https://zenderoid.ir
زلزله ترکیه و علائم ظهور.mp3
3.13M
❌ آیا ترکیه از علائم ظهور است ⁉️ 🔰 منظومه فکری امام و رهبری در این باره چه می گوید ⁉️ 🎤 احسان عبادی /مدرس و علوم حدیث 🔰انقلابی باید قوی باشد
❤️جانم علی علیه السلام مِنْ مَنَاقِبِ الْخُوارَزْمِیِّ، عَنْ عَلِیٍّ (ع) عَنِ النَّبِیِّ (ص) قَالَ یَا عَلِیُّ لَوْ أَنَّ عَبْداً عَبَدَ اللَّهَ مِثْلَ مَا قَامَ نُوحٌ فِی قَوْمِهِ وَ کَانَ لَهُ مِثْلُ أُحُدٍ ذَهَباً فَأَنْفَقَهُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَ مُدَّ فِی عُمُرِهِ حَتَّى حَجَّ أَلْفَ عَامٍ عَلَى قَدَمَیْهِ ثُمَّ قُتِلَ بَیْنَ الصَّفَا وَ الْمَرْوَةِ مَظْلُوماً ثُمَّ لَمْ یُوَالِکَ یَا عَلِیُّ لَمْ یَشَمَّ رَائِحَةَ الْجَنَّةِ وَ لَمْ یَدْخُلْهَا. 🌴🌴🌴🌴🌴 از مناقب خوارزمی نقل شده در مورد مولی الموحدین علی(ع) از پیامبر اکرم(ص) که فرموده اند: 🌹یا علی ،اگربنده ای خداوند را عبادت کند همانند اموری که حضرت نوح(ع) در میان قومش انجام داد و همین طور به اندازه کوه احد طلا داشته باشد و در راه خداوند انفاق کند و همین طور آنقدر عمر کند تا اینکه هزار سال به صورت پای پیاده حجّ انجام دهد و سپس در بین صفا و مروه مظلوم کشته شود در حالی که تو را مولی قرار نداده یا علی،بوی بهشت را استشمام نخواهد کرد و در بهشت داخل نخواهد شد. 📚بحار الأنوار الجامعة لدرر أخبار الأئمة الأطهار، ج‏27، ص: 19 ❤️ فضائل مولا امیرالمومنین علیه السلام را نشر دهید 🌺کانال عرفان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دانلود+دعای+توسل+مهدی+سماواتی+++متن.mp3
10.19M
دعای توسل،بانوای حاج مهدی سماواتی بزرگان دین و هر شخصی که در مسیر کمال و سلوک گام بر می دارد، برای برآورده شدن حاجات خود از دعای توسل به عنوان ریسمانی محکم بهره مند می شود ❇️متن دعای توسل در لینک زیر https://erfan.ir/m52
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ اَللّهُمَّ اِنّى اَسْئَلُكَ وَاَتَوَجَّهُ اِلَيْكَ بِنَبِيِّكَ نَبِىِّ الرَّحْمَةِ مُحَمَّدٍ صَلَّى اللّهُ عَلَيْهِ وَآلِهِ يا اَبَاالْقاسِمِ يا رَسُولَ اللّهِ يا اِمامَ الرَّحْمَةِ يا سَيِّدَنا وَمَوْلينا اِنّا تَوَجَّهْنا وَاسْتَشْفَعْنا وَتَوَسَّلْنا بِكَ اِلَى اللّهِ وَقَدَّمْناكَ بَيْنَ يَدَىْ حاجاتِنا يا وَجيهاً عِنْدَاللّهِ اِشْفَعْ لَنا عِنْدَاللّهِ يا اَبَا الْحَسَنِ يا اَميرَ الْمُؤْمِنينَ يا عَلِىَّ بْنَ اَبيطالِبٍ يا حُجَّةَ اللّهِ عَلى خَلْقِهِ يا سَيِّدَنا وَمَوْلينا اِنّا تَوَجَّهْنا وَاسْتَشْفَعْنا وَتَوَسَّلْنا بِكَ اِلَى اللّهِ وَقَدَّمْناكَ بَيْنَ يَدَىْ حاجاتِنا يا وَجيهاً عِنْدَاللّهِ اِشْفَعْ لَنا عِنْدَاللّهِ يا فاطِمَةَ الزَّهْراَّءُ يا بِنْتَ مُحَمَّدٍ يا قُرَّةَ عَيْنِ الرَّسُولِ يا سَيِّدَتَنا وَمَوْلاتَنا اِنّا تَوَجَّهْنا وَاسْتَشْفَعْنا وَتَوَسَّلْنا بِكِ اِلَى اللّهِ وَقَدَّمْناكِ بَيْنَ يَدَىْ حاجاتِنا يا وَجيهتاً عِنْدَاللّهِ اِشْفَعْی لَنا عِنْدَاللّهِ يا اَبا مُحَمَّدٍ يا حَسَنَ بْنَ عَلِي اَيُّهَا الْمُجْتَبى يَا بْنَ رَسُولِ اللّهِ يا حُجَّةَ اللّهِ عَلى خَلْقِهِ يا سَيِّدَنا وَمَوْلينا اِنّا تَوَجَّهْنا وَاسْتَشْفَعْنا وَتَوَسَّلْنا بِكَ اِلَى اللّهِ وَقَدَّمْناكَ بَيْنَ يَدَىْ حاجاتِنا يا وَجيهاً عِنْدَاللّهِ اِشْفَعْ لَنا عِنْدَاللّهِ يا اَبا عَبْدِاللّهِ يا حُسَيْنَ بْنَ عَلِي اَيُّهَا الشَّهيدُ يَا بْنَ رَسُولِ اللّهِ يا حُجَّةَ اللّهِ عَلى خَلْقِهِ يا سَيِّدَنا وَمَوْلينا اِنّا تَوَجَّهْنا وَاسْتَشْفَعْنا وَتَوَسَّلْنا بِكَ اِلَى اللّهِ وَقَدَّمْناكَ بَيْنَ يَدَىْ حاجاتِنا يا وَجيهاً عِنْدَاللّهِ اِشْفَعْ لَنا عِنْدَاللّهِ يا اَبَا الْحَسَنِ يا عَلِىَّ بْنَ الْحُسَيْنِ يا زَيْنَ الْعابِدينَ يَا بْنَ رَسُولِ اللّهِ يا حُجَّةَ اللّهِ عَلى خَلْقِهِ يا سَيِّدَنا وَمَوْلينا اِنّا تَوَجَّهْنا وَاسْتَشْفَعْنا وَتَوَسَّلْنا بِكَ اِلَى اللّهِ وَقَدَّمْناكَ بَيْنَ يَدَىْ حاجاتِنا يا وَجيهاً عِنْدَاللّهِ اِشْفَعْ لَنا عِنْدَاللّهِ يا اَبا جَعْفَرٍ يا مُحَمَّدَ بْنَ عَلِي اَيُّهَا الْباقِرُ يَا بْنَ رَسُولِ اللّهِ يا حُجَّةَ اللّهِ عَلى خَلْقِهِ يا سَيِّدَنا وَمَوْلينا اِنّا تَوَجَّهْنا وَاسْتَشْفَعْنا وَتَوَسَّلْنا بِكَ اِلَى اللّهِ وَقَدَّمْناكَ بَيْنَ يَدَىْ حاجاتِنا يا وَجيهاً عِنْدَاللّهِ اِشْفَعْ لَنا عِنْدَاللّهِ يا اَبا عَبْدِ اللّهِ يا جَعْفَرَ بْنَ مُحَمَّدٍ اَيُّهَا الصّادِقُ يَا بْنَ رَسُولِ اللّهِ يا حُجَّةَ اللّهِ عَلى خَلْقِهِ يا سَيِّدَنا وَمَوْلينا اِنّا تَوَجَّهْنا وَاسْتَشْفَعْنا وَتَوَسَّلْنا بِكَ اِلَى اللّهِ وَقَدَّمْناكَ بَيْنَ يَدَىْ حاجاتِنا يا وَجيهاً عِنْدَاللّهِ اِشْفَعْ لَنا عِنْدَاللّهِ يا اَبَا الْحَسَنِ يا مُوسَى بْنَ جَعْفَرٍ اَيُّهَا الْكاظِمُ يَا بْنَ رَسُولِ اللّهِ يا حُجَّةَ اللّهِ عَلى خَلْقِهِ يا سَيِّدَنا وَمَوْلينا اِنّا تَوَجَّهْنا وَاسْتَشْفَعْنا وَتَوَسَّلْنا بِكَ اِلَى اللّهِ وَقَدَّمْناكَ بَيْنَ يَدَىْ حاجاتِنا يا وَجيهاً عِنْدَاللّهِ اِشْفَعْ لَنا عِنْدَاللّهِ يا اَبَا الْحَسَنِ يا عَلِىَّ بْنَ مُوسى اَيُّهَا الرِّضا يَا بْنَ رَسُولِ اللّهِ يا حُجَّةَ اللّهِ عَلى خَلْقِهِ يا سَيِّدَنا وَمَوْلينا اِنّا تَوَجَّهْنا وَاسْتشْفَعْنا وَتَوَسَّلْنا بِكَ اِلَى اللّهِ وَقَدَّمْناكَ بَيْنَ يَدَىْ حاجاتِنا يا وَجيهاً عِنْدَاللّهِ اِشْفَعْ لَنا عِنْدَاللّهِ يا اَبا جَعْفَرٍ يا مُحَمَّدَ بْنَ عَلِي اَيُّهَا التَّقِىُّ الْجَوادُ يَا بْنَ رَسُولِ اللّهِ يا حُجَّةَ اللّهِ عَلى خَلْقِهِ يا سَيِّدَنا وَمَوْلينا اِنّا تَوَجَّهْنا وَاسْتَشْفَعْنا وَتَوَسَّلْنا بِكَ اِلَى اللّهِ وَقَدَّمْناكَ بَيْنَ يَدَىْ حاجاتِنا يا وَجيهاً عِنْدَاللّهِ اِشْفَعْ لَنا عِنْدَاللّهِ يا اَبَا الْحَسَنِ يا عَلِىَّ بْنَ مُحَمَّدٍ اَيُّهَا الْهادِى النَّقِىُّ يَا بْنَ رَسُولِ اللّهِ يا حُجَّةَ اللّهِ عَلى خَلْقِهِ يا سَيِّدَنا وَمَوْلينا اِنّا تَوَجَّهْنا وَاسْتَشْفَعْنا وَتَوَسَّلْنا بِكَ اِلَى اللّهِ وَقَدَّمْناكَ بَيْنَ يَدَىْ حاجاتِنا يا وَجيهاً عِنْدَاللّهِ اِشْفَعْ لَنا عِنْدَاللّهِ يا اَبا مُحَمَّدٍ يا حَسَنَ بْنَ عَلِي اَيُّهَا الزَّكِىُّ الْعَسْكَرِىُّ يَا بْنَ رَسُولِ اللّهِ يا حُجَّةَ اللّهِ عَلى خَلْقِهِ يا سَيِّدَنا وَمَوْلينا اِنّا تَوَجَّهْنا وَاسْتَشْفَعْنا وَتَوَسَّلْنا بِكَ اِلَى اللّهِ وَقَدَّمْناكَ بَيْنَ يَدَىْ حاجاتِنا يا وَجيهاً عِنْدَاللّهِ اِشْفَعْ لَنا عِنْدَاللّهِ يا وَصِىَّ الْحَسَنِ وَالْخَلَفَ الْحُجَّةَ اَيُّهَا الْقاَّئِمُ الْمُنْتَظَرُ الْمَهْدِىُّ يَا بْنَ رَسُولِ اللّهِ يا حُجَّةَ اللّهِ عَلى خَلْقِ
هِ يا سَيِّدَنا وَمَوْلينا اِنّا تَوَجَّهْنا وَاسْتَشْفَعْنا وَتَوَسَّلْنا بِكَ اِلَى اللّهِ وَقَدَّمْناكَ بَيْنَ يَدَىْ حاجاتِنا يا وَجيهاً عِنْدَاللّهِ اِشْفَعْ لَنا عِنْدَاللّهِ يا سادَتى وَمَوالِىَّ اِنّى تَوَجَّهْتُ بِكُمْ اَئِمَّتى وَعُدَّتى لِيَوْمِ فَقْرى وَحاجَتى اِلَى اللّهِ وَتَوَسَّلْتُ بِكُمْ اِلَى اللّهِ وَاسْتَشْفَعْتُ بِكُمْ اِلَى اللّهِ فَاشْفَعُوا لى عِنْدَ اللّهِ وَاسْتَنْقِذُونى مِنْ ذُنُوبى عِنْدَ اللّهِ فَاِنَّكُمْ وَسيلَتى اِلَى اللّهِ وَبِحُبِّكُمْ وَبِقُرْبِكُمْ اَرْجُو نَجاةً مِنَ اللّهِ فَكُونُوا عِنْدَ اللّهِ رَجاَّئى يا سادَتى يا اَوْلِياَّءَ اللّهِ صَلَّى اللّهُ عَلَيْهِمْ اَجْمَعينَ وَلَعَنَ اللّهُ اَعْداَّءَ اللّهِ ظالِميهِمْ مِنَ الاْوَّلينَ وَالاْخِرينَ امينَ رَبَّ الْعالَمينَ