eitaa logo
بدون سانسور🇮🇷
161هزار دنبال‌کننده
13.9هزار عکس
11.5هزار ویدیو
131 فایل
ما اجازه تکرار تاریخ را نخواهیم داد/ما تاریخ را به سرانجامش می‌رسانیم تحلیلگر مسائل ایران و جهان مدیر 👇 @BDON_SANSORi مطالب ما تک پست نیست، پنل موضوعی است "اُنظُر الي ما قالَ و لا تَنظُر الي مَن قالَ" #تبلیغات 👇 @p_onino_ir تأسیس: 18 فروردین 95
مشاهده در ایتا
دانلود
10.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴گزارش CNN از دست برتر ایران؛ وزیر خارجه ایران به‌تازگی به اعلام آتش‌بس ترامپ واکنش نشان داده است. کارشناس برنامه؛ بخش مربوط به تنگه هرمز واقعاً مهم‌ترین و قابل‌توجه‌ترین موضوع است. اولین چیزی که جلب توجه می‌کند این است که پاکستان همین طرح را به طرف آمریکایی نیز ارائه کرده است. در این طرح بر مسائل اساسی تأکید شده، از جمله «عبور تنظیم‌شده از تنگه هرمز تحت هماهنگی نیروهای مسلح ایران» که به ایران جایگاه اقتصادی و ژئوپلیتیکی خاصی می‌بخشد. در واقع، همین موضوع در توییت هم تکرار شده و بیان می‌کند که دست‌کم برای دوره دو هفته‌ای، تنگه هرمز باز خواهد بود، اما با هماهنگی از طریق ارتش ایران. نکته مهم این است که باید به یاد داشت پیش از حملات مشترک آمریکا و اسقاطیل که چند هفته پیش آغازگر این درگیری شد، تنگه هرمز به‌طور مستقیم تحت کنترل ایران نبود. ایران در واکنش به آن حملات، تنگه هرمز را بست و به نظر می‌رسد این آتش‌بس تا حدی بر پایه به‌رسمیت شناختن کنترل ایران بر این گذرگاه حیاتی شکل گرفته است. این موضوع همچنین این پیام را در بر دارد که اگر این گذرگاه به‌طور موقت باز شود، ایران احتمالاً می‌تواند در صورت پیش نرفتن مذاکرات به شکل مطلوب خود، دوباره آن را ببندد. همچنین گفته شده که مذاکرات میان آمریکا و ایران باید از همین هفته آغاز شود. پاکستان به‌عنوان میانجی اصلی بین آمریکا و ایران عمل کرده است. موضوعات زیادی برای بررسی باقی مانده، اما بیانیه ایران نشان می‌دهد که دست‌کم در سطح کلی، دولت ترامپ با چارچوب اصلی پیشنهاد ۱۰ بندی ایران به‌عنوان نقطه شروع مذاکرات موافقت کرده است. @BDON_SANSOR
🔴 یحیی ابوزکریا، تحلیلگر جهان عرب: و ایران پیروز شد. جمهوری اسلامی باقی خواهد ماند. و مرگ بر عادی سازان ✅ اخبار جنگ ایران و آمریکا بدون سانسور 👇 http://eitaa.com/joinchat/404946944Ceab6f2b794
🔴 رسانه‌های پاکستانی: ترامپ در آخر تسلیم ایران شد 🔹شبکه‌های خبری پاکستان دقایقی پس از عقب نشینی آمریکا و رژیم صهیونی و اعلام نخست وزیر پاکستان درباره توافق رسمی طرفین به یک چارچوب جامع آتش‌بس، گفتند که ترامپ در آخر تسلیم نیروهای مسلح ایران شده و متوجه شد ‌که نمی تواند با تهدیدات، یک ملت متمدن را تحت فشار قرار دهد. 🔹شبکه سونو تی وی: آمریکا و اسرائیل دیگر هیچ چاره ای جز پذیرش موقعیت کلیدی ایران در منطقه و نظم اعمالی آنان بر تنگه هرمز ندارند. 🔹شبکه ۹۲ نیوز با حضور کارشناسان حوزه دفاعی و سیاسی گزارش داد: تمام محاسبات رئیس جمهور آمریکا درباره ایران غلط از آب درآمد. برخلاف خواست ترامپ و نتانیاهو، مردم ایران در کنار نظام و نیروهای مسلح خود ایستادگی کرده و در این جنگ دست برتر را داشتند. 🔹شبکه سماء نیوز گزارش داد: امروز، پیروزی جمهوری اسلامی ایران است چرا که رئیس جمهور آمریکا مجبور به پذیرش شروط ایران شده و اسرائیل نیز چاره‌ای از عقب نشینی نداشت. ✅ اخبار جنگ ایران و آمریکا بدون سانسور 👇 @BDON_SANSOR
🔴 جنگنده‌های اسرائیلی شهرک الدویر در جنوب لبنان را بمباران کردند. پ.ن: پاسخ ما شفافه، اجازه عبور کشتی‌ها رو تا توقف ‌کامل حملات نمی‌دهیم./اعلام خواهد شد/مجبور است متوقف کند. متوقف نکند، تنگه هرمز بسته می‌ماند. ✅ اخبار جنگ ایران و آمریکا بدون سانسور 👇 @BDON_SANSOR
🔴 رسانه‌های اسرائیلی: ایرانی ها هر کاری که خواستند با دولت ترامپ کردند و این توافق نه فقط یک دستاورد برای ایران است بلکه یک پیروزی بسیار بزرگ برای این کشور است. ✅ اخبار جنگ ایران و آمریکا بدون سانسور 👇 @BDON_SANSOR
🔴 دو ۲تا چهارتا👇 در تمام تاریخ، جنگ‌ها با پذيرش شروط طرف پیروز، متوقف شده است‌. امروز نیز جنگ بلوک غرب علیه ایران عزیزمان، با پذیرش شروط 10گانه ایران وارد مذاکره برای توافق نهایی شد و رئیس جمهور آمریکا رسما از پذیرش این شروط گفت. ما باید هوشیارانه مراقب مکر دشمنان ایران باشیم. ✅ اخبار جنگ ایران و آمریکا بدون سانسور 👇 @BDON_SANSOR
🔴 مراقب تنگه‌ها باشیم ما داریم واکنش تحلیل‌گران و کارشناسان جهان رو براتون می‌ذاریم، که از فضای افکارعمومی دنیا مطلع بشید... ما مطیع تدبیر و اوامر امام سیدمجتبی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) هستیم. اما تیتری نوشته بود؛ نه ذوق زده شویم، نه دق مرگ! تیتر درستی است یعنی همچنان که به ناکامی دشمن در رسیدن به اهداف و عقب‌نشینی حقیرانه‌اش نظاره می‌کنیم حواسمان به مکرهایش باشد یعنی بدانیم که تنگه احد؛ خیابان است. و مبادا به طمع غنائم و جشن پیروزی، دشمن دورمان بزند. اما همچنان هم نباید این شکست خفت‌بار دشمن رو که نادیده بگیریم و اجازه دهیم خشم مقدسمان حالمان را خراب کند. همین خشم مقدس و روحیه سلحشوری رو تا پایان تمام فتنه‌های دشمن حفظ کنیم. و یقین بدانيم؛ اگر ما مردم خیابان را رها نکنيم رزمندگان ما هم را رها نخواهند کرد. هوشیارانه و هوشمندانه مراقب تنگه‌های سرنوشت‌سازمان باشیم. ✍ سید بدون سانسور ✅ اخبار جنگ ایران و آمریکا بدون سانسور 👇 @BDON_SANSOR
🔴 پذیرش شروط ایران برای مبنای مذاکرات پایان جنگ یعنی چه؟! به صورت اصولی برای هر مذاکره‌ای باید دستور کاری معین تعریف شود تا طرفین بر اساس این دستور کار باهم چانه زنی کنند. بدون تعيين دستور کار، مذاکره‌ای شروع نمی‌شود. 🔹 به عنوان مثال آمریکا در ۲ دوره مذاکره قبلی که هر دو طرح فریب! بود، قبل از شروع مذاکرات اصرار داشت که باید برنامه موشکی و گروه‌های مقاومت و حذف توانمندی غنی‌سازی ایران جز پیش‌شرط‌ها باشد، اما ایران اعلام کرد فقط درباره سطح و نوع غنی‌سازی صحبت می‌کنیم و هیچ بحثی از موشکی و ... نباید در میان باشد که بارها شنيديد. تا آخر هم بر همین دستور کار پیش رفت و وسط هر دو مذاکره حمله کردند. 🔹 حالا این 10 شرط ایران برای شروع مذاکرات توسط آمریکا رسما پذیرفته شده، به این معنی که طرفین فقط حول این 10 شرط می‌توانند گفتگو کنند و موضوع دیگری پذیرفته نخواهد بود.‌ اما اینکه چند شرط از این 10 شرط و با چه کیفیتی مورد توافق نهایی بین طرفین منجر شود، تماما به قدرت چانه زنی و پشتیبانی طرفین در مذاکرات بستگی دارد. 🔹لذا این نکته مهم است که ایران با وارد مذاکرات می‌شود، چرا؟؛ چون چهارچوب و دستور کار توسط ایران و براساس وقایع میدانی تنظیم شده و آمریکا نیز پذیرفته است. همین نکته هست که همه اذعان به پیروزی ایران دارند. چراكه طرف پیروز و دارای دست‌برتر شرط تعیین می‌کند. 🔹حالا باید آمریکا بتواند هم ایران را از شروطش دور کرده و عقب براند، هم بندهای مورد نظر خودش را تحت فشار سیاسی به ایران تحمل کند. 🔹و اینجاست که حضور ما مردم در خیابان می‌شود؛ حفظ . یقین بدانيم؛ اگر رهایش کنیم، شکست خواهیم خورد... ✍ سید بدون سانسور ✅ اخبار جنگ ایران و آمریکا بدون سانسور 👇 @BDON_SANSOR
بدون سانسور🇮🇷
🔴 پذیرش شروط ایران برای مبنای مذاکرات پایان جنگ یعنی چه؟! به صورت اصولی برای هر مذاکره‌ای باید دستو
🔴 شکست خردکننده آمریکا 🔹رابرت پاپ، دانشمند علوم سیاسی آمریکایی: طرح پذیرفته‌شده توسط ترامپ یک شکست استراتژیک خردکننده برای آمریکا و بزرگ‌ترین ضرر آن از زمان جنگ ویتنام است و ظهور ایران را به‌عنوان چهارمین مرکز نوظهور قدرت جهانی آشکار می‌کند. ✅ اخبار جنگ ایران و آمریکا بدون سانسور 👇 @BDON_SANSOR
فکر کنم بالأخره برگشتیم به بدون سانسور سال ۹۵ و ۹۶
🔴 سواستفاده از احساسات پاک مردم توسط برخی کانال‌دارها به وضوح نمایان است پشت احساسات مردم پنهان شدن، ناجوانمردانه است. همین الان توسط برخی عزیزانی که احساسات پاکشون درگیر شده، بخاطر انتشار متن توئیت‌های خارجی‌ها و متن بيانيه شورای عالی امنیت ملی دارم برچسب و انگ میخورم، درحالی که نظرات خودم با امضای سید بدون سانسور هست. با صبوری و درحد بضاعت پاسخ میدم اما احساسات پاک مردم رو بهانه نمیکنم برای فرار از اعلام موضع 🔹حرف ما شفاف است همیشه حربه دشمن بوده و هست نه فریب بخوریم، نه دق کنیم، نه خودتحقیری کنیم. دشمنی که برای نابودی ما آمده بود، اکنون رسما مجبور به عقب‌نشینی و پذيرش شروط ایران شده است. هوشیار و بیدار برای مقابله با تمام فتنه‌های دشمن خارجی و داخلی و دست روی ماشه چه ماشه جنگ نظامی چه ماشه جنگ روانی چه ماشه جنگ سیاسی و به طور کلی چه ماشه جنگ ترکیبی تمام. ✍ سید بدون سانسور ✅ اخبار جنگ ایران و آمریکا بدون سانسور 👇 @BDON_SANSOR
🔴 چه تفسیر خوبی👇 جنگ تمام نشده؛ فقط خیابان مقدم بر میدان شد. ما مطیع تدبیر و اوامر رهبر انقلاب امام سیدمجتبی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) هستیم. نه دچار غرور شویم و نه انفعال ✅ اخبار جنگ ایران و آمریکا بدون سانسور 👇 @BDON_SANSOR