eitaa logo
حــســیـنــیــہ‌بــیــت‌الـــرقــیــہ(س)
658 دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
1.3هزار ویدیو
7 فایل
شهرڪ اندیشہ ، فــاز ۵ بلوار شوراء شرقــے حسینیہ بیت الــرقیہ (س) - هیئت مکتب الــمهدے (عج) مـراسـم هفتگــے : پنجشنبہ هـا از ساعت ۲۱:۳۰ ارتباط با ادمین(انتقادات و پیشنهادات)👇👇 @Khademol_roghayeh
مشاهده در ایتا
دانلود
25.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
باز اهریمن به میهن آتشی افروخت آه در میان شعله دیدم خشک و تر میسوخت آه شعر خوانی دکتر میثم مطیعی پیرامون وقایع اخیر حُسَيْنِيْهِ بِيْتُ اَلْــــرُّقَيِّه (س) هِيِّئَتْ مَكْتَبُ اَلْـــــمَهْدِی(عــج) 🆔 @BEITOROGHAIEH
حــســیـنــیــہ‌بــیــت‌الـــرقــیــہ(س)
باز اهریمن به میهن آتشی افروخت آه در میان شعله دیدم خشک و تر میسوخت آه شعر خوانی دکتر میثم مطیعی
میهن من! باز زخم از نابرادر خورده ای گرم جنگ رو به رو، از پشت خنجر خورده ای حرف دارد با دل ما، قدر یک تاریخ حرف سرخی خون شهیدان بر سپیدی های برف خاک میهن! باز هم جسم شهیدی سهم توست شرحه شرحه پیکر سرو رشیدی سهم توست باز اهریمن به میهن آتشی افروخت آه در میان شعله دیدم خشک و تر میسوخت آه کفر و ظلمت باز از صورت نقاب انداخته جاهلیت شعله بر جان کتاب انداخته در گلومان خشک شد فریادهای اعتراض در هجوم های و هو گم شد صدای اعتراض در کمین بودند گرگان، فتنه در سر داشتند خوابهایی دیده بودند و سر شر داشتند خواب میدیدند هر قشری به میدان پا نهد هر گروهی با شعاری در خیابان پا نهد این یکی فریاد استعفای دولت سر دهد آن یکی در آتش تعطیلی مجلس دمد هر یکی چیزی بگوید، حق و باطل گم شود موجی از سردرگمی ها قسمت مردم شود خویش را در خیل مردم جا دهد آشوبگر فتنه انگیزد میان این و آن با صد شرر آتشی خیزد که خاموشی نگیرد سالها کینه هایی که فراموشی نگیرد سالها صبح یکشنبه کلامی روی آتش آب ریخت فتنه را دیدم که حیران و هراسان میگریخت تا صف مردم از اين آشفتگی ها دور شد اغتشاشی کور بر جا ماند و فتنه کور شد با کلامی مختصر نیرنگشان بر باد رفت خرج های چند سال دشمنان بر باد رفت گرچه بعضی از خودی ها آن زمان دلخور شدند از سوال و شبهه و نقد و تأمل پر شدند از چه رو آقا خودش را خرج دولت کرد باز؟ خویش را آماج تیغ طعن و تهمت کرد باز غافل از این که چه جنگی پشت این صحنه به پاست در کمین گاهند گرگان لحظه ای غفلت خطاست خضر راه است او، دگر چون و چرا کردن چرا؟ نور ماه است او، تو راه از چاه بشناس و بیا از ریاض و لندن و پاریس این آتش رسید دود آن هم میرود در چشمشان، خواهند دید حاجیان بار بسته جانب میقات غرب! چیست جز تحریم و آشوب و بلا سوغات غرب؟ با صف اول نشینان فاش میگوییم راز اعتراض ما سر جای خودش باقیست باز اعتراض ما به سستی های تدبیر شماست از گرانیها، از این شش سال تأخیر شماست از معطل کردن کشور سر میز فریب که نشد از آن بجز تحریم روزافزون نصیب دم به دم از گفتگو با اجنبی دم میزنید پس چرا در گفتگو با مردم خود الکنید؟ با تلاش و عزم و باور، راه حل در داخل است بارها فرمود رهبر: راه حل در داخل است جان مولا با ولی این عهد و پیمان مشکنید این نمک خوردید صد بار، این نمکدان مشکنید با چراغ لاله ها اینک ره ما روشن است راهیان صبح میدانند فردا روشن است حُسَيْنِيْهِ بِيْتُ اَلْــــرُّقَيِّه (س) هِيِّئَتْ مَكْتَبُ اَلْـــــمَهْدِی(عــج) 🆔 @BEITOROGHAIEH
استاد عـلی صفایـی حــائـــری : 🔹 ما در زندگی خود به کم ها قانع شده ایم، تمام زندگی ما به یک حساب بانکی و دو تا خانه و یک ماشین و یک زن و چند بچه و ... ختم شده است . 🔹تمام عمر خود را می دهیم؛ تا همین ها را بدست آوریم و در نهایت هم آنها را می گذاریم و جدا می شویم ، در حالی که تمام دعوت انبیاء این است که: " أَرَضِيتُم بِالْحَيَاةِ الدُّنْيَا مِنَ الْآخِرَةِ فَمَا مَتَاعُ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا فِي الْآخِرَةِ إِلَّا قَلِيل" ﺁﻳﺎ ﺑﻪ ﺟﺎﻯ ﺁﺧﺮﺕ ﺑﻪ ﺯﻧﺪﮔﻰ ﺩﻧﻴﺎ ﺩﻝﺧﻮﺵ ﻛﺮﺩﻩ ﺍﻳﺪ ؟ ﻣﺘﺎﻉ ﺯﻧﺪﮔﻰ ﺩﻧﻴﺎ ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺁﺧﺮﺕ ﺟﺰ ﺍﻧﺪﻛﻰ ﻧﻴﺴﺖ. 🔹به خدا قسم بهره های زندگی دنیا خیلی کم است! همه انبیاء الهی آمدند و ما را صدا زدند ، فریاد زدند ، شمشیر زدند ، زمین گیر و زندانی شدند و فرقشان شکافته شد که به کم ها قانع نشوید ! این دنیا کم است ، آدمی برای زندگی هفتاد سال نیست ، اما ما دعوت آنها را ندیده و فریاد آنها را نشنیده گرفتیم ؛ چرا که زمین گیر و به دنیای کم قانع شده ایم. 📚 اخبات ، ص ۳۵۶ حُسَيْنِيْهِ بِيْتُ اَلْــــرُّقَيِّه (س) هِيِّئَتْ مَكْتَبُ اَلْـــــمَهْدِی(عــج) 🆔 @BEITOROGHAIEH
#اطلاع_رسانـــــــے مراسم میلاد امام حسن عــســکری (ع) 🎤 ســخنران : حجت الاسلام عــســگــری 🎤 مدیحه ســرایی: حــاج محمّد پور یوسفی ذاکـــریـن آل الله 📆 زمــان : پنجشنبه ۱۴ آذر از ساعت ۲۱ حُسَيْنِيْهِ بِيْتُ اَلْــــرُّقَيِّه (س) هِيِّئَتْ مَكْتَبُ اَلْـــــمَهْدِی(عــج) 🆔 @BEITOROGHAIEH
هدایت شده از ندای فطرت
بسم الله الرحمن الرحیم 🔴استعمار فرا نو / زمینه های استعمار 📃قسمت اول ◾️◽️◾️ گاهی موضوعاتی وجود دارد که به نظر ما بی‌ربط است. می‌بینیم برحسب ظاهر هیچ ربطی به هم ندارند ولی واقعیتش این است که ربط دارد اما ارتباطش محسوس نیست. به چشم ما نمی‌آید. آن‌وقت دقیقا همان ربطی که به چشم ما نمی‌آید به چشم دشمن می‌آید و این خیلی بد و خطرناک است. چون دشمن از همان جایی وارد می‌شود و ضربه می‌زند که ماحواسمان نیست. ◽️◾️◽️ شیطان هم که کارش دشمنی با انسان است دقیقا از همان راهی وارد می‌شود که حواست نیست. اگر ببیند حواست است دور می‌زند و از راه دیگر می‌آید. مثلا شیطان اگر بخواهد یک انسان با تقوا و مومن را گول بزند او را به قتل و زنا دعوت نمیکند چون می‌داند که او اهل این کارها نیست لذا به همچین کارهایی مستقیما و صراحتاً دعوتش نمی‌کند. چه کار می‌کند❓ دور می‌زند و به چیزی دعوتش می‌کند که فکرش را هم نمی‌کند این هم ممکن است باعث گمراهی‌اش بشود. ◾️◽️◾️ شیطان می‌آید از علاقه‌های شخص استفاده می‌کند و وارد می‌شود. مثلا این شخص مقید به نماز جماعت و صف اول است. شیطان هم به همین کار تشویقش می‌کند❗️ می‌گوید: بدو برو وقت نماز است. شاید تعجب کنید مگر شیطان هم به نماز دعوت میکند⁉️ بله دعوت به نماز جماعت و تشویق برای نشستن در صف اول هم می‌کند❗️اما یک سمّی را واردش میکند مثلا میگوید اول وقت است برو تا از دیگران عقب نمانی! یعنی نیتش را خراب میکند، به جای اینکه برای خدا بخواند در رقابت و مقایسه با دیگران میفتد و گرفتار تعصب میشود. و یا احیاناً کسی می‌آید و جا کم است و می‌تواند جای خودش را به او بدهد و به صف دوم برود یا کمی جمع‌تر بنشیند تا او هم جا بشود. اینجا شیطان وارد می‌شود و می‌آید کنار گوشش می‌گوید: حیف است ثواب صف اول نماز جماعت را از دست نده، چشمش کور زودتر می‌آمد. ◽️◾️◽️دعوت به قتل و زنا را نمی‌پذیرد اما دعوت به صف اول و سخاوت نکردن را می‌پذیرد و ثواب نماز جماعت را از او می‌گیرد به همین راحتی یعنی بدون اینکه آن شخص متدین متوجه بشود شیطان به او تمرین بُخل می‌دهد. بعد آرام آرام او را در این وَرطه می‌اندازد که خودنمایی کند. دعوتش میکند به نماز جماعت و صف اول برای اینکه خودش را به نمایش بگذارد یا دعوتش می‌کند که دچار غرور بشود. مغرور بشود و با خودش بگوید: تو چه آدم خوبی هستی، نماز خوانی، نماز جماعت می‌روی و صف اول می‌ایستی. بچه هیئتی هستی و حسین حسین می‌کنی، خدا دیگر چه میخواهد، چقدر تو آدم خوبی هستی، کی بهتر از تو... خدا فقط یک بنده دارد آن هم تو هستی‼️ بهشت را برای خودت خریدی❗️ ◾️◽️◾️ کم کم که مغرورت کرد آن‌وقت این غرور خیلی کارها ازش برمی‌آید. صبر شیطان هم زیاد است یک وقت می‌بینی ۲۰ یا ۳۰ سال صبر می‌کند تا به مقصودش برسد، به همین راحتی تو را رها نمی‌کند. وقتی مغرور شدی و حسابی باد کردی بعد در یک بزنگاهی که احیاناً مصیبتی یا امتحان الهی سر راهت قرار می‌گیرد می‌آید کنار گوشت می‌گوید: اینهمه بندگی خدا را کردی، اینهمه تلاش کردی ببین خدا با تو چه کار کرد❓ با خودت می‌گویی: چرا من❓ اینهمه آدم معصیت می‌کنند و حالشان خوب است و اتفاقی برایشان نمی‌افتد. من که بندگی تو کردم و نماز خواندم، سجده کردم، نماز جماعت و صف اول بودم چرا با من این کار را کردی❓ شروع می‌کنی به خدا اعتراض کردن و عدالت خدا را زیر سوال می‌بری. ادامه دارد... در کانال استاد غلامی عضو شوید . https://eitaa.com/ostadgholami
جستار اوّل مفهوم شناسی فتنه کابرد های قرآنی واژه "فتنه" بسیار متفاوت اند . به طور مثال : ▪️أَنَّمَا أَمْوَالُكُمْ وَأَوْلَادُكُمْ فِتْنَةٌ {۱} همانا مال ها و فرزندان شما آزمونی برای شماست . ▪️وَالْفِتْنَةُ أَشَدُّ مِنَ الْقَتْلِ  {۲} فتنه گری از قتل بدتر و سخت تر است . ▪️بِأَيِّكُمُ الْمَفْتُونُ {۳} کدام یک دیوانه است ؟ ▪️أَلَا فِي الْفِتْنَةِ سَقَطُوا {۴} آگاه باشید که آنان در فتنه فرو افتاده اند . بنابراین هیچ جهت مشترک قابل قبولی بین این کاربرد ها وجود ندارد . می توان گفت : اولین بار که "فتن" وضع شده ، برای داغ کردن وضع شده است . ▪️عَلَى النَّارِ يُفْتَنُونَ {۵} به طور معمول وقتی چیزی را روی آتش داغ کنند ، و در آن پیدا می شود . به همین مناسبت بعد ها "فتن" را درباره اضطراب به کار بردند . گاهی شخصی است ؛ یعنی شخص حالتی روانی به نام و دلهره دارد ؛ و گاهی است ؛ جامعه متزلزل و مضطرب می شود . بدین صورت "فتنه" به تدریج معانی جدیدی پیدا کرده و از جمله ، درباره بلاهایی که برای انسان پیش می آید و حال او را متغیر و مضطرب می کند ، به کار رفته است . 👈 کاربرد "فتنه" درباره امتحان نیز برای آن است که وقتی کسی را امتحان می کنند ، حالت اضطرابی پیدا می کند از اینکه آیا در امتحان قبول می شود یا مردود ؟ 👈 پس لازمه امتحان کردن ، پیدایش حالت است . بدین جهت به امتحان هم "فتنه" گفته شده است . خداوند در ادامه آیه شریفه : ▪️أَحَسِبَ النَّاسُ أَنْ يُتْرَكُوا أَنْ يَقُولُوا آمَنَّا وَهُمْ لَا يُفْتَنُونَ {۶} آیا مردم می پندارند که وقتی می گویند ما ایمان آوردیم ، رها شده و دیگر امتحان نمی شوند ؟ می فرماید : ▪️وَلَقَدْ فَتَنَّا الَّذِينَ ... {۷} ما همه پیشینیان را امتحان کردیم (شما را نیز امتحان خواهیم کرد) ادامه دارد ... ______________________ ▫️۱ - سوره تغابن آیه ۱۵ ▫️۲ - سوره بقره آیه ۱۹۱ ▫️۳ - سوره قلم آیه ۶ ▫️۴ - سوره توبه آیه ۴۹ ▫️۵ - سوره ذاریات آیه ۱۳ ▫️۶ - سوره عنکبوت آیه ۲ ▫️۷ - سوره عنکبوت آیه ۳ 📚 طــوفان فــتنه و کــشتی بــصیرت حُسَيْنِيْهِ بِيْتُ اَلْــــرُّقَيِّه (س) هِيِّئَتْ مَكْتَبُ اَلْـــــمَهْدِی(عــج) 🆔 @BEITOROGHAIEH
📕 مبحث اوّل مفهوم دشمن از منظر "قـرآن" آن عاملی که ملّت ها را در مقابل قدرت ها ضعیف میکند ، بی ارادگی خودِ ملّت هاست . اگر ملّتی با حرکت کند ، به خدا متّکی باشد و دستور الهی را اطاعت نماید ، هیچ قدرتی نمیتواند مویی از سر او کم کند . ▪️ أُفٍّ لَّكُمْ وَلِمَا تَعْبُدُونَ مِن دُونِ اللَّهِ {۱} ابراهیم (ع) فرمود : اُف بر شما و بر آن چیزی که جاهلانه عبادتش میکنید و در مقابل آن سر فرو می آورید . سیر حرکت ابراهیم (ع) به این ترتیب بود که اوّل حرکت تندی انجام داد ، تا وجدان ها و ذهن ها را متوجه کند . آنگاه با استفاده از آن توجّهی که دل ها پیدا کرد ، سخن حق را در یک جمله به دل ها و ذهن های آن ها القاء نمود . بعد از آنکه بیداری در مردم به وجود آمد ، نوبت به رسید تا عکس العمل نشان دهد . کیست ؟ همان است که قــرآن فرمود : ▪️يُرِيدُ أَن يَتُوبَ عَلَيْكُمْ وَيُرِيدُ الَّذِينَ يَتَّبِعُونَ الشَّهَوَاتِ أَن تَمِيلُوا مَيْلًا عَظِيمًا {۲} کسانی که مست شهوت و قدرت و پولند ، آن ها هستند که میخواهند همه ی مردم در حال باشند . 👈 همه مست باشند ؛ چون آن ها مستند ! مسأله این است . ملّت و رهبر الهی ایران آن مردی که در راه انبیاء حرکت میکرد ، همین راه را طی نمود و امروز شما ملاحظه میکنید که در دنیا ، بیداری به وجود آمده است . این سخن ، سخنی اغراق آمیز و مبالغه آلود نیست ؛ بلکه یک است . 🔺میبینید که عکس العمل دشمن چگونه است ؟! 🔻میبینید که قدرت های استکباری و در رأس آن ها قدرت استکباری آمریکا چگونه به تهدید می پردازند و برای تبلیغات علیه ملّت ایران و نظام اسلامی پول خرج میکنند ؟! این عکس العمل آن هاست . 👇 اگر آن ها از حرکت عظیم ملّت ایران ضربه نخورده بودند عکس العمل نشان نمیدادند ! 👆 ادامه دارد ... _________________ ▫️۱ - سوره انبیاء آیه ۶۷ ▫️۲ - سوره نساء آیه ۲۷ 📚 بیانات حضرت آیت الله خامنه ای در صحن آستان قدس رضوی ۱۳۷۳/۰۱/۰۱ حُسَيْنِيْهِ بِيْتُ اَلْــــرُّقَيِّه (س) هِيِّئَتْ مَكْتَبُ اَلْـــــمَهْدِی(عــج) 🆔 @BEITOROGHAIEH
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📒 جستار اوّل مفهوم شناسی فتنه - بخش دوّم پس می توان چنین تصور کرد که "فتنه" ، در اصل به معنای گداختن و داغ کردن بوده است ، سپس با توجه به لازمه آن که بوده ، به این معنا نقل شده و کم کم درباره و و مانند آن به کار رفته است . همچنین "فتنه" درباره فضای آشفته ای که در آن دچار "'شک و تردید"' گردد ، به کار رفته است ؛ زیرا این آشفتگی نیز موجب می شود . 🔺بسیار مهم : 👈 آشفتگی سبب تیرگی ها و ابهام هایی است که سبب می شود کسانی در دین خودشان شک کنند . این معنا در آیه وَالْفِتْنَةُ أَشَدُّ مِنَ الْقَتْلِ {۱} به کار رفته است . "فتنه" در اینجا به معنای کاری است که سبب می شود مردم در دینشان شک کنند و مضطرب شوند و نفهمند دین و اعتقادات صحیح کدام است . 🔻این کار از آدم کشی بدتر است ؛ زیرا اگر مؤمنی را بکُشَند ، به بهشت می رود و ضرری نمی کند و فقط زندگی مادی را از دست می دهد ، اما وقتی دین مؤمنی دستخوش فتنه شود و وسائل شک و تردید در دینش فراهم گردد ، متزلزل می شود و از خود می پرسد : آیا این دین درست است یا نه ؟ در نتیجه ، ایمان خود را از دست می دهد و وقتی بی ایمان شد ، دیگر اهل نجات نخواهد بود . به یقین ، ضرر این کار بیش از ضرر کشتن اوست . اَمِيرَالَمُومِنِين عَلَيْهِ السَّلاَم : آغاز پيدايش "فتنه ها" پيروى از هوا و هوس ها و بدعت هايى است که با کتاب خدا مخالفت دارد و گروهى (چشم و گوش بسته يا هواپرست آگاه) به پيروى آنان برمى خيزند و برخلاف دين خدا از آنها حمايت مى کنند. 👈 اگر از آميختن با جدا مى گرديد بر کسانى که طالب حقّند پوشيده نمى ماند ، و اگر از آميزه پاک و خالص مى شد زبان دشمنان و معاندان از آن قطع مى گشت. ولى بخشى از اين گرفته مى شود و بخشى از آن و اين دو را به هم مى آميزند و اينجا است که شيطان بر دوستان و پيروان خود مسلّط مى شود. و «تنها کسانى که مشمول رحمت خدا بودند» از آن نجات مى يابند. ادامه دارد ... ________________ ▫️۱ - سوره بقره آیه ۱۹۱ 📚 طــوفان فــتنه و کــشتی بــصیرت 📚 خـطبه ۵۰ نــهج الــبلاغه حُسَيْنِيْهِ بِيْتُ اَلْــــرُّقَيِّه (س) هِيِّئَتْ مَكْتَبُ اَلْـــــمَهْدِی(عــج) 🆔 @BEITOROGHAIEH
📕 مبحث دوّم - بخش اوّل شناخت "دشمن درونی" و "دشمن بیرونی" ما دو دشمن بزرگ داریم . "دشمن درونی" ما خصلت های بدی است که ممکن است ما در خودمان داشته باشیم . إِنَّ النَّفْسَ لَأَمَّارَةٌ بِالسُّوءِ {۱} نفس سرکش انسان را به بدی ها امر می کند . انسان باید تمام تلاش خود را بکار گیرد تا عقلش بر نفسش مسلط شود ،اگر بر نفس مسلط نشود انسان از مسیر منحرف خواهد شد . 🔺تنبلی ، نشاط کار نداشتن ، نا امیدی ، خودخواهی های افراطی ، بدبین بودن به دیگران ، بدبین بودن به آینده ، نداشتن اعتماد به شخص و ملّت خود ، تمایل به پرهیز کردن از میدان های دشوار این ها بیماری است . اگر این "دشمن های درونی" در ما وجود داشته باشد کار ما مشکل می شود . 👇👇👇 در درون ما دستگاه عمیقی است که اگر به بیراهه نرفت ، ما و اگر خدای نکرده به بیراهه رفت ، ما خواهد بود در واقع "دشمن درونی" ما ، از هر "دشمن بیرونی" خطرناک تر است، یعنی به هیچ عنوان نمی توان با غرور و خودخواهی و دیگر هواهای نفسانی کنار آمد ؛ هدف دائم "دشمن درونی" این است که در ابتدا از ما دین و عقیده را گرفته و سپس آبرو و شرافت را بگیرد. 👆👆👆 🔻همیشه "دشمنان بیرونی" ملّت ایران سعی کرده اند این میکروب ها را در درون جامعه ایرانی رسوخ دهند : شما نمی توانید ، شما قادر نیستید ، آینده تان تاریک است ، بیچاره شدید ، پدرتان درآمد و ... 👈 سعی این بوده که ملّت ما را نا امید ، کسل ، بی اعتماد به نفس ، تنبل و چشم به دست بیگانه بار بیاورند . این ها "دشمنان درونی" است . اگر ملّتی این بیماری ها را داشته باشد ، این ملّت پیشرفتش ممکن نیست . اگر ملّتی مردمش تنبل باشند ، نا امید باشند ، اعتماد به نفس نداشته باشند ، با همدیگر پیوند نداشته باشند ، به همدیگر بدبین باشند چنین ملّتی پیش نخواهد رفت . این ها مثل موریانه ای که در درون پایه ی بنا بیفتد ، بنا را ویران می کند ، مثل کرمی که داخل میوه قرار بگیرد ، میوه را فاسد می کند . ▪️ اگر ما بتوانیم این دشمن ها را در درون خود ، در جان خود ، در فرهنگ عمومی جامعه ی خود از کار بیندازیم ، "دشمن بیرونی" هم نمی تواند به ما صدمه و لطمه ای برساند . ادامه دارد ... ____________________ ▫️۱ - سوره یوسف آیه ۵۳ 📚 بیانات حضرت آیت الله خامنه ای در اجتماع بزرگ زائران و مجاوران حرم مطهّر رضوی ۱۳۸۶/۰۱/۰۱ 📚 بیانات آیت الله جوادی آملی در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء ۱۳۹۳/۱۱/۰۸ 📚 سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رفیعی در حرم حضرت معصومه (س) ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ حُسَيْنِيْهِ بِيْتُ اَلْــــرُّقَيِّه (س) هِيِّئَتْ مَكْتَبُ اَلْـــــمَهْدِی(عــج) 🆔 @BEITOROGHAIEH
سَال هَا بِي قَرَارٌ و گِریِه کُنِ روْضِـه هَايِ عَـقِيلَهُ اَلْــعَرَبَم یِک زَن و اِین هَمِه بَلایِ عَظیم ! یِک زَن و "قَـتلِـگاه" ، دَر عَـجَبَم ! مراسـم هیئت هـفتگـی 🎤 ســخنران : حجت الاسلام و المسلمین بابائیان (امام جمعه محترم شهر اندیشه) 🎤 ذکـــر مصیبت : حــاج محمّد پــور یــوسفی 📆 زمــان : پنجشنبه ۲۱ آذر از ساعت ۲۱ حُسَيْنِيْهِ بِيْتُ اَلْــــرُّقَيِّه (س) هِيِّئَتْ مَكْتَبُ اَلْـــــمَهْدِی(عــج) 🆔 @BEITOROGHAIEH