از اولم شانس نداشتم
یکشنبه ها روز پانسیون مطالعاتیه تا ۵ مدرسم
اول مهر چند شنبس؟
افرین یکشنبه :/
نسبت تنفری که بهش دارم بقدری زیاده که میخوام سرشو بزارم لب جدول انقد با پام بکوبم تو سرش تا خون فوران بزنه .
یه عالمه راه تا درمونگا رفتم
یارو برگشته میگه همه جلسن هیچکی نیست
دوباره راهو برگشتم:/
_بـُـڪاء🇮🇷.
در گوشهای ز صحن تو قلبم نشسته است، دل، طوقِ الفتی به ضریح تو بسته است .
اینو من گرفتم ازشششش