بنده با وجود تمام هارتوپورتهایی که میکنم بسیار آدم زودرنج و بوسبوسیای هستم.
»
_بـُـڪاء🇮🇷.
ترکیب این آبنبات و آب یخ تا ابدالدهرر>>>> .
ینی میخواید بگید شما با اینا خودزنی نمیکنید ؟
_بـُـڪاء🇮🇷.
ینی میخواید بگید شما با اینا خودزنی نمیکنید ؟
من ازینا میخورم پشت بندش آب میخورم تا لوزالمعدم پست اصکی رو یخ میشه😂
گوشیا اینجوریان که از ریز و درشت زندگیت خبر دارن ولی وقتی ازشون میخوای یه آهنگ رو برات پیدا کنن یهو کر میشن کور میشن نمیشنون نمیفهمن، برو پی کارت، برو خودتو سیاه کن، برو واسه من فیلم بازی نکن .
یه قانون خیلی ساده که نشانه شعوره، اگه یکی رو میببنی تو یه جمع که تو خودشه، ساکته یا حالش خوب نیست، اگه برات مهمه جلوی بقیه ازش نپرس چته و چی شده، یه گوشه کنار ازش بپرس. شاید همه تلاشش روکرده که توجه کسی رو جلب نکنه