یه قانون خیلی ساده که نشانه شعوره، اگه یکی رو میببنی تو یه جمع که تو خودشه، ساکته یا حالش خوب نیست، اگه برات مهمه جلوی بقیه ازش نپرس چته و چی شده، یه گوشه کنار ازش بپرس. شاید همه تلاشش روکرده که توجه کسی رو جلب نکنه
اما عزیزم من قوی تر نشدم، هنوز کابوس اون روز هارو میبینم و از خواب میپرم، قلبم شکسته و مثل یک کودک شیرخواره اشکم دم مشکمه حتی نمیدونم تو کی هستی که عزیزم خطابت میکنم فقط دارم با یک شخص مهربون خیالی درد و دل میکنم
آدم چقدر احساس سنگینی میکنه وقتی کسی اونو اشتباه میفهمه و نمیتونه بهش بگه اینطور که فکر میکنی نیست.
اسنپیه زنگ زد گفت ماشینم و پلاکم با اون چیزی که تو اپ نوشته فرق میکنه؛ بیام؟ گفتم بیا.
فکر کنم ازم اجازه گرفت بدزدتم، منم اجازه دادم.
نمیدونم اسمش چیه یه وقتایی بعضی از آدمها یه حرفهایی بهت میزنن که دوست داری بشینی بهشون توضیح بدی چی کشیدی و چی سرت اومده تا تو این شدی ولی میگی بیخیال بابا حوصله ندارم براش توضیح بدم بذار هرجور دوست داره برداشت کنه.