🔸برخی عوامل مؤثر در تبلیغ
🔹۴-امکانات موجود برای تبلیغ: برای یک #تبلیغ مؤثر امکاناتی مانند مسائل فنی، رسانههای همگانی، منابع مالی و افراد متخصص و متعهد و... لازم است.
✅ #جارچی : سلسه مطالب آشنایی با #تبلیغات_سیاسی از #مهندس_فرهنگی
┄┅✧✾══✾🔸✾══✾✧┅┄
#کانال_به_وقت_تشکیلات
🆔 @B_W_Tashkeelat
قرائت متن وصیتنامه سیاسی الهی امام خمینی(ره) توسط تعدادی از دانشجویان براساس کتاب #ترنم_انقلاب:
#درس اول: در باب حدیث ثقلین
🔹https://eitaa.com/B_W_Tashkeelat/821
🔸https://www.aparat.com/v/BfyeN
#درس دوم: برخی افتخارات امام و...
🔹https://eitaa.com/B_W_Tashkeelat/822
🔸https://www.aparat.com/v/ZNnOM
#درس سوم: رمز پیروزی انقلاب و...
🔹https://eitaa.com/B_W_Tashkeelat/823
🔸https://www.aparat.com/v/EAUR7
#درس چهارم: دشمن شناسی و...
🔹https://eitaa.com/B_W_Tashkeelat/824
🔸https://www.aparat.com/v/LrjQO
#درس پنجم: توصیه به جوانان، مسئولین و مخالفان و...
🔹https://eitaa.com/B_W_Tashkeelat/825
🔸https://www.aparat.com/v/dKmhY
#درس ششم: وحدت حوزه، دانشگاه و...
🔹https://eitaa.com/B_W_Tashkeelat/826
🔸https://www.aparat.com/v/3R9uc
#درس هفتم: اهمیت دانشگاه و انتخابات و...
🔹https://eitaa.com/B_W_Tashkeelat/827
🔸https://www.aparat.com/v/hsDB3
#درس هشتم: انتخاب اصلح و...
🔹https://eitaa.com/B_W_Tashkeelat/828
🔸https://www.aparat.com/v/V0rMW
#درس نهم: اهمیت قوه مجریه، وزارت ارشاد و خارجه و...
🔹https://eitaa.com/B_W_Tashkeelat/829
🔸https://www.aparat.com/v/NKBJz
#درس دهم: اهمیت نیروهای مسلح و جبران عقب ماندگی ها و...
🔹https://eitaa.com/B_W_Tashkeelat/830
🔸https://www.aparat.com/v/EnP1u
#درس یازدهم: اهمیت تبلیغات، رسانه و نصیحت به ضدانقلاب و...
🔹https://eitaa.com/B_W_Tashkeelat/831
🔸https://www.aparat.com/v/NfzHt
#درس دوازدهم: مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت و...
🔹https://eitaa.com/B_W_Tashkeelat/832
🔸https://www.aparat.com/v/Xkesx
#درس سیزدهم: رفاه و آسایش مردم و...
🔹https://eitaa.com/B_W_Tashkeelat/833
🔸https://www.aparat.com/v/uPylY
#درس چهاردهم: خودکفایی، تعاون و...
🔹https://eitaa.com/B_W_Tashkeelat/834
🔸https://www.aparat.com/v/bpvPs
#درس پانزدهم: وداع با امت و...
🔹https://eitaa.com/B_W_Tashkeelat/835
🔸https://www.aparat.com/v/XqvsE
فهرست خوانش وصیتنامه امام
┄┅✧✾══✾🔸✾══✾✧┅┄
#کانال_به_وقت_تشکیلات
🆔 @B_W_Tashkeelat
🔸برخی عوامل مؤثر در تبلیغ
🔹۵- شناخت مخاطبین تبلیغ: مبلغ باید آگاه باشد که #شهروندان چه #نگرشی نسبت به وی و موضوعات تبلیغی او دارند. آیا همراه یا مخالف میباشند؟ یا اینکه نظر خاصی ندارند! همچنین نوع نیازهای مخاطب نیز دارای اهمیت میباشد. اگر مبلغ بداند کدام یک از #نیازهای_شهروندان ارجحیت دارد، میتواند با تأکید بر آنها، شهروندان را با خود همگام سازد. در غیر این صورت رأی آنها بهسوی اردوگاه رقیب سرازیر خواهد شد.
✅ #جارچی : سلسه مطالب آشنایی با #تبلیغات_سیاسی از #مهندس_فرهنگی
┄┅✧✾══✾🔸✾══✾✧┅┄
#کانال_به_وقت_تشکیلات
🆔 @B_W_Tashkeelat
📌 این شما و این دورهی «نوجوانان هیولا نیستند»!
🔗 لینک ثبتنام دوره: https://formafzar.com/form/53kdn
☎️ شماره تلفن: ۰۹۳۰۲۲۰۴۵۹۹
📩 یا میتونید به این آیدی در همهپیامرسانها پیام بدید: @kodoumo_amoozesh
🎉 پیشنهاد میکنیم تا ظرفیت دوره تکمیل نشده زودتر اقدام به ثبتنام کنید.
🔗 کدومو؛ همپای خانوادهها
┄┅✧✾══✾🔸✾══✾✧┅┄
#کانال_به_وقت_تشکیلات
🆔 @B_W_Tashkeelat
.
#مهندس_فرهنگی:
#جشن ۱۰ کیلومتری، تمرینی بود برای همایش ۸۰ کیلومتری #اربعین
«تا کور شود هر آنکه نتواند دید...»
#میهمانی_ده_کیلومتری
#غدیر
#به_وقت_تشکیلات
┄┅✧✾══✾🔸✾══✾✧┅┄
#کانال_به_وقت_تشکیلات
🆔 @B_W_Tashkeelat
🔸برخی عوامل مؤثر در تبلیغ
🔹۶-کسب اعتبار و حیثیت: یکی از سختترین کارها در #تبلیغ برای شهروندان غیرهمسو کسب اعتبار میباشد. اعتبار میزان پذیرش #مخاطب از منبع تبلیغی میباشد. زمانی که منبع تبلیغی فاقد اعتبار باشد شهروندان خود را در مسیر تبلیغات قرار نمیدهند؛ چه رسد به اینکه بتوان بر آنها تأثیر گذاشت. به طور نمونه اگر مخاطب مربوطه یک روزنامهای را نخرد و نخواند هر چقدر هم که متن روزنامه خوب و عالی باشد باز هم بر آن مخاطب بیتأثیر خواهد بود.
✅ #جارچی : سلسه مطالب آشنایی با #تبلیغات_سیاسی از #مهندس_فرهنگی
┄┅✧✾══✾🔸✾══✾✧┅┄
#کانال_به_وقت_تشکیلات
🆔 @B_W_Tashkeelat
🔸برخی عوامل مؤثر در تبلیغ
🔹۷-نحوه ارائه پیام: نحوه ارائه #پیام میتواند به چند دسته تقسیم شود:
الف. ارتباط محتوای پیام تبلیغی با منافع علایق و نیازهای مخاطبین
ب. سادگی روشنی سازمان داشتن و قابلفهم بودن
ج. هماهنگی و همسویی متن پیام با زمان و جو حاکم بر جامعه
✅ #جارچی : سلسه مطالب آشنایی با #تبلیغات_سیاسی از #مهندس_فرهنگی
┄┅✧✾══✾🔸✾══✾✧┅┄
#کانال_به_وقت_تشکیلات
🆔 @B_W_Tashkeelat
5.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#تبلیغ و #تبلیغات ابزاری هست که باید از آن به نفع اسلام و قرآن استفاده کرد و به هیمنه پوچ تمدن غرب تاخت.
غرب با جنایتها، دزدیها و تاریخ سیاه خود حرفی برای گفتن ندارد، این ما هستیم که در تبلیغات ضعیف عمل میکنیم❗️
✅ #جارچی : سلسه مطالب آشنایی با #تبلیغات_سیاسی از #مهندس_فرهنگی
┄┅✧✾══✾🔸✾══✾✧┅┄
#کانال_به_وقت_تشکیلات
🆔 @B_W_Tashkeelat
🔸برخی عوامل مؤثر در تبلیغ
🔹۸-بررسی امکانات و شدت مقابله مخالفین با تبلیغ: تبلیغ یک امر یکسویه و بیتأثیر از #رقبا نیست؛ بنابراین چه در هنگام برنامهریزی و اجرا(پیشخورد) و چه پس از ارسال پیامها(بازخورد) باید به عکسالعمل رقبا و تأثیر آنها بر #پیام ارسالی عنایت داشت.
در اکثر مواقع پیامهای #تبلیغ با #ضدتبلیغ رقبا روبرو میگردند و تأثیر موردنظر را از دست میدهند.
✅ #جارچی : سلسه مطالب آشنایی با #تبلیغات_سیاسی از #مهندس_فرهنگی
┄┅✧✾══✾🔸✾══✾✧┅┄
#کانال_به_وقت_تشکیلات
🆔 @B_W_Tashkeelat
🔸تبلیغات خوب =/= تبلیغات بد
🔹هرگز فراموش نکنیم که #تبلیغات به عنوان یک ابزار است. شما می توانید این ابزار را در راستای #درست و صحیح و یا در راستای پلید و #زشت استفاده کنید!!!
✅ #جارچی : سلسه مطالب آشنایی با #تبلیغات_سیاسی از #مهندس_فرهنگی
┄┅✧✾══✾🔸✾══✾✧┅┄
#کانال_به_وقت_تشکیلات
🆔 @B_W_Tashkeelat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴 آیت الله مرتضی تهرانی(ره):
نزدیک محرم که میشه داد دشمنان بلند میشه که خرجی که برای محرم میکنید بدید به فقرا
مجالس روضه و #تبلیغ مستحب نیست، واجب است
┄┅✧✾══✾🔸✾══✾✧┅┄
#کانال_به_وقت_تشکیلات
🆔 @B_W_Tashkeelat