eitaa logo
به وقت تشکیلات
1.5هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
1.9هزار ویدیو
216 فایل
کانال ویژه محتوای تشکیلاتی راه ارتباطی به ما @Tamas_ba_BWT در صورت تمایل ما پذیرای مطالب تشکیلاتی شما هستیم.
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸برخی عوامل مؤثر در تبلیغ 🔹۴-امکانات موجود برای تبلیغ: برای یک مؤثر امکاناتی مانند مسائل فنی، رسانه‌های همگانی، منابع مالی و افراد متخصص و متعهد و... لازم است. ✅ : سلسه مطالب آشنایی با از ┄┅✧✾══✾🔸✾══✾✧┅┄ 🆔 @B_W_Tashkeelat
👇👇👇
قرائت متن وصیت‌نامه سیاسی الهی امام خمینی(ره) توسط تعدادی از دانشجویان براساس کتاب : اول: در باب حدیث ثقلین 🔹https://eitaa.com/B_W_Tashkeelat/821 🔸https://www.aparat.com/v/BfyeN دوم: برخی افتخارات امام و... 🔹https://eitaa.com/B_W_Tashkeelat/822 🔸https://www.aparat.com/v/ZNnOM سوم: رمز پیروزی انقلاب و... 🔹https://eitaa.com/B_W_Tashkeelat/823 🔸https://www.aparat.com/v/EAUR7 چهارم: دشمن شناسی و... 🔹https://eitaa.com/B_W_Tashkeelat/824 🔸https://www.aparat.com/v/LrjQO پنجم: توصیه به جوانان، مسئولین و مخالفان و... 🔹https://eitaa.com/B_W_Tashkeelat/825 🔸https://www.aparat.com/v/dKmhY ششم: وحدت حوزه، دانشگاه و... 🔹https://eitaa.com/B_W_Tashkeelat/826 🔸https://www.aparat.com/v/3R9uc هفتم: اهمیت دانشگاه و انتخابات و... 🔹https://eitaa.com/B_W_Tashkeelat/827 🔸https://www.aparat.com/v/hsDB3 هشتم: انتخاب اصلح و... 🔹https://eitaa.com/B_W_Tashkeelat/828 🔸https://www.aparat.com/v/V0rMW نهم: اهمیت قوه مجریه، وزارت ارشاد و خارجه و... 🔹https://eitaa.com/B_W_Tashkeelat/829 🔸https://www.aparat.com/v/NKBJz دهم: اهمیت نیروهای مسلح و جبران عقب ماندگی ها و... 🔹https://eitaa.com/B_W_Tashkeelat/830 🔸https://www.aparat.com/v/EnP1u یازدهم: اهمیت تبلیغات، رسانه و نصیحت به ضدانقلاب و... 🔹https://eitaa.com/B_W_Tashkeelat/831 🔸https://www.aparat.com/v/NfzHt دوازدهم: مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت و... 🔹https://eitaa.com/B_W_Tashkeelat/832 🔸https://www.aparat.com/v/Xkesx سیزدهم: رفاه و آسایش مردم و... 🔹https://eitaa.com/B_W_Tashkeelat/833 🔸https://www.aparat.com/v/uPylY چهاردهم: خودکفایی، تعاون و... 🔹https://eitaa.com/B_W_Tashkeelat/834 🔸https://www.aparat.com/v/bpvPs پانزدهم: وداع با امت و... 🔹https://eitaa.com/B_W_Tashkeelat/835 🔸https://www.aparat.com/v/XqvsE فهرست خوانش وصیتنامه امام ┄┅✧✾══✾🔸✾══✾✧┅┄ 🆔 @B_W_Tashkeelat
🔸برخی عوامل مؤثر در تبلیغ 🔹۵- شناخت مخاطبین تبلیغ: مبلغ باید آگاه باشد که چه نسبت به وی و موضوعات تبلیغی او دارند. آیا همراه یا مخالف می‌باشند؟ یا اینکه نظر خاصی ندارند! همچنین نوع نیازهای مخاطب نیز دارای اهمیت می‌باشد. اگر مبلغ بداند کدام یک از ارجحیت دارد، می‌تواند با تأکید بر آنها، شهروندان را با خود همگام سازد. در غیر این صورت رأی آنها به‌سوی اردوگاه رقیب سرازیر خواهد شد. ✅ : سلسه مطالب آشنایی با از ┄┅✧✾══✾🔸✾══✾✧┅┄ 🆔 @B_W_Tashkeelat
📌 این شما و این دوره‌ی «نوجوانان هیولا نیستند»! 🔗 لینک ثبت‌نام دوره: https://formafzar.com/form/53kdn ☎️ شماره تلفن: ۰۹۳۰۲۲۰۴۵۹۹ 📩 یا می‌تونید به این آیدی در همه‌پیام‌رسان‌ها پیام بدید: @kodoumo_amoozesh 🎉 پیشنهاد می‌کنیم تا ظرفیت دوره تکمیل نشده زودتر اقدام به ثبت‌نام کنید. 🔗 کدومو؛ همپای خانواده‌ها ‌‌ ┄┅✧✾══✾🔸✾══✾✧┅┄ 🆔 @B_W_Tashkeelat
. : ۱۰ کیلومتری، تمرینی بود برای همایش ۸۰ کیلومتری «تا کور شود هر آنکه نتواند دید...» ┄┅✧✾══✾🔸✾══✾✧┅┄ 🆔 @B_W_Tashkeelat
🔸برخی عوامل مؤثر در تبلیغ 🔹۶-کسب اعتبار و حیثیت: یکی از سخت‌ترین کارها در برای شهروندان غیرهم‌سو کسب اعتبار می‌باشد. اعتبار میزان پذیرش از منبع تبلیغی می‌باشد. زمانی که منبع تبلیغی فاقد اعتبار باشد شهروندان خود را در مسیر تبلیغات قرار نمی‌دهند؛ چه رسد به اینکه بتوان بر آنها تأثیر گذاشت. به طور نمونه اگر مخاطب مربوطه یک روزنامه‌ای را نخرد و نخواند هر چقدر هم که متن روزنامه خوب و عالی باشد باز هم بر آن مخاطب بی‌تأثیر خواهد بود. ✅ : سلسه مطالب آشنایی با از ┄┅✧✾══✾🔸✾══✾✧┅┄ 🆔 @B_W_Tashkeelat
🔸برخی عوامل مؤثر در تبلیغ 🔹۷-نحوه ارائه پیام: نحوه ارائه می‌تواند به چند دسته تقسیم شود: الف. ارتباط محتوای پیام تبلیغی با منافع علایق و نیازهای مخاطبین ب. سادگی روشنی سازمان داشتن و قابل‌فهم بودن ج. هماهنگی و همسویی متن پیام با زمان و جو حاکم بر جامعه ✅ : سلسه مطالب آشنایی با از ┄┅✧✾══✾🔸✾══✾✧┅┄ 🆔 @B_W_Tashkeelat
5.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و ابزاری هست که باید از آن به نفع اسلام و قرآن استفاده کرد و به هیمنه پوچ تمدن غرب تاخت. غرب با جنایت‌ها، دزدی‌ها و تاریخ سیاه خود حرفی برای گفتن ندارد، این ما هستیم که در تبلیغات ضعیف عمل می‌کنیم❗️ ✅ : سلسه مطالب آشنایی با از ┄┅✧✾══✾🔸✾══✾✧┅┄ 🆔 @B_W_Tashkeelat
🔸برخی عوامل مؤثر در تبلیغ 🔹۸-بررسی امکانات و شدت مقابله مخالفین با تبلیغ: تبلیغ یک امر یکسویه و بی‌تأثیر از نیست؛ بنابراین چه در هنگام برنامه‌ریزی و اجرا(پیش‌خورد) و چه پس از ارسال پیام‌ها(بازخورد) باید به عکس‌العمل رقبا و تأثیر آنها بر ارسالی عنایت داشت. در اکثر مواقع پیام‌های با رقبا روبرو می‌گردند و تأثیر موردنظر را از دست می‌دهند. ✅ : سلسه مطالب آشنایی با از ┄┅✧✾══✾🔸✾══✾✧┅┄ 🆔 @B_W_Tashkeelat
🔸تبلیغات خوب =/= تبلیغات بد 🔹هرگز فراموش نکنیم که به عنوان یک ابزار است. شما می توانید این ابزار را در راستای و صحیح و یا در راستای پلید و استفاده کنید!!! ✅ : سلسه مطالب آشنایی با از ┄┅✧✾══✾🔸✾══✾✧┅┄ 🆔 @B_W_Tashkeelat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴 آیت الله مرتضی تهرانی(ره): نزدیک محرم که میشه داد دشمنان بلند میشه که خرجی که برای محرم میکنید بدید به فقرا مجالس روضه و مستحب نیست، واجب است ┄┅✧✾══✾🔸✾══✾✧┅┄ 🆔 @B_W_Tashkeelat