هدایت شده از ⬛ بلاگرهای انقلابینما ⬛
2⃣#رسانهدشمن در سال ۲۰۱۰، دیک لوگار، سناتور آمریکایی از افتتاح یک آزمایشگاه بیولوژیک موقت در اودسای اوکراین حمایت کرد.او مدعی بود که این آزمایشگاهها برای تحقیقات درباره پاتوژنهای خطرناک و سلاحهای بیولوژیک مفیدخواهدبود. لوگار همچنین افشاکرد که از این آزمایشگاهها برای مطالعه روی سیاه زخم، تب کیو وهمچنین سایرپاتوژنهای خطرناک استفاده می شود.
گفته میشود وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) همزمان با حمله روسیه به اوکراین، به وزارت بهداشت اوکراین دستورداد تا پاتوژنها و ویروسهای ذخیره شده دراین آزمایشگاهها را به همراه تمام اسنادمربوط به این فعالیتهای تحقیقاتی ازبین ببرد.
همچنین سفارت آمریکا در کی یف که دروبگاه خود جزئیاتی ازارائه کمکهای مالی آمریکا به آزمایشگاههای تحقیقات بیولوژیکی برای مطالعه ویروسها و پاتوژنهای خطرناک در اوکراین خبر داده بود، تنهایک روز پس ازشروع جنگ اوکراین، این اطلاعات را به سرعت ازوبگاه سفارت حذف کرد.
نیکلای پتروشوف، مشاورامنیت ملی روسیه، سال ۲۰۱۹ و همزمان با تاسیس دو آزمایشگاه میکروبیولوژی آمریکا در شهرهای کییف و اودسا آن زمان اعلام کرد: «واشنگتن در حال توسعه اپیدمیهای خطرناک در آزمایشگاههای خود در اوکراین است که بعداً میتواند برای اهداف نظامی یا سیاسی علیه روسیه مورد بهرهبرداری قرار گیرد.»
پتروشوف همچنین در جولای همان سال گفت: «آمریکا، روسیه و چین را با ساخت آزمایشگاههای بیولوژیک تهدید میکند و ما نمیدانیم پشت دیوارهای این آزمایشگاهها چه میگذرد. اما این آزمایشگاهها یادآور فعالیتهای بیولوژیکی نظامی آمریکا در آزمایشگاههای مربوطه در مریلند طی دههها هستند.»
آکادمی ملی علوم آمریکا در سال ۲۰۱۱ جزئیات آزمایشگاه بیولوژیکی وزارت دفاع آمریکا را در اودسا منتشر کرد که نشان دهنده فعالیتهای این آزمایشگاه بر روی پاتوژنهای خطرناک بود و آمریکاییها در آن سال برای ایجاد پاتوژنهای مرگبار مانند آنفولانزای خوکی آفریقایی و ویروسهای تنفسی سرمایه گذاری میکردند.
وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام کرد که با حمله به آزمایشگاههای بیولوژیکی آمریکا در اوکراین پاتوژنهایی که نابود شده اند پاتوژنهای بیماریهای طاعون، سیاه زخم، تولارمی، وبا و سایر بیماریهای کشنده هستند.
به گفته کارشناسان، چندین آزمایشگاه بیولوژیکی آمریکایی در خاک اوکراین در حال کار هستند که برخی از آنها طبقه بندی شده است، جایی که میتوان ویروسهای کشنده را در آنها تولید کرد و چیزی که خطرناک است، این است که این آزمایشگاهها در مناطق دور افتاده نیستند، بلکه در نزدیکی شهرهای بزرگ قرار دارند.
آمریکا هرگز کنوانسیون منع توسعه، تولید و انباشت سلاحهای باکتریولوژیکی و میکروبی را تصویب نکرده است و آزمایشگاههایی در گرجستان، آذربایجان، قزاقستان، قرقیزستان و ارمنستان دارد و این یعنی روسیه را به این شیوه تهدید میکند. در این آزمایشگاهها، ویروسشناسان نظامی آخرین تولیدات خود را بر روی ترکیبهای ژنتیکی خاص و روی انسانها، حیوانات و گیاهان آزمایش میکنند. اوکراین عملاً به یک «بمب بیولوژیک» برای کشورهای همسایه تبدیل شده است.
از طرفی دیگر نیز وانگ یی، وزیر امور خارجه چین، آمریکا را متهم به داشتن ۳۳۶ آزمایشگاه بیولوژیکی در ۳۰ کشو متهم کرد. او مدعی شد که تنها حدود ۲۶ آزمایشگاه در اوکراین قرار دارد.
سرپوش گذاشتن آمریکا بر رسوایی آزمایشگاههای بیولوژیکی
وقتی روسیه از وجود تعدادی از آزمایشگاههای باکتریشناسی و بیولوژیکی در اوکراین که تحت کنترل آمریکا است خبر داد، واشنگتن تمام نیروهای خود را بسیج کرد تا این رسوایی را پنهان کند. افشای اطلاعات روسیه در مورد آزمایشگاههای بیولوژیکی در اوکراین، سنای آمریکا را بر آن داشت تا از مقامات ارشد دعوت کند و توضیحات آنها را در این باره بشنوند.
اما اظهارات آوریل هاینز، رئیس سیا و ویکتوریا نولاند، معاون سیاسی وزیر امور خارجه آمریکا در جریان جلسه استماع سنا تصویر روشنی از مالکیت آزمایشگاههای بیولوژیکی آمریکا در اوکراین را به همه نشان داد.
در این جلسه آوریل هاینز اعلام کرد که آمریکا بیش از ۱۰ آزمایشگاه بیولوژیکی مرتبط با پروژههای نظامی و بهداشتی را کنترل و نظارت میکند و دولت آمریکا به «کییف» کمکهایی را در زمینه بررسیهای بیولوژیک داده است.
ازطرفی دیگر نیز ویکتوریا نولاند، معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور سیاسی در جلسه استماع سنای آمریکا به ایجاد آزمایشگاههای بیولوژیکی با بودجه آمریکا در اوکراین اعتراف کرد و گفت: ««اوکراین دارای تاسیسات و امکانات تحقیقاتی بیولوژیکی است، ما نگران هستیم که نیروهای روسی ممکن است سعی کنند کنترل آنها را به دست بگیرند، بنابراین ما با اوکراینیها برای جلوگیری از افتادن هر یک از مواد تحقیقاتی به دست نیروهای روسی همکاری میکنیم.»
در انتها باید خاطر نشان کرد همین که بودجه تاسیس...
هدایت شده از ⬛ بلاگرهای انقلابینما ⬛
3⃣ (هم میهن گرامی کانال تحلیلی #رسانهدشمن سعی دارد همراه با ارتقاء سواد رسانه شما مخاطب عزیز و چگونگی نقش رسانه های داخلی و خارجی در ایام آشوب وعهده دار بودن تحریک و تهییج مردم غیور معترض ایران اسلامی بدلایل نارضایتی های ناشی از کم کاری برخی مسئولان بی غیرتی که به عناوین مختلف از جمله فساد اداری و مالی مسببین اصلی وضع موجودند، بر علیه حکومتی که دستاورد خون شهدای اسلام از صدر تاکنون و شهدای وطن ماقبل اسلام که به نوعی از کیان و تمامیت ارضی این مرز و بوم حراست نموده اند تا بدست تا این امانت عظیم- که حب وطن از ایمان ماست-، و اکنون در ایام پسا آشوب با دمیدن بر کوس مظلوم نمایی قصد گریز و سرپوش از فضاحت های ببار آمده بر رسوایی خود دارند، مطالبی در راستای جهاد تبیین، ارائه دهد، با توجه به محدودیت درج مطالب در نرم افزار و برنامه ایتا عذرخواهی ما را پذیرفته و در صورت انتشار مطالب این کانال به سایر دوستان و آشنایان و همشهریان و هم وطنان که سعی شده بصورت شمارگان در معرض عموم قرار گیرد را حتی الامکان بصورت کامل ارسال فرمایید. نکته: پیام های آبی رنگی که زیر آن خط کشی شده حاوی لینک بوده و با لمس آن در کانال #رسانهدشمن تشریف فرما شوید) 👉لینک
...آزمایشگاههای بیولوژیکی در سایر کشورها از طرف وزارت دفاع یا آژانسهای اطلاعاتی آمریکا تامین میشود، نشان دهنده ماهیت غیر صلح آمیز بودن این فعالیتهاست. با وجود همه این توضیحات و افشاگریها آمریکا به تحقیقات خود در آزمایشگاههای بیولوژیکی در سایر کشورها به تولید تسلیحات بیولوژیکی ادامه میدهد و در آینده بیماریهای خطرناکی گریبان گیر بشریت خواهد شد.
تهیه و تنظیم: فاطمه دخیلی
هدایت شده از آباده خبرستان(شهر جهانی منبت)۲
حضور خادمین حرم حضرت معصومه(س)
در شهرستان آباده
❤️🧡💛💚💙💜🤍🤎💞💕💖
🔹کافیست لینک آباده خبرستان را لمس کرده و وارد کانال خبری شوید.👇👇👇
https://rubika.ir/abadeh_khabarestan
#مدیریت_کانال_خبری_آباده_خبرستان
#شهرجهانی_منبت
#آباده_شهرسرودهای_انقلابی_ومذهبی
ایتا🆔👈آباده خبرستان،(شهرجهانی منبت) ۲👇
http://eitaa.com/abadekhabarestansh2shjmonabbat
هدایت شده از 🌍 کانال منهاج 🌍
تکدی گری در فضای مجازی معضلی که بدست ادمین های گروه ها قابل حل است
این روزها دغدغه اصلی مردم غیور و با غیرت و ناموس پرست ایران اسلامی چگونگی انتشار خواستگاه اسلام ناب محمدی و جهاد تبيين و سم زدایی ویروس و آفات ذهنی و روحی که توسط زامبی های مجازی در حال رشد تکثیر است از اذهان مردم شریفی میباشد که به خاطر کم کاری و ندانم کاری مسئولین فرهنگی کشور فکرشان زنگار و یا غبار گرفته است، اما عده ای فرصت طلب و سودجو دقیقا مثل سر چهار راه ها یا نقاط پر تردد شهری بدون ننگ و عار می گویند بده در راه خدا!!!
در روزهای اخیر در یکی از گروه ها شاهد بودیم فردی دیگر روش سنتی مجازی که فلان بچه یتیم هست یا مریض هست یا آدم افلیجی اینم عکس و مشخصات در پی وی و... علنا درب را کنده و وقاحت را روی سرش هلا هلا میکرد، و با عبارتی برای اسم پروفایلش علنا گدایی کرده و با قسم های جلاله در این گروه کشوری همانند کیوان برره به نوعی میگفت: پول وده، پول زور وده!
از شوخی که بگذریم هر شهرستانی متولی کمک به نیازمندش در مرحله اول کمیته امداد و در مراحل دیگر خیریه ها هستند، البته خود خیریه ها هم که بصورت محلی مورد وثوق هستند اغلب مجوز رسمی ندارند و آنهایی هم که دارند بعضا به خود اجازه میدهند در فضای مجازی گروه های شهری خود که هیچ در گروه های غریبه اخاذی کنند که بسیار نکوهیده است و ممکن است به اسم آنها افراد فرصت طلبی جعل عنوان کنند و پول بگیرند، اینکه هر فردی چه حقیقی و چه حقوقی بخواهد شماره کارت بدهد که واقعا نه از لحاظ عرفی و شرعی کار درستی است و نه وجاهت قانونی دارد.
در این بین شاهد افرادی هستیم که به اسم روحانیت معظم با دادن رزومه و جالبه آخرش هم مینویسند کپی متن حرام است! می خواهند نماز و روزه قضای استیجاری و... در مقابل دریافت وجه بخوانند که باید آگاه سازی کرد، اکثر مراجع تقلید افراد مؤمن و متقی را سراغ دارند و یا افراد علاقمند اگر به دفترشان مراجعه کنند، قطعا دست خالی بر نمیگردند و آنها هم پس از تحقیق و با شرائط و تشریفات خاصی این کار را انجام میدهند و فرد مورد اطمینان برای مردم انتخاب میکنند، فلذا قبلا هم گفتیم باز هم می گوییم اگر شیله ای به پیله این افراد هم نیست بروند و در محل زندگی خود و از مسیر درست گام بردارند وگرنه با متکدیان ذکر شده هیچ تفاوتی ندارند.
در پایان از مدیران وادمین های محترم گروه ها خواهانیم به محض رؤیت چنین افرادی در گروه ها پس از پاک کردن پیام های مذکور فورا حذفشان کنند تا این روش قبیح را کنار بگذارند و شاهد افزایش این افراد تن پرور نباشیم.
وعلیه التکلان و الیه المستعان
جهادتبیین یک فریضه ، قطعی ، فوری و عینیست.
🏕#قرارگاهسایبریمنهاج
@menhaj_com
هدایت شده از پلیس فارس
کشف بيش از 9 هزار تن شکر احتکار در انبارهاي كارخانه قند "مرودشت"
فرمانده انتظامي استان از کشف 9 هزار و 876 تن شکر احتکار شده به ارزش 2 هزار و 300 میلیارد ریال در شهرستان "مرودشت" خبر داد.
سردار "رهامبخش حبيبي" در گفتوگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشریح این خبر بيان كرد: در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار مقادیر قابل توجهی شکر در انبارهاي كارخانه قند مرودشت، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در معیت عوامل تعزیرات به محل مورد نظر مراجعه و در بازرسی از آن انبارها، 9 هزار و 876 تن شکر احتکار را کشف كردند.
فرمانده انتظامي استان با بیان اینکه ارزش شكرهاي احتكار برابر نظر كارشناسان، 2 هزار و 300 ميليارد ريال برآورد شده است، تصریح کرد: در اين خصوص 2 نفر تحويل به مراجع قضائي معرفي شدند.
اين مقام ارشد انتظامي خاطر نشان کرد: برخورد قاطع و قانونی با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان در صورت کسب اطلاع از فعالیت محتکران در اسرع وقت با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس حاصل و موضوع را اطلاع دهند.