eitaa logo
روشنگران مرکز آموزش فنی وحرفه ای
19 دنبال‌کننده
4.2هزار عکس
1.9هزار ویدیو
71 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از پویش مردمی حمایت از دادستان های کشور با محوریت دادستان و معاون دادستان مشهد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنگوی قوه قضاییه پاسخ داد: بازداشت وزیر دولت روحانی در پرونده اکبری واقعیت داشت؟ + ویدئو سخنگوی قوه قضاییه بازداشت وزیر دولت روحانی در پرونده علیرضا اکبری، جاسوس اعدامی که اخیراً از سوی یکی از نمایندگان مجلس عنوان شده بود را تکذیب کرد.  ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ ۱۲:۲۰:۰۰ مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه بازداشت وزیر دولت روحانی در پرونده علیرضا اکبری، جاسوس اعدامی که اخیراً از سوی یکی از نمایندگان مجلس عنوان شده بود را تکذیب کرد. سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری گفت:تا الان هیچ وزیری در ارتباط با پرونده علیرضا اکبری مطرح نبوده و هیچ پرونده‌ای در این زمینه تشکیل نشده است؛ این را ما تکذیب می‌کنیم. A1: درود از شما هم میهنان معزز در "پویش مردمی کشوری حمایت از دادستان های کشور با محوریت دادستان و معاون دادستان مشهد" دعوت بعمل می آید 👉🆔لینک دعوتپویش و کمپین مردمی کشوری حمایت از دادستان های کشور
25.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موزیک ویدیو گمرکِ مافیا از صور و مُحَس🎙️ ____________________ Gomrok E Mafia Soor × Mohas Directed by I2R VISUAL GROUP Music Production : Mobinsayros Cameraman : Ebrahim Asadiyan & Mohammad Hasanpour Photographer : Ebrahim Asadiyan Thanks to : Amir Hosein Mahdiyan _ Ahmad Ameri _ Hamid Ferdosi _ Mehran Karimi _ Hamed Soleimanzadeh Special thanks to : Ali Zakariyaei ____________________ ____________________ بدون شک مقابله با دشمن فقط با شناخت کافی از او امکانپذیر است. آگاهی از ماهیت ، سوابق و برنامه‌های دشمن ، بسیار مهم و لازمه مقابله با اوست. 🧟‍♂گروه کشوری دشمن‌شناسی🧟‍♀ 🏕قرارگاه سایبری منهاج
ازشب میلادامام جواد‌ع تا شام میلادامیرالمومنین‌ع(شنبه) درمسجد امام حسن مجتبی‌ع آباده «راز رزق»بشنویم مناجات کنیم وجشن بگیریم برنامه امشب مسجد امام حسن مجتبی بعد از نماز مغرب: دعای ماه رجب اقامه دسته جمعی نماز غفیله بعد از نماز عشا: دعای طلب روزی سخنرانی«راز رزق»/شب دوم حدیث شریف کسا 🆔👈آباده خبرستان ۲ (شهرجهانی منبت)
هدایت شده از ✌️🇮🇷 سرباز آقا 🇮🇷✌️
☀️۱۲ بهمن، سالروز ورود امام خمینی، به میهن اسلامی گرامی باد💌 👨‍🔧🧕گروه کشوری آینده‌سازان 🏕قرارگاه سایبری منهاج
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
1⃣کانال ) عددی درج شده است که نشان دهنده تعداد افرادی است که این پست را مشاهده کرده‌اند. در تبلیغات ویویی لازم است که ویو مشخص شود . شمارش ویو به دو صورت اتفاق می‌افتد: مشتری درخواست ۱ میلیون ویو روی بنر تبلیغاتی خود را داشته باشد. در این حالت تمامی کانال ها یک بنر مشترک را فوروارد می‌کنند. مشتری درخواست ۱ میلیون ویو روی مجموع شات‌ها را داشته باشد (اصطلاح شات در زیر توضیح داده شده است). تبلیغات حالت ۱ گران تر از حالت ۲ است؛ برای اینکه در حالت ۱ همپوشانی ویو وجود ندارد؛ اما در حالت ۲ همپوشانی ویو است (همپوشانی ویو در زیر توضیح داده شده است). 2⃣شات تلگرام : از اصطلاحات تلگرام خلاصه شده و  به معنای اسکرین شات است. کانال‌ها پس از اتمام تبلیغ، اسکرین شاتی از تبلیغ می‌گیرند که بر اساس آن ویویی که به تبلیغ داده‌اند، مشخص است. بر اساس این ویو به کانال مربوطه پرداخت صورت می‌گیرد.   3⃣ممبر و اعضای تلگرام (MEMBER): تعداد اعضای هر گروه تلگرام را ممبر (member) تلگرام می‌گویند. وقتی وارد گروه تلگرام می‌شوید، می‌توانید در بالاترین قسمت و دقیقاً زیر اسم گروه، تعداد اعضای آن را ببینید.   4⃣همپوشانی ویو تلگرام: در تلگرام اگر پستی از نظر اندازه‌ای بزرگتر باشد، ویو بیشتری را به خود می‌گیرد. با این حال در تبلیغات شاهد هستیم که مثلا ویو بنر که به صورت مشترک در تمامی کانال ها قرار داده شدهT ۳۰۰ کا شده است؛ اما مجموع شات هایی که کانال دارها داده‌اند، ۳۴۰ کا شده است (اصطلاح کا در زیر تعریف شده است). این امر به دلیل همپوشانی ویو است. به این معنا که این عدد ۳۰۰ هزار ویو که زیر بنر تبلیغاتی میخورد نشان دهنده ۳۰۰ هزار فرد یکتا است؛ اما عدد ۳۴۰ کا که مبنای پرداختی به کانال های تلگرامی است نشان دهنده ۳۴۰ هزار فرد یکتا نیست. فردی را در نظر بگیرید که در ۲ کانال تلگرامی عضو است. در این دو کانال یه تبلیغ یکسان درج میشود . بنر بصورت مشترک در هر دو کانال قرار داده شده است؛ اما ریپلای در هر کانالی به صورت مجزا قرار داده شده تا بتوان ویو هر کانال را مشخص کرد. زمانی که فرد به هر دو کانال سر می‌زند، ویو بنر روی عدد ۱ باقی می ماند؛ اما شمارنده ویو ریپلای در هر دو کانال ۱ می‌شود . وقتی که این دو کانال از تبلیغ خود شات ارسال می‌کنند، ویو بنر ۱ ولی ویو مجموع شات ها ۲ می شود. به این علت است که در پایان تبلیغ شاهد این هستیم که ویو داده شده به بنر کمتر از ویو داده شده به مجموع شات هاست . 5⃣کا تلگرام: به هر هزار بازدید  ۱ کا گفته می‌شود. در تلگرام شمارنده ویو نیز بر حسب کا نمایش داده می شود؛ برای مثال، 10 کا نشان دهنده این است که از پست مربوطه ۱۰۱۰۰ نفر دیدن کرده‌اند. تعرفه های تبلیغاتی بر حسب کا، ویویی است که مشتری خواستار آن است.   6⃣مسدود یا بلاک: به بلاک کردن (block) در فارسی مسدودکردن گفته می‌شود. بلاک هم یکی از اصطلاحات تلگرام است که حتماً علاوه‌بر تلگرام در دیگر پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی شنیده‌اید. این اصلاح زمانی استفاده می‌شود که شخصی برای شما مزاحم ایجاد کرده است یا به هر دلیلی قصد دارید کاری کنید که او نتواند با شما ارتباط برقرار کند. برای بلاک کردن کافی است روی شناسه یا عکس فرد موردنظر کلیک کرده، وارد پروفایلش شوید و گزینه block contact را انتخاب کنید.   TERMINATE(ترمینیت)7⃣ ترمینیت به معنی پایان دادن یا متوقف کردن است. این اصطلاح زمانی استفاده می‌شود که متوجه می‌شوید دستگاهی به‌غیر از دستگاه خودتان به تلگرام شما وصل شده است. پس شما با ترمینیت کردن دیگر دستگاه‌ها (Terminate All Other Sessions) فعالیت تمام دستگاه‌های دیگر را که به حساب تلگرام شما وارد شده‌اند را متوقف می‌کنید.   8⃣هشتگ: هشتگ که با علامت # ایجاد می‌شود، به نظم‌دهی و دسته بندی محتواهای کانال، گروه یا حتی یک گفتگوی خصوصی کمک می‌کند. بعد از هشتگ گذاری رنگ آن عبارت تغییر می‌کند و نسبت به دیگر کلمات متمایز می‌شود. پس برای جستجو درباره یک مطلب یا عبارت خاص، آن عبارت را با علامت هشتگ تایپ کنید. حالا تمام پست‌ها و محتواهایی که با هشتگ موردنظر شما منتشر شده‌اند به شما نشان داده می‌شوند. 9⃣انواع تبلیغات تلگرام: تبلیغاتی که در تلگرام صورت میگیرد به دو نوع ویویی و زمانی است. نوع عام آن بر حسب ویویی است. در این حالت مشتری بر حسب ویو سفارش تبلیغ می‌دهد. در تبلیغات زمانی مشتری درخواست این تبلیغ بر اساس بازه های ۸ ساعته، ۲۴ ساعته و غیره را دارد. در حالت اول بودجه تبلیغاتی مشخص است؛ اما در حالت دوم بودجه دقیق پس از اتمام تبلیغ بدست می‌آید. در این حالت مشتری علی الحساب مبلغی را واریز می نماید و تسویه کامل را در پایان تبلیغ انجام میدهد. 🔟حالت تبلیغاتی در تلگرام: سه حالت تبلیغاتی در تلگرام وجود دارد که شامل تبلیغات پست آزاد ، تبلیغات با محدودیت پستی ، تبلیغات پست آخر  است. در زیر به این حالت های
تبلیغاتی اشاره شده است: تبلیغات پست آزاد: در این سبک تبلیغات ادمین کانالهای تلگرامی پس از درج تبلیغ مجاز هستند تا هر تعداد پستی که بخواهند، بعد از تبلیغ قرار دهند. در این سبک تبلیغ پس از ۴ یا ۵ ساعت راندمان تبلیغ نصف و پس از آن روند نزولی را طی می کند؛ زیرا که پس از بازه زمانی مشخصی تبلیغ دفن می شود. تبلیغات با محدودیت پستی: در این سبک تبلیغات کانال دار مجاز است تا پس از درج تبلیغ تعداد پست مشخصی را قرار دهد. توجه داشته باشید که شمارش پست ها در تبلیغات تلگرامی متفاوت از شمارش عادی است که در پایین تر به آن پرداخته شده است. بطور مثال در تبلیغات با محدودیت پست ۵ کانال دار حق دارد بعد از درج تبلیغ، ۴ پست را در کانال خود قرار دهد. در صورت درج پست های بیشتر کانالدار باید تبلیغ را ریشات کند (اصطلاح تلگرام ریشات نیز در پایین توضیح داده شده است). هر چه تعداد محدودیت پست ها کمتر باشد، راندمان  بیشتر خواهد بود. 1⃣1⃣تبلیغ پست آخر: در این نوع، بعد از درج تبلیغ، هیچگونه پستی درج نمی شود و پست تبلیغ به عنوان آخرین پست کانال قرار می‌گیرد. این نوع تبلیغ گرانترین نوع تبلیغات تلگرامی است و مناسب سازمان هایی است که محدودیت هزینه‌ای ندارند. مناسب ترین زمان برای این نوع تبلیغات زمان شب تا صبح است که کانال‌ها قصد زدن پست در کانال خود را ندارند. 2⃣1⃣شمارش پست ها: در تبلیغات بسیاری از مشتریان شکایت دارند که تبلیغ ما محدودیت پست ۵ بوده است اما در کانال … تبلیغ ما پست ۸ شده است. باید گفت که شمارش تعداد پست هایی که بعد از تبلیغ آمده است متفاوت از شمارش عادی تعداد پست هاست. به این صورت که چنانچه کانال دار بعد از تبلیغ ، تبلیغ دیگری را درج کرده باشد، آن تبلیغ به همراه ریپلای آن یک پست محاسبه می شود. در کانال های موسیقی یا کانال‌هایی که فایل آپلود میکنند، شمارش بنر موسیقی /رمان به همراه فایل های مربوطه یک پست حساب می شود ( چنانچه تعداد فایل ها بیش از ۲ عدد نباشد). 3⃣1⃣ریشات: چنانچه تبلیغی محدودیت پست داشته باشد، کانال دار موظف است که در صورت رد شدن، محدودیت تبلیغ را ریشات کند. ریشات که به معنای ارسال مجدد است، در واقع به این معناست که کانالدار تبلیغ را مجددا در کانال خود درج می‌کند و اصطلاحا تبلیغ را در کانال خود به پایین می کشاند. 4⃣1⃣تبلیغات کلیکی: یکی دیگر از تبلیغات و اصطلاحت تلگرام، تبلیغات کلیکی است. تبلیغات کلیکی به این صورت هستند که هر بار که یک کاربر روی لینک مورد نظر شما کلیک کنند،در ازای هر کلیک هزینه ای را باید پرداخت کنید. یعنی به ازای هر تعداد کلیک، شما هزینه‌ای را پرداخت می‌کنید. این روش تبلیغات در تلگرام یکی از مقرون به صرفه‌ترین روش‌ها است. 5⃣1⃣تبلیغ دو بنره: تبلیغاتی است که شامل دو بنر است. در این نوع تبلیغات یکی از بنرها به عنوان بنر اصلی و بالا قرار میگیرد و بنر بعدی ریپلای آن و در زیر بنر اول قرار می‌گیرد. 6⃣1⃣تبلیغات یو تی ام دار و خود یو تی ام: شما از طریق لینک UTM میتوانید به راحتی متوجه شوید که مشتریان از طریق چه تبلیغی، کدام سایت و از طریق چه پلتفرمی وارد سایت شما شده‌اند و تبلیغات یو تی ام دار آن دسته از تبلیغاتی هستند که لینک داخل متن آن، یو تی ام است . در این مطلب سعی کردیم تمام اصطلاحات تلگرامی را با توضیحات مختصری برای شما بیان کنیم. البته اصطلاحات چت تلگرام با این موارد متفاوت است. مالک هر کسب وکاری قصد فعالیت در این پلتفرم را داشته باشد، باید در ابتدا اصطلاحات تلگرام را بداند. اگر اصطلاح تلگرامی هست که درباره آن توضیح ندادیم، اهمیت کمتری داشته است. نکته: در ایتا هم اکثرا از همین عبارت ها و واژه ها استفاده می شود و عبارات جدیدی هم اضافه شده مثلا: عنوان جج چیه بعض ها میگن؟ جج ینی  جوین=جوین ینی اگ تو کانالم جوین شی منم جوین میشم خودمانی یعنی عضو کانالم بشو تا منم عضو کانالت بشم @basyrat_ir 🏕