eitaa logo
بینات
105 دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
829 ویدیو
52 فایل
فِيهِ آيَاتٌ بَيِّنَاتٌ بینات پنجره ایست در دستان تو به امید آنکه آید، پیامی از بَرِ دوست ... کارشناس مذهبی کانال: @alireza_arian کانال ما در تلگرام: t.me/Bayyenaatt صفحه ما در اینستاگرام: Instagram.com/Bayyenaatt
مشاهده در ایتا
دانلود
4_5927222810291208422.mp3
15.35M
🎧 شهادت حضرت امیرالمؤمنین 🎙 حاج امیر کرمانشاهی @Bayyenaatt
شک ندارم که خطاکارم و بد آه ولی بِعَلیٍّ بِعَلیٍّ بِعَلیٍّ بِعَلی … 🍃🍃🍃🍃🍃 @Bayyenaatt
هدایت شده از بینات
جوشن کبیر فرهمند.mp3
28.72M
🎧 دعای جوشن کبیر 🎙 استاد فرهمند 🍃🍃🍃🍃🍃 @Bayyenaatt
فرصت شب قدر.mp3
5.99M
⚡️ شب قدر، فرصتِ استثنائی برای سبقت به خدا و سبقت به رسول خدا و ولیّ خداست. در شب قدر، باطن عالَم برای سبقت پیدا کردنِ ما مهیا شده است. ⚡️ شب قدر فرصت توبه و تسویه‌حساب با تعلقات دنیایی است. شب قدر فرصت تصمیم‌ها بزرگ است. ☑️ @mirbaqeri_ir
قرآن_بسرگیری_شب_21_رمضان_حجت_الاسلام_میرباقری.mp3
35.84M
🎧 مراسم شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان 🎙 استاد میرباقری @Bayyenaatt
در شب های قدر، خودمان را در کشتی امام حسین علیه‌السلام بیندازیم و به حضرت قول بدهیم که دیگر از حضرت جدا نشویم.. @Bayyenaatt
4_5945181395700679123.mp3
4.96M
🎧 جانسوز حضرت قمر منیر بنی هاشم علیه السلام 🎙 حاج محمود کریمی @Bayyenaatt
4_5904247200568837706.mp3
6.37M
🍃 ترتیل جزء بیست و یکم قرآن کریم 🍃 استاد منشاوی 🍃🍃🍃🍃🍃 @Bayyenaatt
4_5904247200568837707.mp3
4.04M
🍃 تحدیر جزء بیست و یکم قرآن کریم 🍃 استاد معتز آقائی 🍃🍃🍃🍃🍃 @Bayyenaatt
🍃 _ روز بیست و یکم ▫️خدای من... در اين روز مرا - بسوى رضا و خشنودى خود راهنمايى كن - و شيطان را بر من مسلط مگردان و بهشت را منزل و مقامم قرار ده " اى برآرنده حاجات طالبان " 💫 @Bayyenaatt
🔸 یک آیه از جزء بیستم و یکم 🍃 وَما هٰذِهِ الحَياةُ الدُّنيا إِلّا لَهوٌ وَلَعِبٌ ۚ وَإِنَّ الدّارَ الآخِرَةَ لَهِيَ الحَيَوانُ ۚ لَو كانوا يَعلَمونَ (عنکبوت، ۶۴) 🍃 و زندگی این دنیا چیزی جز سرگرمی و بازی نیست؛ و زندگی واقعی سرای آخرت است، اگر می‌دانستند... @Bayyenaatt
🚩 ها علیٌ بَشرٌ کیفَ بَشر ... 🍃 قرآنی که نازل شده برای این است که بشر را از جهت ارادی به منتهی درجه عدل فردی و اجتماعی برساند. این کتاب چنان‌ که از جهت تفسیر محتاج به ضمیمه «سلوني قبل أن تفقدونی : از من بپرسید پیش از آنکه من را از دست بدهید» است، از جهت عملی باید انسانی به او ضمیمه شود که مُجری عدل قرآن باشد. 🔸 اینجا جایی است که احدی توان ندارد بگوید ما عدل اجتماعی پیاده می‌ کنیم. عدل فردی و اجتماعی و آنچه که در قرآن است را از جهت عملی کسی باید اجرا کند که در عدل نفسی به آنجا رسید که گفت: به خدا قسم اگر اقالیم سبعه را بما تحت افلاکها به من بدهند تا در قبالش پوست جوی از دهان مورچه ‌ای بگیرم، نخواهم گرفت. این چنین اراده ‌ای باید با حکمت عملی قرآن مقرون شود. 🔸 کسی حقّ دارد بگوید عدل اجتماعی قرآن را پیاده می‌کنم که دارایی شاهنشاهی ایران و امپراطوری روم، هر دو در دست اوست، ولی خوراک افطار دختر او نان جو و نمک و شیر است، امّا خوراک خودش این چنین نیست. این خوراک دختر اوست، اما سفره خود او فقط نان است و نمک. این چنین کسی مجری عدل اجتماعی قرآن است. شب نوزدهم ماه رمضان طعامش از دنیا نان جوی بود که خودش با سر زانویش شکست و با نمکی خورد! چرا؟ «وَ لَعَلَّ... شايد در حجاز يا يمامه كسى زندگى كند كه براى او اميدى به يك قرص نان نيست، و سيرى شكم را به ياد نداشته باشد»! «لعلّ» به معنای شاید است، نه باید. اگر باید بود، لقمه نان از گلوی او نمی ‌گذشت، امّا چون شاید است و در مرتبه ترجّی است، باید قُوت من نان جو و نمک باشد. این خوراک او. 🔸 امّا لباس او؛ با وجود خزائن امپراطوری روم و خزائن درفش کاویانی، حدّ لباس او این است که از اوّل تا آخر عمرش، با جامه کرباس زندگی کرد. شبی که بر اَریکه حکومت دنیا تکیه داده بود، لباس او کرباس بود. لباس خادمش هم کرباس بود، ولی با این امتیاز، که لباس خادم او قیمت و ارزشش بیشتر از پیراهن مولا بود. ✍️ برگرفته از کتاب نفسِ نفیسِ خاتمیت، آیت الله وحید خراسانی، صفحه 34 @Bayyenaatt