امسال شب قدر سنگین تر از سالای قبل بود
امسال دردِ یتیمی واقعی رو چشیدیم!
امسال تازه فهمیدیم رهبر جامعهمون ُ ازمون بگیرن چقدر سخته!
امسال تازه تونستیم با یتیمان کوفه همنوا بشیم💔🚶♀
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جانم برایت پرپر زد؛ پس تو کجایی؟!💔
دکتر قالیباف و دکتر لاریجانی در کنار مراقبت کردن از کشور رسماً دارن داخل فضایی مجازی پختوپز میکنن...
مایل به دعای
[اللهم احفظ لاریجانی و قالیباف]؟!
⚫️انا للّٰه و انا الیه راجعون...
تَهَدَّمَتْ وَ اللَّهِ أَرْکَانُ الْهُدَى..
قُتِلَ عَلِیٌّ الْمُرْتَضَى...
⬛️حضرت امام علی (علیه السلام)، خلیفه مسلمانان و امام اول شیعیان، پس از ترور سحرگاه نوزدهم در مسجد کوفه پس از دو روز به شهادت رسیدند..💔
◾️متأسفانه تلاشهای پزشکان به نتیجه نرسید و جهان، ایشان را از دست داد...
▪️متأسفانه به دلیل احتمال خرابکاری خوارج و بنی امیه امکان برگزاری مراسم تشییع پیکر ایشان وجود ندارد...
◼️این مصیبت ناگوار را به تمامی شیعیان و عاشقان آن حضرت تسلیت عرض میکنیم ◼️
آشنا نیست؟
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
📩 متن کامل اولین پیام حضرت آیتالله سیدمجتبی حسینی خامنهای رهبر معظّم انقلاب اسلامی
🗓 ۱۴۰۴/۱۲/۲۱
🔗 farsi.khamenei.ir/news-content?id=62800
📲@rahbar_enghelab_ir
ـ بلیطیِکطَـرَفـه|☫
چه پیامی؛))))
در قسمت ششم کلام، روی سخنم با رهبر شهیدمان است. رهبرا! با رفتن خود داغ سنگینی بر قلوب همگان وارد کردید. شما همیشه مشتاق این عاقبت بودید تا بالاخره حضرت حق آن را در حال تلاوت قرآن کریم در صبحگاه روز دهم رمضان المبارک به شما اعطا فرمودند. مظلومیتهای زیادی را مقتدرانه و با حلم تحمل کردید و خم به ابرو نیاوردید. بسیاری قدر واقعی شما را نشناختند و شاید مدتها بگذرد تا انواع حجابها و موانع کنار رود و زوایایی از آن معلوم شود.
امیدواریم از قِبَل مقام قربی که در جوار انوار طیبه و صدیقین و شهداء و اولیاء برایتان فراهم گشته، باز هم به فکر پیشرفت این ملت و همهی ملتهای جبهه مقاومت بوده باشید و برای آن وساطت نمائید؛ همچنان که در حیات دنیوی خود چنین بودید. ما با شما عهد میبندیم که برای اعتلاء این پرچم که پرچم اصلی جبهه حق است و برای وصول به مقاصد مقدس جنابتان با تمام وجود تلاش کنیم.
ـ بلیطیِکطَـرَفـه|☫
در قسمت ششم کلام، روی سخنم با رهبر شهیدمان است. رهبرا! با رفتن خود داغ سنگینی بر قلوب همگان وارد کر
ولی این تیکه از پیام آقا جانمون روضه و دلتنگی برای پدر بود؛)))