ـ بلیطیِکطَـرَفـه|☫
چه پیامی؛))))
در قسمت ششم کلام، روی سخنم با رهبر شهیدمان است. رهبرا! با رفتن خود داغ سنگینی بر قلوب همگان وارد کردید. شما همیشه مشتاق این عاقبت بودید تا بالاخره حضرت حق آن را در حال تلاوت قرآن کریم در صبحگاه روز دهم رمضان المبارک به شما اعطا فرمودند. مظلومیتهای زیادی را مقتدرانه و با حلم تحمل کردید و خم به ابرو نیاوردید. بسیاری قدر واقعی شما را نشناختند و شاید مدتها بگذرد تا انواع حجابها و موانع کنار رود و زوایایی از آن معلوم شود.
امیدواریم از قِبَل مقام قربی که در جوار انوار طیبه و صدیقین و شهداء و اولیاء برایتان فراهم گشته، باز هم به فکر پیشرفت این ملت و همهی ملتهای جبهه مقاومت بوده باشید و برای آن وساطت نمائید؛ همچنان که در حیات دنیوی خود چنین بودید. ما با شما عهد میبندیم که برای اعتلاء این پرچم که پرچم اصلی جبهه حق است و برای وصول به مقاصد مقدس جنابتان با تمام وجود تلاش کنیم.
ـ بلیطیِکطَـرَفـه|☫
در قسمت ششم کلام، روی سخنم با رهبر شهیدمان است. رهبرا! با رفتن خود داغ سنگینی بر قلوب همگان وارد کر
ولی این تیکه از پیام آقا جانمون روضه و دلتنگی برای پدر بود؛)))
آقامون گفت تنگههرمز باید بسته بمونه،
به نفت ۲۰۰ دلاری سلام کنید و برید بمیرید بدبختا💆🏻♀✨
خیلی وقتا
به خاطر دهنلقی، خیلی چیزا عقب میوفته...
[هرکسی منظور منو نمیفهمه!]
بقائی رسما داره تلاش میکنه حرفای چند روز پیش پزشکیانُ ماله کشی کنه
ولی متاسفانه داره بدترش میکنه😂😂.
امشب برای ظهور اقا دعا نکنیم چه کنیم؟هوم؟
بچه ها کم نذارین:)
نذارین بشیم جز کسایی که ظهورو عقب میندازن!