خیلی وقتا
به خاطر دهنلقی، خیلی چیزا عقب میوفته...
[هرکسی منظور منو نمیفهمه!]
بقائی رسما داره تلاش میکنه حرفای چند روز پیش پزشکیانُ ماله کشی کنه
ولی متاسفانه داره بدترش میکنه😂😂.
امشب برای ظهور اقا دعا نکنیم چه کنیم؟هوم؟
بچه ها کم نذارین:)
نذارین بشیم جز کسایی که ظهورو عقب میندازن!
دعای روز بیستوسوم ماه رمضان:
اللّٰهُمَّ اغْسِلْنِى فِيهِ مِنَ الذُّنُوبِ،
وَطَهِّرْنِى فِيهِ مِنَ الْعُيُوبِ،
وَامْتَحِنْ قَلْبِى فِيهِ بِتَقْوَى الْقُلُوبِ،
يَا مُقِيلَ عَثَراتِ الْمُذْنِبِينَ.
خدایا در این ماه از گناهانم شست و شویم ده و از عیب هایم پاکم کن🌱
و در این ماه دلم را به پرهیزکاری دلها بیازمای
ای نادیده گیرنده لغزش های اهلِ گناه!🥲