هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
🔰 تا دقایقی دیگر؛ انتشار پیام نوروزی حضرت آیتالله سیّدمجتبیٰ حسینی خامنهای رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۵
📲 @rahbar_enghelab_ir
ـ بلیطیِکطَـرَفـه|☫
ــ
با پیام نوروزی آقاجانم سال نو رو بهتون تبریک میگم؛)🤍
ـ بلیطیِکطَـرَفـه|☫
ـــ
لالهی در خون خفتهی ِ من؛
مولای من...
سال جدید، بی خنده های تو، بی سخنان تو، و بیتو برایمان رقم میخورد.
سخت است، دیدن روی ماهت، در کنار عکس خمینیکبیر؛)))
چه زود رفتی سیدِ قد کَمانم،
اما مولای ِ من، بعد از رفتن ِ تو،
همچون بعد از رفتن ِ علیبنابیطالب، بگذار که با افتخار اعلام کنم،
با فرزندت، با صالح بیعت کردم، با افتخار دست در دستی پسری گذاشتم، که دست در دست تو گذاشته است..
یاد گرفتم گر عشق باشد، عاشقی کردن آسان است، و باید بابت این عاشقی جان را در میان بگذارم،
مولای زیبارویم، یاابنرسولالله...
به خون تو قسم خوردهام، تا روز پیروزی جا نزنم،
میمانم، تا جان در بدن دارم میمانم!
اگر صبحِ روز پیروزی بودم که سخنانی زیاد در دل با تو دارم،
ولی اگر نبودم، میگویم که بدانی
جانم را فدای صالح کردم، میخواستم جانم فدای تو شود ولی دیر شد و تو هیچوقت بازنگشتی...
و اما اکنون، میدانی که جانی دارم ناقابل؛
مرا از جان دادن برای صالح باک نیست،
اگر ترسی هم داشتم، دیگر نیست..
من داغ تورا دیدم و هنوز زندهام، از مرگ خود چه هراس؟!
داغ سنگینی بر دلم گذاشتی با رفتنت..💔؛)
برایت گریه خواهم کرد
اما صبح بعد از جنگ...
۲۹/اسفند/۱۴۰۴
همین اول سالی یه چیزی بگم؛
بچه ها من تحت هیچ شرایطی راضی به کپی کردن این متنها نیستم، از ته قلبم میگم واقعا، جایی کپی ببینم واقعا راضی نیستم و حلال نمیکنم!
این متنها رو صفر تا صد خودم مینوسم راضی نیستم جایی به اسم کس دیگه ای پخش بشه
بقیه پست ها کپی شد باشه فدای سرتون، عیبی نداره، ولی اونم در حد خودش!
امیدوارم رعایت کنید..!
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و او حالا به جدش امیرالمومنین علیهالسلام اقتدا میکند؛))))♥️