رمضان آمد و رفت،
سیدِ ما هم رفت
عید هم آمد..
ولی تو باز هم نیامدی..💔
#صاحبنا
شماها چه مشکلی با فوروارد کردن دارین؟
حتی کپشنا رو هم کپی میکنید؟
اینقدر بی هنرید؟
بعد اسم خودتون و آیدی خودتونو میزارید...
درصورتی که میتونید فوروارد کنید..
کور که نیستم داخل چنلاتون میبینم....🚶♀
و جانم را به تو میسپارم، چرا که جانم بیشتر
از آنکه پیشِ من باشد، بهسويِ تو سفر ميکند...🤍
#صاحبنا
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ـ چگونه جای خالی تو را باور کنم. . .؟
ـ بلیطیِکطَـرَفـه|☫
عمیقترینا رو از بهترینا میخوری*
پیوی روحنواز❌
منبع درد و دل✅