ـ بلیطیِکطَـرَفـه|☫
روضهی شبای فاطمیه..💔؛)
زیلو های آبیِ حسینیه..💔؛)
13.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یا اَباعَبْدِاللَّهِ
ـ اِنّی سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ وَ حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُمْ اِلی یَوْمِ الْقِیامَةِ..!
دوس دارم اسم بچه اولمو بذارم «علی»
چون اسم قشنگیه
اسم بچه دومم میذارم «الاصول»
دلیلشم به خودم مربوطه💆🏻♀
چقدر بد گزارش میکنه
انگار راز بقاست
مهدی طارمی، این جانور خطرناک به طعمه نزدیک میشود
تو محرم قرمز میپوشید همین میشه دیگه
بازیکنتون اخراج میشه گل هم نمیتونید بزنید
خب دیگه فوتبال موتبال بسه
برگردیم روی علیالاصول، جنگ، مذاکرات و گالیباف..
هدایت شده از [فرشته࣫͝ نجآت]
رفقا...
مهم ترین آپشن هر کانالی، ویو خوبشه!
درسته؟!
و اکثر گروه ها، فور زدن رو ممنوع کردن😔!
برای همین، یه گپ زدم جهت اینکه ویو کانالتون بالا بره!
بفرمایید:
https://eitaa.com/joinchat/435816051C9921c7e02c
ـ بلیطیِکطَـرَفـه|☫
رفقا... مهم ترین آپشن هر کانالی، ویو خوبشه! درسته؟! و اکثر گروه ها، فور زدن رو ممنوع کردن😔! برا
رفقای کانالدار تشریف بیارید
خودمم هستم، منور کردم😔✨