eitaa logo
بیداری‌اندیشه 🇵🇸
3.4هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
6.1هزار ویدیو
55 فایل
وَکَفی بِرَبِّکَ هادِیاً وَ نَصيراً..🌿 وَتنهاخداےِتو؛براےِهدایت‌و‌نُصْرَتِ‌تو کافیست! لینک‌کانال‌پُشتیبانی :) @Bidari_Andishe_312 هرچی خواستید همینجا بگید :) @M16i59 کپی‌آزاد
مشاهده در ایتا
دانلود
نه راستش:( اون‌ها نمی‌خواستن حقوق پایمال شده زن بهش برگرده؛ هدف نابود کردن زن بود!
زمزمه دروغین آزادی ِزن ،برای جذب نیروی کار ارزون قیمت بود.
با سوء استفاده از زنان نیروی کار رو دو برابر کردند تا هیچ کارخونه و دستگاهی بدون کارگر نمونه.
با زیاد شدن نیروی کار دستمزدها هم نصف شد . تا دیروز یه مرد ،هزینه‌های زندگی رو به تنهایی تامین می‌کرد، اما امروز زن و مرد بیرون خونه به شدت تلاش می‌کنند و از پس مخارج یه زندگی معمولی هم بر نمیان !
گذشته نه چندان دور که یه مرد هزینه‌های زندگی رو تامین می‌کرد، تعداد فرزندان به طور متوسط، بین ۶ تا ۷ نفر بود و شور و نشاط فوق العاده در خانواده‌ها وجود داشت؛ اما امروزه زن و مرد در مورد داشتن فرزند دوم ،و حتی اول، دچار تردید جدی می‌شن و از اون شور و هیجان توی خانواده‌ها خبری نیست.
دوستان توجه دارین که روی صحبت ما با اکثریت یک جامعه است!
اگه مشکلات زن همین جا تمام می‌شد، باز هم قابل تحمل بود...
شرایط رو طوری رقم زدن که همه چیز زن به غارت رفت! کیه که ندونه امروز در مغرب زمین، زیبایی زن، جاذبه جنسی زن، آواز زن ،هنر و ابتکار زن ،روح و بدن زن و بالاخره شخصیت زن وسیله حقیر و ناچیزی در خدمت سرمایه‌داری اروپا و آمریکاست .
آزادی به نام زنان و به کام سرمایه‌داران!!
شما یه وسیله خونگی و یا حتی غیر خونگی نام ببرین که به وسیله زن تبلیغ نشه؟! از برس توالت شویی و صابون سگ گرفته تا سطل زباله و چسب زخم و دستگاه نظافت بدن و هر وسیله ریز و درشتی با تصویر یه زن، به دنبال فروش بیشتره. زن ابزار شده !! یه شی جذاب که فروش بیشتر رو به دنبال داره...
متاسفانه تا عمق فاجعه‌ای که اتفاق افتاده خیلی فاصله داریم؛ ای کاش همین بود که فقط از عکس زن سو استفاده می‌شد .ای کاش همین بود که پیش خدمت هتل‌ها و یا منشی سرمایه‌داران، دختران و زنان زیبارو بودند .
البته برای دق کردن یک انسان همین‌ها کافیه...!🙁😔
اگر باعث مکدر شدن خاطرتون شدم  و میشم معذرت می خوام ولی چاره ای جز ادامه نیست...
میگن: در جهان سه کالا در جایگاه بزرگترین منبع درآمد سرمایه‌داران شناخته می‌شود؛(( اسلحه ،دارو، زن)) مشروبات الکلی و رایانه با وجود این گسترش و فراگیری، در رتبه‌های چهارم و پنجم قرار دارند.
🕶آقای نیکسون" رئیس جمهور آمریکا" در سال ۱۹۷۲ میلادی گفت: درآمد ما از راه تجارت به وسیله زنان ،بیش از یک میلیون دلار در این سال بوده
فرهیختگان عزیز و گرامی! تجارت زن یعنی چه ؟ یعنی از عکس زن روی کالاها استفاده بشه؟ یا زن‌ها در کارخانه کار کنند؟ یا فروشندگی و منشی‌گری کنند ؟
نه...! اصلاً منظور این‌ها نیست
تجارت زن یعنی خرید، فروش، واردات و صادرات زن به عنوان کالا و به منظور بهره‌برداری جنسی .
تجارت زن یعنی فعالیت رسمی و قانونی مراکز هدایت و ساماندهی زنان و دختران برای بردگی جنسی.
یعنی تجارت با بدن زنان و دختران در اروپا هیچگاه به اندازه امروز پولساز نبوده!!!!
آمارهای گروه کارشناسان شورای اروپا در گزارشی درباره تجارت زنان اروپای شرقی با عنوان ((بردگان هزاره سوم)) نشون میده که میزان درآمد ناشی از این تجارت ،سالانه تا ۱۳ میلیارد دلار هست...
آمار خودشون🧐
تجارت زن یعنی زنان گاهی تا ۱۸ بار خرید و فروش میشن...!!!
در گزارش کارشناسان شورای اروپا اومده که زن‌ها در کشور مولداوی به قیمت ۱۵۰ دلار خریده میشن و همین که به ایتالیا می‌رسند به نرخ ۵ هزار دلار به دلال‌ها فروخته میشن.
مثل بازار میوه ایران با این تفاوت که میوه کجا و بانو کجا؟؟