دیشب شام سوپ داشتیم. نصف شب گرسنم شد رفتم تو آشپزخونه
دیدم مثل بقالی هر کی یه گوشه نشسته داره شیر و کیک میخوره
@Bikhialll
پیدا کردن یدونه پیامک واریز بین پیامکای برداشت از حسابم ، از پیدا کردن سوزن توی انبار کاه سخت تره
@Bikhialll
خونواده ما اینجوریه که مثلا میخوای بریم بیرون...
همه موافقن ولی هیچ کس از جاش تکون نمیخوره
@Bikhialll
مرد اولی: امان از دست این زنها! زنم تمام دارائیمو برداشت و رفت!
دومی: خوش به حالت! زن من تمام دارائی مو برداشت و نرفت!
@Bikhialll
از مزاياي دوستي با من اينه كه
هر ساعت از شبانه روز مسيج بدي "بيداري؟" اره ميشنوي
@Bikhialll
هدایت شده از ''بـےخیال 🦥''
زندگی اصلا پیچیده نیست
خودتو
از محدودیت ها رها کن!
شادی رو در آغوش بگیر
و بگذر از تمامِ نشدنا…
غصه، هیچ گاه
چیزی را حل نخواهد کرد…
شبتون به آرامش شبای بارونی پاییزی🌙✨
@Bikhialll
هدایت شده از ''بـےخیال 🦥''
دیروزت خوب یا بد گذشت
مهم نیست
امروز روز دیگریست
قدری شادی با خود به خانه ببر
راه خانه ات را که یاد گرفت
فردا با پای خودش می آید
شک نکن..
سلام صبحتون بخیر✨
@Bikhialll
میگن آدمای جذاب کم حافظه ان
اینو یه نفر گفته بود
که اسمشو یادم نیست 🤔😂
@Bikhialll
.رفتم داروخانه عصا بگیرم
میگه عصا برای راه رفتن میخوای ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
گفتم نه ،،
حضرت موسی کلاسای تبدیل اژدها گذاشته دارم میرم سرکلاس 🐲 😂😂
@Bikhialll
من و عشقم با هم خیلی فرق داریم
مثلا یکیش اینکه من وجود خارجی دارم ولی اون اصلا وجود نداره =/
@Bikhialll
امروز که شنیدم خستگی یکی از نشونه های ویروس کروناست، حدس میزنم من از بچگی کرونا داشتم ولی هیچکس بهم اهمیت نمیداد😐🚶🏿♂
@Bikhialll