ایفون سیزده اومده
واسه اینکه گوشیم غصه نخوره رفتم براش قاب و گلس جدید خریدم☺️😂
@Bikhialll
هدایت شده از ''بـےخیال 🦥''
زندگی اصلا پیچیده نیست
خودتو
از محدودیت ها رها کن!
شادی رو در آغوش بگیر
و بگذر از تمامِ نشدنا…
غصه، هیچ گاه
چیزی را حل نخواهد کرد…
شبتون به آرامش شبای بارونی پاییزی🌙✨
─━━ ⟮❆⊰♡︎⊱❆⟯ ━━─
💯『 @atalmatalkhersoasal 』💯
─━━ ⟮❆⊰♡︎⊱❆⟯ ━━─
هدایت شده از ''بـےخیال 🦥''
دیروزت خوب یا بد گذشت
مهم نیست
امروز روز دیگریست
قدری شادی با خود به خانه ببر
راه خانه ات را که یاد گرفت
فردا با پای خودش می آید
شک نکن..
سلام صبحتون بخیر✨
─━━ ⟮❆⊰♡︎⊱❆⟯ ━━─
💯『 @atalmatalkhersoasal 』💯
─━━ ⟮❆⊰♡︎⊱❆⟯ ━━─
یه دوس دختر داشتم شبا زنگ میزد
شعرهاش رو واسم میخوند ، منم از خنده بالشمو گاز میگرفتم ، تهش هم میگفتم
عزیزم بغض دارم نمیتونم
حرف بزنم قطع میکردم .😂😂😂
@Bikhialll