سلام رفقا🙃
امیدوارم که حالتون خوب باشه
امروز شهادت امام رضامونه💔
خیلیا سعادتشو داشتن و الان مشهدن
خوشبحالشون🙂
میخواستم بگم بیاین برای همدیگه دعا کنیم❤️
هممون به دعا نیاز داریم🤲
اونایی هم که مشهد هستین مارو یادتون نره😭
بازم میگم
التماس دعا✨❤️
#فاطی🙂
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من برم درست کنم😐🚶🏾♂
@Bikhialll
اسکی نرو گل من
آقایِ امام رضا!
ادب حکم میکرد الان گوشهیِ صحنِ انقلابتون نشسته باشم و زیارتنامه بخونم..
ولی سلام مآ رو از کنجِ اتاقمو پذیرا باشید عزیزدلم :) 💔
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)✋
@Bikhialll