📲 گیمرها بیشتر تماشاگر شدهاند تا بازیکن!
🔻 به گزارش تکنا مطالعهای جدید نشان میدهد که گیمرها بیش از زمان بازی کردن، به تماشای محتوای مرتبط با بازیها مانند استریمها و ویدیوهای آموزشی میپردازند.
⏱ بهطور میانگین، آنها ۷.۴ ساعت در هفته بازی میکنند، اما ۸.۵ ساعت را صرف مشاهده محتواهای مرتبط میکنند. این روند باعث شده پلتفرمهایی مانند Twitch و YouTube به مراکز اصلی فعالیت گیمرها تبدیل شوند.
💻 تماشای استریمها به گیمرها امکان ارتباط با یکدیگر و یادگیری از تجربیات دیگران را میدهد. همچنین، تولیدکنندگان محتوا با ارائه تحلیلها و آموزشهای متنوع مخاطبان بسیاری را جذب میکنند. اینترنت پرسرعت و دستگاههای هوشمند نیز دسترسی آسان به این محتوا را فراهم کرده است.
⚠️ یکی از چالشهای تربیتی مشاهده استریم این است که برخی سکوهای پخش زنده ممکن است حاوی محتوای نامناسب، مانند بدزبانی، رفتارهای نامطلوب و آزار کلامی باشد.
#اخبار_تربیت_رسانهای
🔷 به جمع بارانیها بپیوندید
12.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌 انتشار به معنای اعتبار نیست!
📲 اگر از آن دسته افرادی هستید که خبرها را بدون چون و چرا میپذیرید، باور میکنید و بازنشر میدهید، لطفاً رویهتان را عوض کنید!
📰 در مواجهه با هر خبری باید از خودتان بپرسید که تولیدکننده خبر چه کسی است و پیام این خبر چیست؟ آیا رسانه انتشار دهنده خبر با مخاطب خود صادق است یا در راستای اهدافش به تولید خبر یا انتشار آن میپردازد.
#سواد_خبری
🔷 به جمع بارانیها بپیوندید