eitaa logo
نسیم خدمت بروجرد
2.3هزار دنبال‌کننده
36.5هزار عکس
14.4هزار ویدیو
402 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺سیاسی/فرهنگی برگزاری نشست بصیرتی پایگاه صدرا روستای والانجرد سخنران:آقای شجاعی موضوع:ولایت مداری و واقعه غدیر و حضور پرشور در انتخابات مورخ:۵تیر ۱۴۰۳
🔴🔺بیانیه کامل کناره گیری زاکانی از انتخابات بسم الله الرحمن الرحیم ‏"يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا مَن يَرتَدَّ مِنكُم عَن دينِهِ فَسَوفَ يَأتِي اللَّهُ بِقَومٍ يُحِبُّهُم وَيُحِبّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَى المُؤمِنينَ أَعِزَّةٍ عَلَى الكافِرينَ يُجاهِدونَ في سَبيلِ اللَّهِ وَلا يَخافونَ لَومَةَ لائِمٍ ۚ ذٰلِكَ فَضلُ اللَّهِ يُؤتيهِ مَن يَشاءُ ۚ وَاللَّهُ واسِعٌ عَليمٌ" ‏"ای کسانی که ایمان آورده‌اید! هر کس از شما، از آیین خود بازگردد، (به خدا زیانی نمی‌رساند؛) خداوند جمعیّتی را می‌آورد که آنها را دوست دارد و آنان (نیز) او را دوست دارند، در برابر مؤمنان متواضع، و در برابر کافران سرسخت و نیرومندند؛ آنها در راه خدا جهاد می‌کنند، و از سرزنش هیچ ملامتگری هراسی ندارند. این، فضل خداست که به هر کس بخواهد (و شایسته ببیند) می‌دهد؛ و (فضل) خدا وسیع، و خداوند داناست." (مائده ۵۴) ‏مردم عزیز ایران! 🔹‏اینک که به لحظه سرنوشت ساز انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری نزدیک می‌شویم با تمام وجودم که سرشار از عشق و محبت و خاکساری نسبت به شماست، نکاتی را محضر شما عرض میکنم: 🔹‏همانطورکه دیروز در اجتماع عظیم و صمیمی جمعی از شما در میدان امام حسین (ع) اعلام کردم و بارها نیز گفته بودم اگر خود را اصلح نمی‌دانستم حرام بود بیایم و بمانم؛ تا آخرین ساعات و لحظات قانونی، برای اعلام مواضع، کارنامه و سوابق و نیز برنامه‌های خود برای گره گشایی از زندگی مردم و پیشرفت کشور تلاش ومجاهدت نمودم. ‏🔹در زمان ورود به صحنه انتخابات و تا قبل از موعد رای‌گیری، صلاحیت سه وجهی است: "دانایی، توانایی و سلامت" و هرچه به لحظه انتخاب شما مردم عزیز نزدیک می‌شویم شاخص مهم دیگری کامل‌تر شده، اضافه می‌شود که همانا "امکان رای‌آوری" است. 🔹‏اکنون و پس از پایان زمان تبلیغات رسمی و قانونی بر من مسجل شده است بنابر مصلحت و حکمت الهی، ویژگی چهارم در برادران دیگری از جبهه انقلاب متجلی است و این بار سنگین از دوش من برداشته شده و به شرط نیت خالص، اجر چهارسال خدمتگزاری نصیبم خواهد شد؛ خدا را شاکرم و شاهد می‌گیرم که تا سحرگاه امروز کوچکترین تردیدی برای ادامه مسیر نداشتم: ‏دوش وقتِ سَحَر از غُصّه نجاتم دادند ‏واندر آن ظلمتِ شب آبِ حیاتم دادند ‏هاتف آن روز به من مژدهٔ این دولت داد ‏که بِدان جور و جفا صبر و ثباتم دادند 🔹‏و چه دولتی بالاتر از رضایت الهی و چه عزتی برتر از شکستن خویش در برابر خداوند، خاکساری در برابر مردم و صبر در برابر جور و جفای دشمنان و ملامت و سرزنش‌ها؛ ‏🔹از دو نامزد دیگر جبهه انقلاب، برادران عزیزم آقایان جلیلی و قالیباف می‌خواهم برای وحدت و انسجام تلاش کنند و مطالبه بحق نیروهای انقلاب را بی‌پاسخ نگذارند و مانع تشکیل "دولت سوم روحانی" شوند و ان شاءالله پس از پیروزی هریک از ایشان، تلاش کنند بر مدار حق و دفاع از حقوق مردم بایستند و همکاران خود را طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب از عناصر معتقد به آرمانهای انقلاب و افراد پاک‌دست انتخاب کنند. 🔹‏از مردم عزیزمان هم می‌خواهم عذر این خادم کوچک خود را به دلیل کاستی های احتمالی در زمان رقابت‌های انتخاباتی پذیرا باشند و از میان نامزدهای انقلابی در صحنه رقابت، همچنان که رهبری فرمودند به اصلح رای دهند 《و اصلح آن کسی است که در درجه‌ی اوّل به مبانی این انقلاب و این نظام اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد؛ «عَلیٰ بَصیرَةٍ» و «عَلیٰ یَقینٍ» به این راه اعتقاد داشته باشد. و دوّم اینکه کارآمد باشد؛ شب و روز نشناسد، دنبال کار باشد، توانایی داشته باشد برای کار کردن؛ از عناصر خوب و همکاران خوب استفاده کند.》 🔹‏ان شاءالله پس از تعیین رئیس جمهور نهم، برنامه‌ها و پيشنهادات خود را برای اداره بهتر کشور بدون کوچکترین چشم‌داشت در اختیار او قرار خواهم داد، تحقق آنها را مطالبه خواهم کرد و از هم‌اکنون برای موفقیت او و سربلندی ایران عزیز دعا می‌کنم. 🔹‏لازم است مراتب قدردانی و سپاس خویش را از خانواده صبورم و نیز از تمام عوامل اجرایی و نظارت در امر انتخابات بویژه شورای محترم نگهبان، وزارت کشور و رسانه ها بویژه صداوسیما، رقبای انتخاباتی، شورای اجماع نیروهای انقلاب، علما، بزرگان و دلسوزان جبهه نیروهای انقلاب و نیز تمام اعضای ستادهای انتخاباتی ام در سراسر کشور، ستادهای جبهه تحولخواهان انقلابی، ستادهای مردمی و تمام کسانی که اندک لطفی به حقیر داشتند اعلام نمایم. 🔹‏بقای عمر شریف رهبر عزیزتر از جانم تا ظهور امام زمان(عج) و سربلندی ملت شریف ایران بویژه خانواده شهدا و ایثارگران و تداوم راه شهیدرئیسی عزیز را از خداوند متعال خواستارم. ‏و آخر دعوانا ان الحمدلله رب العالمین @Borujerd_nk
🔴 زمان مسابقات ایران در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ 🔺️ایران - قرقیزستان - پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ 🔺️امارات - ایران - سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ 🔺️ازبکستان - ایران - پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ 🔺️ایران - قطر - سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ 🔺️کره شمالی - ایران - پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۳ 🔺️قرقیزستان - ایران - سه‌شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۳ 🔺️ایران - امارات - پنجشنبه ۳۰ اسفند ۱۴۰۳ 🔺️ایران - ازبکستان - سه‌شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۴ 🔺️قطر - ایران - پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۴ 🔺️ایران - کره شمالی - سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۴ @Borujerd_nk
🔴 مخبر: در تابستان‌های چند سال اخیر، در زمینه برق و آب بحران نداشتیم سرپرست ریاست‌جمهوری: 🔺️در تابستان‌های چند سال اخیر، در زمینه تامین و توزیع برق و آب بحران نداشتیم. 🔺️وزارت نیرو در بخش تولید و مدیریت برق، برنامه‌ریزی خوبی برای نیروگاه‌های حرارتی و نیروگاه‌های تجدیدپذیر انجام داد 🔺️در بخش آب هم از همه ظرفیت‌ها استفاده شد. 🔺️به زودی در حوزه آب یک آرامش بر کشور حاکم خواهد شد. @Borujerd_nk
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ شما حق دارید... 🔹آقا و خانم محترم ! شما حق دارید به آقای پزشکیان رای بدهید ... اما فردا که قیمت بنزین لیتری ۲۵ هزار تومان شد حق اعتراض نداری! چون : خودت به گرانی بنزین رای داده ای! این پیام را در تلگرام و اینستاگرام منتشر کنید. @Borujerd_nk
سال ۱۴۰۰ می‌گفت بنزین ۲۰ هزارتومنی به نفع مردمه، الان بیاد احتمالا میگه بنزین ۲۰۰ هزار تومنی به نفع مردمه! @Borujerd_nk
«نَحنُ أَقرَبُ إِلَیهِ مِن حَبلِ الوَریدِ» (سوره ق، آیه ۱۶) این بیان الهی، که در عین ایجاز، سرشار از عمق و معانی پنهان است، نیازمند تفسیری فلسفی است. نخستین نکته‌ای که در این آیه مبارکه برجسته می‌شود، مسئله حضور مطلق الهی است که در فلسفه اسلامی به عنوان "وجود محض" و "حقیقت وجودیه" مطرح می‌گردد. خداوند متعال، به عنوان واجب الوجود بالذات، از حیث ذات و صفات، حضوری مطلق و فراگیر در تمامی مراتب هستی دارد. این حضور، نه صرفاً حضوری مکانی یا زمانی، بلکه حضوری وجودی و جوهری است که در تمامی ذرات عالم به منصه ظهور می‌رسد. در اصطلاح فلسفی، این نوع حضور را می‌توان به عنوان "وجود لایتناهی" و "حضور قیومی" تلقی کرد که همواره و در همه حال، نسبت به مخلوقات خود احاطه کامل دارد. خداوند، به عنوان "عالم الغیب و الشهادة"، دارای علم مطلق و غیرمتناهی است. این علم، که بر تمامی جزئیات و کلیات اشیاء احاطه دارد، بیانگر علم حضوری و شهودی است که به هیچ‌گونه واسطه‌ای نیازمند نیست. عبارت "حَبلِ الوَریدِ" به عنوان تمثیلی بر این نزدیکی و علم حضوری دلالت دارد؛ یعنی خداوند به تمامی افکار، نیات و اعمال انسان آگاه است، آنچنان‌که از نزدیک‌ترین امور به او نیز نزدیک‌تر است. در اصطلاح فلسفی، این علم حضوری را می‌توان به عنوان "علم ذات به ذات" و "علم فعلی" تلقی کرد که در آن، خداوند تمامی مخلوقات خود را به واسطه ذات خود و بدون هیچ‌گونه واسطه‌ای، مشاهده و درک می‌کند. نکته دیگر، مسئله وحدت وجود و پیوستگی تمامی مراتب هستی به ذات الهی است. این نزدیکی که خداوند از آن سخن می‌گوید، نشانگر اتصال و ارتباط وجودی مخلوقات به ذات واجب‌الوجود است. در فلسفه اسلامی، به ویژه در حکمت متعالیه، این ارتباط را به عنوان "ربط وجودی" و "فقر وجودی" می‌شناسند؛ به این معنا که تمامی موجودات، در ذات خود، فقیر و محتاج به وجود مطلق خداوند هستند و بدون او هیچ‌گونه استقلال وجودی ندارند. از این رو، نزدیکی خداوند به انسان، به عنوان نمادی از این ربط و پیوستگی وجودی، بیانگر این حقیقت است که هر موجودی در نهایت به ذات الهی وابسته و متصل است. علاوه بر این، آیه مذکور به مسئله انسان‌شناسی و ماهیت روحانی انسان نیز اشاره دارد. انسان، به عنوان موجودی که از روح الهی برخوردار است، دارای بعدی متعالی و قدسی است که او را به خداوند نزدیک می‌سازد. این بعد روحانی، که در فلسفه اسلامی به عنوان "نفس ناطقه" و "روح قدسی" شناخته می‌شود، انسان را به سوی تعالی و قرب الهی هدایت می‌کند. نزدیکی خداوند به انسان، از این منظر، نشانگر استعداد و قابلیت انسان برای رسیدن به معرفت و قرب الهی است. این آیه همچنین به مسئله غایت‌شناسی و هدف از خلقت انسان می‌پردازد. نزدیکی خداوند به انسان، به عنوان نشانه‌ای از عشق و رحمت الهی، انسان را به سوی هدفی متعالی و الهی هدایت می‌کند. این هدف، در فلسفه اسلامی به عنوان "کمال نهایی" و "سعادت حقیقی" شناخته می‌شود که همانا معرفت و قرب به خداوند است. این نزدیکی، انسان را به سوی تعالی و تکامل روحانی سوق می‌دهد و او را به هدف نهایی و غایی خلقت نزدیک می‌سازد. خداوند، که از رگ گردن به ما نزدیک‌تر است، ما را به سوی معرفت، کمال و سعادت حقیقی فرا می‌خواند و از ما می‌خواهد که در هر لحظه از زندگی، به او توکل کنیم و از علم و حکمت بی‌پایان او بهره‌مند شویم. این فلسفه‌ای است که در این کلام الهی نهفته و ما را به سوی حقیقت مطلق و کمال نهایی هدایت می‌کند. ✍ سیامک معظمی گودرزی
واقعه‌ی غدیر خم، که به منزله‌ی نقطه‌ی اوج رسالت نبوی و تمثیلی از تجلی ولایت الهی در عرصه‌ی تاریخی و اجتماعی امت اسلام تلقی می‌شود، حامل معانی و مضامینی بس عمیق و پیچیده است. این رویداد عظیم، که در هجدهم ذی‌الحجه سال دهم هجری در محلی به نام غدیر خم رخ داد، نه تنها نقطه‌ی عطفی در تاریخ اسلام، بلکه نمودار قاعده‌ای استوار و نظامی حکیمانه از سنن الهی است. در لحظه‌ای که پیامبر اکرم (صلی‌الله علیه و آله) دست علی (علیه‌السلام) را به نشانه‌ی ولایت و امامت بالا برد و اعلام فرمود: «مَن کُنتُ مَولاهُ فَهذا علیٌّ مَولاه»، در حقیقت این اقدام، فراخوانی به شناخت حقیقت ولایت و درک عمیق از ارتباط میان نبی و ولی بود. این اعلام ولایی، تجلی ازلی و ابدی ولایت الهی است که در قالب شخص علی بن ابی‌طالب (علیه‌السلام) تبلور یافت. این تبلور، همانند نور خورشید است که از مشرق حقیقت محمدیه طلوع کرده و در قالب علی (علیه‌السلام) به اوج خود می‌رسد. آیه‌ی شریفه «اَلیَومَ اَکمَلتُ لَکُم دینَکُم و اَتمَمتُ عَلَیکُم نِعمَتی و رَضیتُ لَکُمُ الإسلامَ دیناً» که در این لحظه نازل گردید، نشان‌دهنده‌ی تمامیت و اکمال دین و نعمت الهی است. از منظر فلسفی، این آیه تأکیدی است بر این حقیقت که دین اسلام بدون ولایت علی (علیه‌السلام) و ائمه‌ی معصومین (علیهم‌السلام)، ناقص و ناتمام است. ولایت، همچون نخ تسبیحی است که دانه‌های احکام و معارف دینی را به هم پیوند می‌دهد و به آنها انسجام و پیوستگی می‌بخشد. در نظام فکری فلسفه‌ی اسلامی، وجود علی (علیه‌السلام) به عنوان حامل ولایت الهی، واسطه‌ی فیض بین حق و خلق است. او همان انسان کامل و قطب عالم امکان است که بر اساس آموزه‌های حکمی، مقام ولایت او بالاترین مرتبه‌ی قرب و معرفت الهی است. ولایت او، پرتویی از نور ولایت مطلقه‌ی الهی است که در قالب شخصیتی انسانی تجلی یافته و به عنوان امام و راهنمای امت، مسیر هدایت و رستگاری را نمایان می‌سازد. واقعه‌ی غدیر خم، از این منظر، یک رخداد صرفاً تاریخی نیست، بلکه تجلی نظام الهی در زمین است. این واقعه، بیانگر نوعی عهد و پیمان الهی با بشریت است که در قالب ولایت علی (علیه‌السلام) و ائمه‌ی اطهار (علیهم‌السلام) متبلور شده است. علی (علیه‌السلام) به عنوان ولی الله اعظم، واسطه‌ی فیض الهی و هادی به سوی حقیقت مطلق است. ولایت او، مجرای نور و هدایت الهی است که از سرچشمه‌ی بی‌پایان فیض الهی جاری می‌شود و دل‌ها و جان‌ها را به سوی کمال مطلق رهنمون می‌سازد. این ولایت، همان ولایت مطلقه‌ای است که از حقیقت محمدیه نشأت گرفته و در وجود علی (علیه‌السلام) و فرزندان معصوم او متجلی است. ولایت علی (علیه‌السلام) همانند شجره‌ی طوبی است که ریشه در عرش الهی دارد و شاخه‌های آن در عالم ناسوت گسترده است. این ولایت، حقیقتی فراتر از زمان و مکان است که در بستر تاریخ و در وجود انسان‌های کامل تبلور می‌یابد. غدیر خم، در واقع نمایشگر وحدت و پیوستگی ولایت و نبوت است. این واقعه، تجسمی از حقیقت وحدانی و یگانگی ولایت الهی است که در قالب ولایت علوی تبلور یافته است. علی (علیه‌السلام) به عنوان ولی و جانشین پیامبر (صلی‌الله علیه و آله)، ادامه‌دهنده‌ی راه و مسیر نبوت است که به عنوان امام و هادی، وظیفه‌ی هدایت و تربیت نفوس انسانی را بر عهده دارد. این ولایت، بیانگر نوعی پیوستگی و ارتباط بین عالم ملکوت و عالم ناسوت است. علی (علیه‌السلام) به عنوان قطب عالم امکان و واسطه‌ی فیض الهی، نقش محوری در هدایت و تربیت انسان‌ها دارد. او به عنوان ولی الله، نوری است که از سرچشمه‌ی فیض الهی جاری می‌شود و دل‌های تشنه‌ی حقیقت را سیراب می‌سازد. واقعه‌ی غدیر خم، نمادی از استمرار و پیوستگی هدایت الهی در قالب ولایت علوی و امامت ائمه‌ی معصومین (علیهم‌السلام) است. این ولایت، حقیقتی است که فراتر از زمان و مکان، در بستر تاریخ جریان دارد و جان‌های مشتاق حقیقت را به سوی کمال و معرفت رهنمون می‌سازد. از این رو، واقعه‌ی غدیر خم، نه تنها یک رخداد تاریخی، بلکه تبلور اراده‌ی الهی در هدایت و تربیت بشریت به سوی کمال مطلق است. ✍ سیامک معظمی گودرزی
بصیرت و دوراندیشی در بزنگاه‌های تاریخی با اعمال افراد مشخص می‌شوند، نه با گفتار و شعارها در برهه‌های حساس تاریخی، که به مثابه میعادگاه سرنوشت انسان‌ها و جوامع به شمار می‌روند، آنچه حقیقتاً انسان را از تاریکی نادانی و جهل به نور آگاهی و دانایی هدایت می‌کند، همانا بصیرت و دوراندیشی است که در اعمال و کردار جلوه‌گر می‌شوند، نه در گفتار و شعارهای میان‌تهی و پرطمطراق. بصیرت، که به معنای بینش عمیق و توانایی درک صحیح از مسائل است، همچون نوری است که در دل انسان روشنی می‌افکند و او را قادر می‌سازد تا فراتر از سطح ظاهری پدیده‌ها نگریسته و به ماهیت و حقیقت امور پی ببرد. این بصیرت زمانی به کمال می‌رسد که با دوراندیشی، یعنی توانایی پیش‌بینی و پیش‌نگری دقیق به آینده، همراه گردد. اما این صفات والا زمانی به حقیقت خود تجلی می‌یابند که در مقام عمل و در بزنگاه‌های تاریخی، یعنی هنگامی که تصمیمات و اقدامات انسان‌ها تعیین‌کننده مسیر آینده است، به منصه ظهور برسند. در این لحظات سرنوشت‌ساز، شعارها و گفتارهای بی‌مایه، چون حباب‌هایی توخالی، بی‌ارزش و بی‌تاثیر خواهند بود. آنچه واقعیت دارد و تأثیرگذار است، تصمیمات و اعمالی است که از روی بصیرت و دوراندیشی اتخاذ و اجرا می‌شوند. از منظر فلسفه اسلامی، که بر بنیادهای عقلانی و اصول اخلاقی استوار است، بصیرت و دوراندیشی نه تنها به عنوان فضیلت‌های فردی بلکه به مثابه اموری جمعی و اجتماعی نیز مطرح می‌گردند. در این نگاه، جوامع انسانی برای دستیابی به سعادت حقیقی و پیشرفت پایدار، نیازمند مسئولانی هستند که با بصیرت و دوراندیشی، بر مبنای علم و معرفت صحیح، به هدایت و مسیریابی بپردازند. بنابراین، بصیرت و دوراندیشی در بزنگاه‌های تاریخی و در عمل مشخص می‌شوند، نه در حرف و شعار. گفتارهای زیبا و وعده‌های بلند، اگر با عمل صادقانه و خردمندانه همراه نباشند، همچون گرد و غباری بر باد می‌روند و اثری از خود بر جای نمی‌گذارند. این اعمال است که ماندگار و اثرگذار می‌باشد و تاریخ را به سوی حقیقت و عدالت سوق می‌دهد. در بستر فلسفه اسلامی، بصیرت به مثابه آینه‌ای است که حقیقت را در درون خود می‌نمایاند و انسان را قادر می‌سازد تا از سطح ظاهری امور به عمق و جوهره‌ی آن‌ها پی ببرد. این آینه، انعکاس‌دهنده‌ی نور معرفت الهی است که به واسطه‌ی آن، عقل انسانی به شناختی عمیق و دقیق از هستی و پدیده‌ها نائل می‌آید. اما این شناخت زمانی به حقیقت خویش می‌رسد که با عمل آمیخته شود و در صحنه‌ی واقعیت، به صورت کنش‌های مؤثر و ثمربخش ظهور کند. دوراندیشی، که به معنای تدبر و تأمل در آینده و عواقب امور است و نیز یکی از ارکان مهم حکمت عملی در اسلام به شمار می‌رود. این فضیلت، انسان را از افتادن در دام‌های خطا و ناآگاهی مصون می‌دارد و او را به سوی تصمیم‌گیری‌های خردمندانه و سنجیده هدایت می‌کند. با توجه به این نکات، می‌توان گفت که بصیرت و دوراندیشی دو رکن اساسی در حکمت عملی و اخلاقی اسلام هستند که بدون آن‌ها، هرگونه اقدام و تصمیم‌گیری، دچار نقص و کاستی خواهد بود. از این رو، تأکید بر اینکه بصیرت و دوراندیشی در بزنگاه‌های تاریخی و با اعمال مشخص می‌شوند، نه در حرف و شعار، نشان‌دهنده‌ی این حقیقت است که ارزش و اعتبار هر گفتار و شعاری، تنها زمانی محقق می‌شود که با عمل صادقانه و خردمندانه همراه گردد. این حقیقت را می‌توان در آموزه‌های قرآنی و احادیث نیز مشاهده کرد، جایی که همواره بر لزوم تطابق گفتار با کردار تأکید شده و نفاق، یعنی دوگانگی میان گفتار و عمل، به شدت مذمت گردیده است. این تطابق، نشان‌دهنده‌ی صداقت و اخلاص در نیت و عمل است که یکی از اصول اساسی اخلاقی اسلامی به شمار می‌رود. بدین ترتیب، بصیرت و دوراندیشی نه تنها به عنوان اموری نظری و انتزاعی، بلکه به مثابه راهنمایی عملی و عینی در زندگی فردی و اجتماعی مطرح می‌شوند. در این راستا، عمل به مقتضای بصیرت و دوراندیشی، موجب تحقق عدالت و پیشرفت در جامعه می‌گردد و انسان را به سوی کمال و سعادت حقیقی رهنمون می‌سازد. ✍ سیامک معظمی گودرزی
⭕️ | بررسی تکنیک‌های رسانه ای در انتخابات 👤با حضور: دکتر غلامرضا یاسینی استاد دانشگاه و کارشناس فضای مجازی و رسانه 📆 پنج‌شنبه ۷ تیرماه ۱۴۰۳ ⏰ ساعت ۲۱:۰۰ 🌐پخش زنده در کانال‌های بصیرت و نسرا لرستان پیام رسان روبیکا👇 🆔https://rubika.ir/basiratelorestan 🆔https://rubika.ir/nasralorestan
1_12228310855.mp3
4.84M
🎙ترانه‌ی « کجا باید برم؟! » خواننده: 🤣🤣🤣 کاری از بیناشو
🔴 توییت عجیب و کذب پسر شهیدهمت که دقایقی بعد آن را پاک کرد!! برای تبلیغ قالیباف، فقط سوءاستفاده از سیدحسن نصرالله و سردارقاآنی را کم داشتیم که اینها را هم آوردند وسط آن هم با توسل به خبر دروغ! آقایان بدانید با این اکاذیب هم نمی توانید عدم اقبال به قالیباف را جبران کنید ولی با این کار زشتی که انجام دادید فقط روسیاهی و ناراحتی مردم برای شما می ماند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رئیسی:جلیلی نخ تسبیح رهبریست و الا حزب الله این ور و اون ور می افتد 🔆نخ تسبیح بودن جلیلی برای جریان حزب اللهی و مقاومت جمله آقاست که شهید رئیسی بکار می برد👇 🔹شهید رئیسی: نخ تسبیح آقا (سعید جلیلی) نباید از یاد رفته بشه و الّا دانه‌ها این ور و اون ور می‌افتد. تجلیل رهبری از رأی دهندگان به جلیلی 📣 📣 امام خامنه ای ارواحنافداه در دیدار سعیدجلیلی با ایشان بعد از انتخابات سال 92: ✅ من در ایام انتخابات به خاطر حجم سفرها نگران سلامتی شما بودم و مطمئنم شما برای انجام تکلیف آمده بودی... ✅ حضور انقلابی شما یک زمینه خاص حزب اللهی را به میدان آورد. ✅ ببینید چگونه میشود این جمعیت چهار میلیونی که به شما به عنوان "نماد مقاومت" رای داد را بهم پیوند داد و شما "نخ تسبیح" باشید تا این جمعیت رشد و گسترش یابد. ✅ با این جمعیت میشود کارهای بزرگ انجام داد و اینها که به شما رای دادند، رأیشان متفاوت بود و در این فضای فشار، خارجیها تبعات آنرا پذیرفتند. منبع: روزنامه‌های کثیرالانتشار به نقل از آیت‌الله علم‌الهدی ۱۳۹۲/۴/۲۲ ✍🏻 پی نوشت: عبارات نگران سلامتی شما بودم، زمینه‌ی خاص حزب اللهی، نماد مقاومت، نخ تسبیح، رای متفاوت... اینها تعابیر کمی نیست که حضرت آقا درباره‌ی دکتر جلیلی بکار بردند تسبیح جریان حزب الله و مقاومت حزب الله و مقاومت با جلیلی خامنه ای : به نظر من علاج مشکلات کشور دولت جوان و حزب اللهی است
بیانیه کانون بسیج هنرمندان بروجرد در خصوص انتخابات مهم 8 تیرماه 1403 بسم الله الرحمن الرحیم هشتم تیرماه سال هزار و چهارصد و سه یک روز تاریخی مهم و بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران و مردم حماسه آفرین سرزمین کهن ایران اسلامی میباشد.بدلیل شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی دکتر رئیسی طبق قانون اساسی مقدمات انتخابات زودهنگام فراهم و روز آن فرا رسید به طور یقین شرکت کردن و رای دادن یعنی سهیم شدن در سرنوشت کشور و بهترین راه حل و کم هزینه ترین از طریق دموکراسی جهت حل مشکلات کشور میباشد و میتوان با یک انتخاب اصلح و درست و کارامد و انقلابی از بین کاندیدهای ریاست جمهوری قدمی بزرگ در جهت پیشرفت سرزمین مادری خود برداریم.کانون بسیج هنرمندان بروجرد از تمامی هنرمندان ارزشمند و فرهیخته بروجرد و همچنین مردم هنردوست دیارفرزانگان شهر بروجرد برای شرکت در انتخابات 8 تیرماه برای ثبت یک روز مهم تاریخی در حافظه تاریخی ملت بزرگ ایران دعوت به عمل می اورد امیدواریم که با حضور پر شور خود دشمنان ایران اسلامی را ناامید و زمینه یک جشن بزرگ ملی را برای ساخت یک آینده روشن بسازیم. هنرمندان و اعضای کانون بسیج هنرمندان بروجرد 1403/04/07 @Borujerd_nk
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
توهین پزشکیان به نماد پوشش لرستان پزشکیان حتی حاضر نشد برای چند ثانیه نماد فرهنگ لرستان را بر دوش خود تحمل کند. کسانی که دور پزشکیان جمع شدن حتی غیرت لری خود را هم فراموش کرده اند😡 @Borujerd_nk
🔻چک کردن فشار خون در این دوره ضروری است 🔹مطالعات اخیر، فشار خون بالا در دوران بارداری را با بروز مشکلات شناختی در مراحل بعدی زندگی مرتبط می‌داند. همچنین این وضعیت ممکن است به بروز خطرات شناخته‌شده‌ای همچون سکته مغزی و بیماری‌های قلبی منجر شود. فشار خون حاملگی زمانی تشخیص داده می‌شود که فشار خون در خانمی که قبل از هفته بیستم فشار خون طبیعی داشته و پروتئینوری (پروتئین اضافی در ادرار) ندارد، بالاتر از ۹۰ روی ۱۴۰ میلی‌متر جیوه باشد. 🔹طبق نتایج این مطالعات، زنان مبتلا به پره اکلامپسی (فشار خون بالا همراه با آسیب به کلیه و دیگر اندام‌ها در دوران بارداری) ممکن است بعدها، در مقایسه با آنهایی که در بارداری صرفاً فشار خون بالا و بدون آسیب جانبی دارند، زوال شناختی بیشتری را تجربه کنند. @Borujerd_nk
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💻نشست برخط موضوع: انتخاب اصلح 📅تاریخ برگزاری: ۱۴۰۳/۰۴/۷ ⌚️ساعت برگزاری:6عصر 👤مدرس: دکتر غلامرضا یاسینی کیا (استاد دانشگاه و کارشناس رسانه) 💻  بستر برگزاری:ایتا/کانال عطریاس لینک نشست: https://eitaa.com/atreyas000 بازنشر پست ها از ما حمایت کنید 👇🏻👇🏻 https://eitaa.com/atreyas000
⭕️ محسن منصوری رئیس ستاد دکتر جلیلی ضمن تقدیر و تشکر از دکتر قاضی زاده هاشمی: ستاد آقای قاضی زاده هاشمی به ستاد انتخاباتی سعید جلیلی ملحق شد. @Borujerd_nk
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🕯چهل روز گذشت... وقتی بودی قدرتو ندونستیم حالا فانوس به دست دنبال کسی مثل تو می‌گردیم... @Borujerd_nk