فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 باخت رژیم صهیونیستی در تحلیلی ۳۰۰ روزه
╰❀🥀❀╯
🔰اطلاعیه شماره ۳ سپاه دربارهٔ شهادت اسماعیل هنیه
🔹شهادت اسماعیل هنیه با طراحی و اجرای رژیم صهیونیستی و حمایت دولت جنایتکار آمریکا انجام شده است.
🔹با توجه به تحقیقات و بررسیهای بهعمل آمده، این عملیات تروریستی با شلیک پرتابهٔ کوتاهبرد با سر جنگی حدود ۷ کیلوگرمی، همراه با انفجار شدید، از خارج محدودهٔ استقراری اقامت میهمانان صورت گرفته است.
🔹خونخواهی شهید هنیه قطعی و رژیم ماجراجو و تروریست صهیونی پاسخ این جنایت را که مجازات سخت است را در زمان، مکان و کیفیت مقتضی، قاطعانه دریافت خواهد کرد.
#خونخواهی_هنیه_عزیز
╰❀🥀❀╯
15.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 موشن گرافیک | شکست بزرگ
#خونخواهی_هنیه_عزیز
╰❀🥀❀╯
12.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 #مثبت۱۰۰ثانیه | تعامل تحریمی
👆🏻 اشاره رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری به سابقه ۱۷ سال تحریمهای اتحادیه اروپا علیه ایران و عمل نکردن به تعهداتشان
╰❀🥀❀╯
💢بازتاب اهتزاز پرچم انتقام در مسجد جمکران
🔹رسانه آمریکایی «واشنگتن اگزمینر» نوشت: «پرچم سرخ انتقام در مسجد مقدس جمکران به ندرت برافراشته میشود و ایران قول داد انتقام ترور اسماعیل هنیه، رهبر حماس را بگیرد.»
🔸روزنامه فرانسوی «لو موند» هم نوشت: «این اقدام نمادی از «انتقام بزرگ» است»
🔹دیگر رسانههای معتبر جهان هم برافراشته شدن پرچم یا لثارات الحسین بر فراز گنبد آستان مقدس مسجد جمکران را نشانه قطعیبودن عملیات خونخواهی ایران عنوان کردند.
#خونخواهی_هنیه_عزیز
╰❀🥀❀╯
نکته تفسیری صفحه ۹۹:
پاداش دنیا و آخرت:
تاریخ زندگی بشر، سرگذشت افراد زیادی را حکایت می کند که از ترس از دست دادن مال و ثروت و منافع مادی یا مقام و شهرتشان، دعوت پیامبران را نمی پذیرفتند؛ زیرا باور آنان این بود که آنچه به دست آورده اند، نتیجه ی زحمت خودشان بوده و بس؛ و خدایی که پیامبران از او سخن می گویند، نمی تواند زندگی دنیایی آنان را آباد کند. به همین سبب، هنگامی که حضرت موسی علیه السلام به قارونِ ثروتمند دستور داد که زکات مالش را بپردازد، او در پاسخ گفت: «من این اموال را فقط با علم و دانشی که داشتم، به دست آوردم، و خدا آنها را به من نداده که بخواهم به دستور او انفاقش کنم.»[1] خداوند در این آیات، بر این اعتقاد غلط خط بطلان می کشد و می فرماید که پاداش و بهره ی دنیا و آخرت، فقط نزد اوست و برای داشتن زندگی خوب و مناسب در هر دو جهان باید از دستورهای او پیروی کرد.
در اینجا ممکن است این سؤال طرح شود که چرا برخی از افراد بی ایمان، در رفاه و ثروت فراوانی زندگی می کنند و بعضی از مؤمنان، زندگی دشواری دارند. پاسخ سؤال این است که «داشتن ثروت و رفاه»، با «داشتن زندگی خوب» متفاوت است. به فرموده ی قرآن، داشتن مال و ثروت یا نداشتن آن، دو روی یک سکّه است و هدف خدا از قرار دادن این دو نوع زندگی متفاوت برای بندگانش، آزمایش آنهاست؛ ولی زندگی خوب این است که انسان در تمام لحظات عمر خود، از فرمان آفریدگار خود اطاعت کند و در پی به دست آوردن خشنودی او باشد. قرآن، زندگی اینگونه را «حیات طیبه» می نامد؛ یعنی زندگی همراه با آرامش، امنیت و رفاه که خدا به بندگان باایمان و صالحش عنایت میکند (برگرفته از آیه ی 97 سوره ی نحل). در این حالت اگرچه انسان برای بهتر شدن زندگی اش تلاش می کند، سعادت دنیا و آخرتش را به دست خدا می داند، و نه به دست خودش؛ مانند حضرت علی علیه السلام که اگرچه همواره با جدّیت و تلاش زندگی می کرد، در عین حال به خدا عرض می کرد: «زیاد و کم شدن روزی من و سود و زیانم، تنها به دست توست، و نه به دست دیگران.»[2] همان پیشوای بزرگ در این باره به زیبایی فرموده است: «ای بندگان خدا، بدانید که پرهیزکاران، هم نعمتهای زودگذر دنیا را گرفتند و هم نعمتهای جاودانهی آخرت را. آنان در استفاده از نعمتهای دنیا، با دنیاداران مشارکت کردند؛ ولی دنیاداران در بهره بردن از نعمتهای آخرت، با ایشان شریک نشدند. پرهیزکاران به مناسب ترین شکل در دنیا اقامت کردند و به مناسب ترین شکل از غذاهای آن خوردند و از لذّت هایی که ثروتمندان بی ایمان نیز داشتند، بهره بردند. سپس با توشه ای که آنان را به بهشت می رساند و با سود فراوان از عبادتهایشان از دنیا رفتند [و به بهشت رسیدند].» [3]
[1] - اقتباس از آیه 78 سورة قصص
[2] - بخشی از مناجات شعبانیه. مفاتیحالجنان
[3] - نهج البلاغه، نامة 27
@Boshra_pb
🌹گرامیباد سالروز شهادت مصطفی مازح که در راه اعدام انقلابی سلمان رشدی مرتد به فیض عظیم شهادت نائل گشت
🇮🇷@Boshra_pb
قال الصادق عليه السّلام :
اِذَا اَرَادَ اللُه بِعَبدٍ خَيراً زَهَّدَهُ فِى الدُّنيَا وَ فَقَّهَهُ فِى الدِّينِ وَ بَصَّرَهُ عُيُوبَهَا وَ مَن اُوتِيَهُنَّ فَقَد اُوتِىَ خَيرَ الدُّنيَا وَ الآْخِرَةِ.
■■■
امام صادق(ع):
هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، او را بى رغبت به دنيا، آگاه در دين و داناى به عيوبش مى گردانَد؛ به چنين كسى خير دنيا و آخرت داده شده است.
كافى، ج ۲، ص۱۳۰