‹ هردودرنھـٰایتمۍمیرند ›
دستهایم را نوازش کردی و بوسیدی، بعد گفتی:
با همین دستها برای من مینویسی؟
با همین دستهای بوسیدنی و گیرا؟:)
بپذیرید بچه ها. همه چیز رو بپذیرید و رها کنید. اگر کسی دوستون نداره. اگر کسی باهاتون ارتباطشو کم می کنه. اگر کسی ازتون متنفره، اگر کسی ازتون دور می شه. اگر زندگی اون طور که می خواستین پیش نمی ره. هیچی جز پذیرش و گذشتن نشون نمی ده چقدر بالغ هستین.