تو فقط مشکلت بامن بود
اگر به درونگرا و غیر اجتماعی بودنه که دور اطرافیانت و دوستای منم مردم همین اجتماع بودن.
فقط بهونه بهونه بهونه.
« خَم به اَبرو میبری، جانم به قربانت رَود
ناز مَکن جانِ دلم، دل را به یَغما میبری. »
-مریممیرزایی