آدم دلش میخواد با خیال راحت یکیو زیاد و صادقانه دوست داشته باشه.
نمیدانی چقدر آرزو دارم که یکبار با آن چشمهایت، به خاطر من به من نگاه کنی.
اگه دلت برای کسی تنگ میشه دلیل نمیشه اونو به زندگیت برگردونی دلتنگی بخشی از رفتنه..