eitaa logo
بسیج خواهران مهدیه
391 دنبال‌کننده
17.9هزار عکس
9هزار ویدیو
466 فایل
💠 اطلاع رسانی جلسات و برنامه های بسیج خواهران مهدیه 💠 خیابان شهیدان خاندایی؛خ پیام؛ جنب پارک جوان؛ مسجد باب الحوائج؛ پایگاه مهدیه مدیریت @kosaronnabi135 @Ya_hossein99
مشاهده در ایتا
دانلود
💗سلام جمعه تون زیبا و شاد 🌷امروزتان پراز شادی 🌸الهی امروز 💗خونه هاتون پربرکت 🌷رابطه هاتون 🌸پراز رنگ های زیبا 💗وجودتون سلامت 🌷دلتون پر اميد 🌸و لحظاتتون سرشاراز 💗عشق و شادی باشه 🌷آدینه تون زیبا در کنار عزیزانتون 🌸🍃@Bsj_khaharan_mahdieh
بسیج خواهران مهدیه
#صوت_بیست_ودوم 🎁 قسمت 5⃣( اخراز صوت ۲۲) جلسه صدوچهل و پنجم🎊 🔸موضوع دیگه این هستش👈 که ما باید در مور
🎁 قسمت 1⃣ ✍حاج اقا در جلسات قبل یکی از ابعادی که مطرح شد بُعد محیط بود حالا دو تا سؤال مطرح شده 👇 1⃣سؤال اول: این ابعاد قابل گسترش هست❓ 2⃣و سؤال دوم : مبنای تقسیم بندی تون چی بوده است ❓ 🔻ما این ابعاد رو بر اساس انسان شناسانه بهشون توجه کردیم. یعنی اینکه👇 به داراییها و تواناییهای وجود انسان وقتی نگاه میکنیم میبینیم او برخوردار از عقل هست✅ برخوردار از امکان یادگیری و فراگیری علم هست✅ برخوردار از قوه خیال هس،برخوردار از قوه عاطفه هست✅ خب سؤال بعد میشه افزایشش❌ داد یا در هم ادغام کرد⛔️ ✍پس نتیجه این شد که مبنای تقسیم برا ابعاد وجودی انسان،چیه❓ انسان شناسی هست👌 این تواناییها و داراییهای وجود انسان موجب میشه که ما ملاحظاتی را در‌ جریان تعلیم و تربیت دینی فرزندانمون در نظر بگیریم 💫 بعد عواطف رو میتونیم تقسیم بندی کنیم 🍀اینکه میشه گسترش داد میگیم بله: چطوری⁉️ مثلاً بُعد عاطفه روکه حالا هی میگیم ابعاد که من کلمه کاملترش رو عرض بکنم این ابعاد،ابعاد ملاحظاتی هستن که در جریان انتقال مفاهیم دینی باید مورد توجه قرار بگیرن و لحاظ بشن ⭕️ یعنی در فرایند انتقال مفاهیم دینی ما به بعد خیال و عقلانیت توجه کنیم پیرامون هر کدام از این ابعاد 🍀به نظر من میشه گسترشش داد ولی نمیشه ادغام کرد چون هر کدوم کلی تذکرات و توصیه ها و نکاتی پیرامونشون میشه مطرح کرد که اگه منزوج و خلاصه کنیم اون نکات از دست میرن و مورد غفلت قرار میگیرن امّا 👈بعضی از عواطف هستند که بین او و خانواده شکل میگیرن 👈برخی از اونا هم میتونه بین او و همسالان شکل بگیرن 👈بعضی از عواطف بین او و اولیای خدا 👈بین او و وطن و..... بالاخره بین او و چیزایی که مورد علاقه شون😃 هست شکل میگیرن برخی از این زیر مجموعه های موضوعات رو می تونیم شاخه شاخه کنیم ✅
چون دعا یه موقعیتی هست که انسان میخواد درد و دل کنه با خدا و هر کسی ممکنه یه جوری با خدا صحبت کنه💫 🔻در زیبایی مادی میبینیم میگن که اذان رو باید کسی بگه که صدای خوب و خوشی داشته باشه این از دستورات دینی ما هست🍀 🔻یا مثلاً توجه به بُعد زیبایی در انتقال مفاهیم دینی خوب ما میتونیم تقسیم کنیم به 1-زیبایی مادی و 2-زیبایی معنوی یا دعا رو ضرورت ⛔️نداره انسان زیبا بخونه اینا در روایات ما ذکر شده چرا⁉️ 🌴یا قرآن رو باید با صدای خوب و زیبایی خونده بشه 🌴 🍀قرآن کلام خدا باید حفظ بشه و همه سعی کنن اون رو زیبا بخونن ✨اینا زیبایی مادی هستن ✨ زیباییهای شنیدنی و دیدنی هست که میشه در موردشون بحث کرد 🍃 ولی زیباییهای معنوی جایگاه خاص خودشون رو دارن که ما بیشتر از اینگونه زیباییهای معنوی مثال زدیم که نماز رو مثلاً زیبا جلوه بدیم با ابیاتی که نمونه اش ذکر شد👌 ⭕️مبنای این ابعاد انسان شناسی هست با توجه به ابعاد وجود انسان یا انواع تواناییها و داراییهای وجود انسان اینها ذکر شد اما این که میشه اینا رو کمتر کرد ❓ بله اگه کسی بخاد خلاصه بکنه بسیاری از نکات حذف میشن میشه کوتاه کرد ولی صدمه میخوره.👇 💢ولی میشه گسترشش داد ولی من از ترس اینکه این مباحث حوصله بینندگان محترم رو نبره این مباحث رو بسط ندادم ⭕️ بُعد محیط رو ما خارج از ابعاد وجود انسان تلقی میکنیم یعنی محیط بالاخره موقعیتی هست که انسان در اون موقعیت قرار میگیره🌴 اگه شما بخاید به کسی آموزش بدید باید ببینید او در چه محیطی پرورش یافته⁉️ در چه منطقه ای از شهر زندگی میکرده⁉️ با چه فرهنگی انس داشته⁉️ پس سؤال شما رو من اینجوری جواب میدم 👇 بعضی از اوقات نه تنها محیط پیشین او باید مد نظر گرفته بشه محیط فعلی او هم باید ملاحظه بشه✅ ☢مثلاً بنده معتقدم برخی از مفاهیم دینی به هیچ وجه نباید در مدرسه انتقال پیدا کنه چون متأسفانه فضای مدرسه یک فضای اجباری هست و ما به سختی میتونیم دانش آموزی که به زور حضور و غیاب سر کلاس هست رو وادار کنیم با اشتیاق مباحث کلاس رو پیگیری کنه. محیط مدرسه یه محیط رسمیه انتقال بعضی از مفاهیم باید در یک محیط غیر رسمی باشه انصافاً رسول خدا(ص) چگونه عمل میکردند ⁉️ 🔻من اتفاقاً میخوام توجه دوستان دقیق خودمون رو جلب کنم به اینکه ببینین پیامبر گرامی اسلام(ص)اکثراً در اردوها کار تربیتی انجام میدادن👇 💫اردوهایی که حالا اون زمان تو تاریخ اسلام برید مطالعه کنین اسم اردو روش نمیذاشتن ولی حرکت میکردن برا جنگها میگفتن فلان جا 🏠چادر زدن خب این حرکت برا نبرد یعنی تشکیل یک اردوگاه محیط اردوگاه هم یه🌴 محیط خاص تربیتی هست طرف از تو خونه دائمی خودش بیرون اومده شب و روز اینا کنار همدیگه هستن نمیان سری تو مسجد بزنن و برگردن 🌹پیامبر گرامی اسلام(ص)آمار بسیار بالایی در شیوه رسالتشون هست که به صورت اردویی با مردم خودشون کار کردن این از حسن تصادف بوده یا تدبیر و حکمتی پشتش بوده نمیخام در موردش صحبت کنم ولی ما جایی باید قرار بدیم برا اردو برا محیط و نقشی قائل باشیم برای محیط انتقال مفاهیم دینی ✅ 1⃣اولاً این فرد دارای چه محیطی از قبل بوده و اون محیط بر روی این فرد چه اثری داشته⁉️ 2⃣ثانیاً در چه محیطی میخایم این تعلیمات رو به او بدیم ⁉️ اون وقت این عوامل محیطی که میخوان فضای انتقال مفاهیم دینی رو برای ما ترسیم بکنن دوباره به چند دسته تقسیم میشن 🎊الَّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالعَنْ أعْدَاءَهُم🎊 🏡@Bsj_khaharan_mahdieh
✍هفت سال دوم دوران ادب است ا💓گر دانش آموزدرهفت سال اول زندگیش به قدرکافی محبت دیده باشددیگردرهفت سال دوم دستورات مربی ووالدین‌برای ادب شدن رابی مهری تلقی نخواهدکرد. 💯 📚طبق روایات هفت سال دوم دوران ادب شدن ودستوراجرا کردن نوجوان است. نبایدبه دلیل محبت ازادب کردن فرزندمان غافل بشویم.✔️ ادب کردن فرزندان بامحبت منافات ندارد.🌹👌 🍃 🍃 🏡@Bsj_khaharan_mahdieh
࿐᪥•💞﷽💞•᪥࿐ 🌤 ✍امام علی علیه السلام:🌹 👧کودک تا ۶ سال آزاداست وبایدباوآسان گرفته شود، و۷ سال تحت تربیت قرارگیردو۷ سال بکارگمارده شودوطول قامتش در۲۳ سالگی وعقلش در۳۵ سالگی کامل شود، وبعدازاین آنچه بدست آوردباتجربه است.✔️💯👌 📚مکارم الاخلاق ، ج۱،ص۴۲۷ 🏡@Bsj_khaharan_mahdieh
🏵️📡🏵️📡🏵️📡🏵️ 📢برنامه های روزهای فرد باشـــگاه ورزشـــی صالحینـ بُشـــری' 🥋هاپکیــــــــــدو/ بانوان ⏰ساعـت: 14/30 الی 16 🤸‍♀️ژیمناستیک پیشرفته/دختران ⏰ساعت 16 الی17 🥋دفاع شخصی/ بانوان ⏰ساعت:17 الی 18/10 🥋تکـــــوانــــــــــدو پسران ⏰ساعـت: 18/10 الی 19/20 🥋ڪاراتـــه کیــوکوشینـ /پسران ساعـت: 19/20 الی 20/30 🥋هاپکیــــــدو نـوجـوانانـ/پسران ⏰ساعـت: 20/30 الی 21/40 🥋هاپکـیـــــــدو جـــوانـانـ /پسران ⏰ساعـت: 21/40 الی 22/50 🏆آکادمـی ژیمناستیـک و هنرهای رزمــی ⛱️باشگاه ورزشـ💛ـی بُشری'_حوزه حضرت زهرا س 🎯https://chat.whatsapp.com/I2vRn9nfQ25H62aNerzvrd
🏵️📡🏵️📡🏵️📡🏵️ 📢برنامه های روزهای زوج باشـــگاه ورزشـــی صالحینـ بُشـــری' کلاس فیتنس و تی آر ایکس/بانوان ⏰ساعت:8/15 الی 9/15 کلاس پیلاتس /بانوان ⏰ساعت:9/30 الی10/30 🤸‍♀️ژیمناستیک مبتدی/دختران ⏰ساعت: 10/30الی 11/30 🤸‍♀️ژیمناستیک نیمه خصوصی/ دختران ⏰11/30 الی 12/30 🥋تکواندو بانوان سانس1 ⏰ساعت: 14/50 الی 16 🥋تکواندو بانوان سانس2 ساعت:16 الی 17/10 🥋تکواندو بانوان سانس3 ⏰ساعت: 17/10 الی18/20 🤸‍♂️ژیمناستیک پسران سانس1 ساعت: 18/20 الی 19/20 🤸‍♂️ژیمناستیــک پسران سانس2 ⏰ساعت 19/20 الی 20/20 🤸‍♂️ژیمناستیــک پسران سانس 3 ⏰ساعت: 20/20الی 21/20 🤸‍♂️ژیمناستیک نیمه خصوصی ساعت: 21/20 الی 22/30 🥊کلاس کیک بوکسینگ/آقایان ⏰ساعت:22/30 الی 23/40 ⛱️باشگاه ورزشـ💛ـی بُشری' 🎯https://chat.whatsapp.com/I2vRn9nfQ25H62aNerzvrd
📢اطلاعیــــــــــ↶ــــــــــــــه 🎯آمــوزشـ NINjA توشینـدو برای اولین بار در کاشان همـراه با تکنیکهاے دفاع شخصـــــی، مبارزات خیابانــی 🥋آموزش آکروبات رزمی و دفـاع شخصـــــی و عبوراز موانع تعقیب و گریز از نوع کاربــــردی ترین~ هنــر رزمــــی جـهــان از مقدماتــــی تا پیشــــرفتـه ↻استعـــداد.یابی.و.قهرمانـی. ویژه تمام سنین آموزش تکـنیـک های کاربــردی و تخصصـــی درفنــون رزمـ ➕⚔️آموزش مبارزه و شرکت در مسابقات.کشـوری.وبرون.مرزی. (مخصـــــــــ🥋ــــــــوص) نـونهــــــالانـ، نــوجــــــوانـان ↶روزهای *زوجـــ توسط↶ سنسی مهدے بقالـ زاده نماینــده سبک نینجا درکاشانـ ⇐⇐شماره تماســـــ 09374007320 📲 09103253506 📲 مربـــی 55431703 ☎️ باشگاه آدرس: کاشــــان؛ چهار راه الغـــدیر ابتــدای بلـوار پیروزے به طرف میدان کتاب (پشت پارک جوان) ⛱️باشگاه.ورزشـ💛ـی.بُشـریٰ. https://chat.whatsapp.com/I2vRn9nfQ25H62aNerzvrd ⛱ایتا https://eitaa.com/salon_boshra_kashan
4_6034894359046917027.mp3
12.6M
۴۴ 💢 انسان‌های دیندار دو دسته اند؛ ↓ ⚡️ که یکی راه رسیدن به قرب خداوند را سریعتر طی می‌کند و دیگری دیرتر! ※ تفاوت این دو نوع در چیست؟ ※ کدام یک سریعتر به مقصد می‌رسد و چرا؟ 🎤 @Bsj_khaharan_mahdieh
🌟🌙 شـــــــــب🌙 🍃🍁🍃🍂🍃🍁🍃🍂🍃🍁 🍃يک مردی در حال تمیز کردن اتومبیل جديدش بود كودک ۶ ساله اش تكه 🍃سنگی برداشت و بر روی بدنه اتومبيل خطوطی را انداخت 🍃مرد آنچنان عصبانی شد كه دست پسرش را در دست گرفت و چند بار محكم پشت دست 🍃او زد بدون انكه به دليل خشم ۴متوجه شده باشد كه با آچار پسرش را تنبيه نموده 🍃در بيمارستان به سبب شكستگی های فراوان انگشت های دست پسر قطع شد 🍃وقتی كه پسر چشمان اندوهناک پدرش را ديد از او پرسيد "پدر كی انگشتهای من در خواهند آمد؟" 🍃آن مرد آنقدر مغموم بود كه هيچ نتوانست بگويد به سمت اتوموبيل برگشت وچندين بار با لگد به آن زد 🍃حيران و سرگردان از عمل خويش روبروی اتومبيل نشسته بود و به 🍃🍃🍃خطوطی كه پسرش روی آن انداخته بود نگاه می كرد. او نوشته بود 🍃دوستت دارم پدر🍃 🔹روز بعد آن مرد خودكشی كرد🔹 🍃خشم و عشق حد و مرزی ندارند دومی (عشق) را انتخاب كنيد تا زندگی دوست داشتنی داشته باشيد و اين را به ياد داشته باشيد كه 🍃اشياء برای استفاده شدن و انسانها برای دوست داشتن می باشند 🍃در حاليكه امروزه از انسانها استفاده می شود و اشياء دوست داشته می شوند. 🔹همواره در ذهن داشته باشيد كه:🔹 🍃اشياء برای استفاد شدن و انسانها برای دوست داشتن می باشند 🍃مراقب گفتارتان باشيد كه تبديل به رفتار تان می شود 🍃مراقب رفتار تان باشيد كه تبديل به عادت می شود 🍃مراقب عادات خود باشيد که شخصيت شما می شود 🍃مراقب شخصيت خود باشيد كه سرنوشت شما می شود . --پایگاه-مهدیه اللهم عجل لولیک الفرج ─┅═ঊঈ🌹ঊঈ═┅─