درود بر شما هوای خانه چه دلگیر میشود گاهی از این زمانه دلم سیر میشود گاهی ..؟..گاهی.....زندگی ای زندگی خسته ام خسته ام ......دلگیرم ........کاش کنار گوشم بود یه گوش شنوا همین......
.
.
درود بر شما..
گوش شنوا هستم...
حرف دل در دل بماند بهتر است
.
.
گاهی وقتا بیرون ریخته شه بهتره ..
چون ممکنه اگه تو دل بمونه باعث خفهگی شه👩🏼🦯