هدایت شده از احمد عسکرپور
zyarat_maksose_emam_kazem_5933613176166810546.mp3
زمان:
حجم:
5.52M
🌹صوت زیارت حضرت امام🌹
🌹موسی کاظم علیه السلام🌹
🌹🇮🇷🇵🇸🇮🇷🇵🇸🇮🇷🇵🇸🇮🇷🌹
هدایت شده از احمد عسکرپور
موسی بن جعفر علیه السلام در بیان صادق آل محمد _ استاد عالی.mp3
زمان:
حجم:
1.55M
🌹حضرت امام موسی بن جعفر🌹
🌹علیه السلام در بیان🌹
🌹 صادق آل محمد 🌹
🌹صلی الله علیه وآله وسلم🌹
حجت الاسلام استاد مسعود عالی
🌹ویژه ولادت حضرت🌹
🌹امام موسی بن جعفر کاظم🌹
🌹سلام الله علیهم🌹
🌹🇮🇷🇵🇸🇮🇷🇵🇸🇮🇷🇵🇸🇮🇷🌹
هدایت شده از احمد عسکرپور
🌹امام خمینی رحمت الله تعالی علیه🌹
ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است
اینها ازمجلس خبرگان میترسند، برای اینکه مجلس خبرگان میخواهند ولایت فقیه را اثبات کنند. مجلس خبرگان میخواهند تصویب کنند آن چیزی را که خدای تبارک و تعالی فرموده است، و اینها از او میترسند.
اینها خیال میکنند که اگر چنانچه ولایت فقیه پیش بیاید، قضیه قُلدری پیش میآید و دیکتاتوری پیش میآید. در صورتی که در اسلام این حرفها نیست. خیر، اینها حرف میزنند.
اینکه میگویند که دیکتاتوری پیش میآید، نه این است که ندانند اینطور نیست؛ لکن اینها از اسلام متنفرند. اینها باید بفهمند این را که تا این محراب و منبر هست و تا این خطابه خوانها و این اسلام و مسلمین و این بازار اسلام و این جوانان مسلمان هستند، نمیتوانند کاری بکنند. اینها باید بفهمند این را که در خدمت رژیم سابق یا در خدمت اربابهای رژیم سابق دارند کار میکنند. اگر فهمیده هستند، از روی فهم میکنند، خائن هستند. و اگر چنانچه از روی بیاطلاعی و جهالت است، جاهل هستند.
ولایت فقیه در راستای ولایت رسول الله (ص)قضیه ولایت فقیه یک چیزی نیست که مجلس خبرگان ایجاد کرده باشد. ولایت فقیه یک چیزی است که خدای تبارک و تعالی درست کرده است. همان ولایت رسول الله هست. و اینها از ولایت رسول الله هم میترسند! شما بدانید که اگر امام زمان - سلام الله علیه - حالا بیاید، باز این قلمها مخالفاند با او. و آنها هم بدانند که قلمهای آنها نمیتواند مسیر ملت ما را منحرف کند. آنها باید بفهمند اینکه ملت ما بیدار شده است، و مسائلی که شما طرح میکنید ملت میفهمد، متوجه میشود، دست و پا نزنید! خودتان را به ملت ملحق کنید.
بیایید در آغوش ملت. قلمهای شما از تفنگهای آن دمکراتها به اسلام بیشتر ضرر دارد. نطقهای شما به اسلام ضررش بیشتر از آن توپهایی است که آنها به جوانان ما میبندند و تفنگهایی که آنها میبندند؛ ضررش به اسلام بیشتر است، برای اینکه آنجا دشمن معلوم است، و شما به صورتهای مخفی به میدان میآیید. قلمهای شما از سرنیزههای رضاخان بدتر است برای اسلام! و شما مضرتر هستید از رضاشاه
📚صحیفه نور جلد١٠ صفحه٣٠٨
🌹🇮🇷🇵🇸🇮🇷🇵🇸🇮🇷🇵🇸🇮🇷🇵🇸🇮🇷🌹
هدایت شده از احمد عسکرپور
🌹شهادت ایشان در مقابل او ناچیز است🌹
( ایشان شهید بهشتی رحمت الله تعالی علیه )
را من بیست سال بیشتر می شناختم مراتب فضل ایشان و مراتب تفکر ایشان و مراتب تعهد ایشان بر من معلوم بود و آنچه که من راجع به ایشان متاثر هستم شهادت ایشان در مقابل او ناچیز است و آن مظلومیت ایشان در این کشور بود.
حضرت امام سید روح الله موسوی خمینی
📚 صحيفه نور جلد ۱۵ صفحه ۴۴
🌹🇮🇷🇵🇸🇮🇷🇵🇸🇮🇷🇵🇸🇮🇷🇵🇸🇮🇷🌹
هدایت شده از احمد عسکرپور
🌹شهید بهشتی به خاطر چه کسانی مظلوم بود؟
🌹امام خامنهای🌹 بهشتى بىشک در ايران در شخصيتهاى سياسى ايران شخصيت اول بود. نه در آن روزى كه شهيد شد از اول اينجور بود. در شوراى انقلاب از اول كار هنوز قبل از اينكه امام تشريف بياورند به ايران و بعد از ورود امام و تشكيل دولت موقت آن عنصر محورى مركزى فعال در شوراى انقلاب او بود همه اين را قبول داشتند. بىانصاف و ظالم هست اگر كسى از افراد آن روز شوراى انقلاب اين حقيقت آشكار را منكر بشود.
امام فرمودند شهید بهشتی مظلوم بود. ما هم یادمان هست که او چقدر مظلوم بود اما این مظلومیت از سوی چه کسانی بر او تحمیل میشد؟ از جمله کسانی که باید پاسخ مظلومیت این شهید عزیز را بدهند اینهایی هستند که حاضر نبودند قضای اسلامی را در جامعه ایران اسلامی تحمّل کنند. ۱۳۸۰/۰۴/۰۷
تصور من از آقاى بهشتى اين است كه گناه نمى كرد. البته نمى خواهم در مقام مبالغه بگويم ايشان معصوم تالى تلو معصوم بود اما مى خواهم بگويم برخوردش با ماها و ارتباطش با دوستان به طورى بود كه گمان گناه را براى او در ذهن معاشرينش خيلى ضعيف مى كند و من تصور مى كنم ايشان اصلا گناه نمى كرد.
مگر چند نفر امثال شهید بهشتی یا آن چهرههای مبارز و آن افراد مخلص و پاکباز در یک کشور و در میان یک ملت به ظهور میرسند؟ ضربه خیلی سنگین بود ولی نظام ایستاد. ۱۳۷۰/۰۴/
🌹🇮🇷🇵🇸🇮🇷🇵🇸🇮🇷🇵🇸🇮🇷🇵🇸🇮🇷🌹
هدایت شده از احمد عسکرپور
تحلیل تاریخیِ کلان رهبرمعظم انقلاب از حادثه ۷ تیر و شهادت شهید بهشتی ( هزینه ) دادیم اما انقلاب از ( انحراف ) نجات یافت
هفتم تیر حادثهی کوچکی نبود مدیران برجستهی مؤثّرِ حاضر در نظام را ۷۲ نفر را -یکجا نابود کردن به حسب ظاهر. که شخصیّتی مثل شهید بهشتی در میان اینها است شهید بهشتی جزو نوادر زمان بود جزو کسانی بود که نظیر او را انسان در نسلهای پیاپی کمتر پیدا میکند. بعضی از کسانی بودند که مباشر این جنایت بزرگ بودند و سالهای متمادی در بین مردم در بین جوانها با تبلیغات خودشان را جور دیگری طرفدار آزادی طرفدار ارزشها معرّفی کرده بودند اینها افشا شدند معلوم شد یک مشت تروریست فاقد هرگونه مبنای ذهنی و اعتقادی و انقلابیاند.
امام بزرگوار جریان اصیل انقلاب را با بهرهگیری بجا و مناسب از این حادثه ( تعیین کرد ) آن مسیر را در مقابل ملّت ایران قرار داد و راه انقلاب را که همان اوایل داشت منحرف میشد و میخواستند آن را به شرق و غرب بچسبانند تعیین کرد انقلاب را نجات داد این برکت این حادثه بود. بله هزینه دادیم شخصیّتهای برجستهای را از دست دادیم شکّی نیست
امّا باید دید تأثیر این چیست.
ملّت مسلمان در طول تاریخ ۱۴۰۰ ساله هنوز مدیون خون شهیدان کربلا است هزینه از دادن حسین بن علی بالاتر؟ جانی از جان یاران حسین عزیزتر؟ اینها را دادند این هزینه انجام گرفت امّا اسلام ماند قرآن ماند جریان اصیل ایمانی در جامعه باقی ماند همین قضیّه در ماجرای هفتم تیر هست.
🌹🇮🇷🇵🇸🇮🇷🇵🇸🇮🇷🇵🇸🇮🇷🇵🇸🇮🇷🌹
هدایت شده از احمد عسکرپور
🌹شهید مظلوم آیت الله بهشتی🌹
در اسفند ماه سال ۵۹ و در حالی که آماج تمام حملات و تهمتها و تخریبهای کمرشکن ضدانقلاب قرار گرفته بود نامهای خصوصی به امام نوشته بود. فتوکپی پاکنویس این نامه سالها بعد و بین دست نوشتههای شهید بهشتی یافت شد.( ۱ )
بخشی از نام شهید بهشتی که در تاریخ
روز ( ۵۹/۱۲/۲۲ ) نوشته شده است:
سنگینی وظیفه فرزندتان را بر آن داشت که این نامه را به حضورتان بنویسد و حقایق را به عرضتان برساند.
دوگانگی موجود میان مدیران کشور بیش از آن که جنبه شخصی داشته باشد به اختلاف دو بینش مربوط میشود. یک بینش معتقد و ملتزم به فقاهت و اجتهاد اجتهادی که در عین زنده بودن و پویا بودن باید سخت ملتزم به وحی و تعهد در برابر کتاب و سنت باشد بینش دیگر در پی اندیشه ها و برداشتهای بینابین که نه بهکلی از وحی بریده است و نه آنچنان که باید و شاید در برابر آن متعهد و پایبند و گفته ها و نوشته ها و کرده ها بر این موضوع بینابین گواه.
بینش اول در برابر بیگانگان و هجوم تبلیغاتی و سیاسی و اقتصادی به نظام سخت به توکل بر خدا و اعتماد به نفس و تکیه بر توان اسلامی و پرهیز از گرفتار شدن در دام داوری ها یا دلسوزیهای بیگانگان معتقد و ملتزم. بینش دیگر هرچند دلش همین را میخواهد و زبانش همین را میگوید و قلمش همین را مینویسد اما چون همه مختصات لازم برای پیمودن این راه دشوار را ندارد در عمل لرزان و لغزان.
بینش اول به نظام و شیوهای برای زندگی امت ما معتقد است که در عین گشودن راه بهسوی همه نوع پیشرفت و ترقی مانع حل شدن مسلمانها در دستاوردهای شرق یا غرب باشد و آنان را بر فرهنگ و نظام و ارزش اصیل و مستقل اسلام استوار دارد. بینش دیگر با حفظ نام اسلام و بخشی از ارزشهای آن جامعه را به راهی میکشاند که خود به خود درها را بهروی ارزشهای بیگانه از اسلام و بلکه ضداسلام میگشاید.
بینش اول روی شرایطی در گزینش مسئولان تکیه میکند که جامعه را به سوی امامت متقین و گسترش این امامت بر همه سطوح راه میبرد. بینش دیگر بیشتر روی شرایطی تکیه میکند که خود به خود راه را برای نفوذ بی مبالاتها یا کم مبالاتها در همه سطوح مدیریت امت اسلامی و حاکم شدن آنها بر سرنوشت انقلاب هموار میسازد.
شاید برای شما شنیدن این خبر تلخ و دشوار باشد که بسیاری از کسانی که در طول سالهای اخیر در راه حاکم شدن اسلام اصیل بر جامعه ما کوشیده و رنجها برده اند و در طول این سالها بهمقتضای طبیعت و ماهیت نظام اداری رژیم شاهی در همه سازمانهای لشکری و کشوری همواره در اقلیت بوده و زیر فشار اکثریت غربگرا یا شرقگرا حاکم بر این سازمانها بهسر برده اند هم اکنون در جمهوری اسلامی هم که امام در رأس آن است و تنی چند از فرزندان امام نیز بخشی از مسئولیتها را بهعهده دارند و مردم عزیز ما نیز در صحنه ها حضور دارند دوباره تحت فشار همان اکثریت قرار گرفتهاند این اقلیت مؤمن که اگر حمایتش کنند میرود که اکثریت شود امروز ذلت و خذلان مؤمنان را در جمهوری اسلامی با پوست و گوشت و استخوان لمس میکنند که با چماق ارتجاع میکوبندشان و با کارشکنیهای رنگارنگ سد راه حرکت اسلامی و اصلاحی آنها میشوند با استظهار به ستون پنجم دشمن که در همه این سازمانها جا خوش کردهاند و با اطمینان به حمایت گروهی از مسئولان امروز و دیروز.
اگر این دو بینش در اداره امور جمهوری اسلامی ادامه یابد نه کارهای جاری مردم سر و سامان پیدا میکند نه مشکلات موجود دینی فرهنگی اخلاقیات اجتماعی و اقتصادی این مردم رنج دیده و محروم و ایثارگر با سرعت و قاطعیت کافی حل میشود و نه میتوان برای آینده طرحهای اصیل اسلامی ریخت و به مرحله عمل درآورد.
❤️ حضرت امام عزیز ❤️
به خدا سوگند تحمل این وضع برای این فرزندتان بس دشوار است که چهره افسرده اینها را ببینم و ندای یاللمسلمین آنها را بشنوم و تنها پاسخ این باشد که صبر کنید. من هم صبر میکنم و فی العین قذی و فی الحلق شجی.
این روزها مکرّر با خود می اندیشم که ایکاش زیر بار این مسئولیت سنگین که با تأکید بر عهدهام نهادید نبودم تا میتوانستم بهکمک آنها لااقل فریادی برآورم زیرا فریاد از یک طلبه زیبنده است اما از یک مسئول انتظار اقدام میرود نه فریاد و اگر اقدام کنم با این شائبه جگرسوز رو به رو میشوم که دفاع از مظلومان نیست جنگ قدرت است میان سران از روی هواها.
با استفاده از حمایتهای مکرّر شما اینک همه نهادها کوبیده میشوند مجلس دولت دستگاه قضایی و نهادهای انقلاب و هرچند در کوبیدن اینها موفق نشدهاند ولی نه خطرشان را میتوان نادیده گرفت نه ضررشان که همه را از خدمت گستردهتر به مردم محروم و ایثارگرمان بازمیدارند.
🌹🇮🇷🇵🇸🇮🇷🇵🇸🇮🇷🇵🇸🇮🇷🇵🇸🇮🇷🌹
هدایت شده از احمد عسکرپور
🌹شهید مظلوم آیت الله بهشتی🌹
در اسفند ماه سال ۵۹ و در حالی که آماج تمام حملات و تهمتها و تخریبهای کمرشکن ضدانقلاب قرار گرفته بود نامهای خصوصی به امام نوشته بود. فتوکپی پاکنویس این نامه سالها بعد و بین دست نوشتههای شهید بهشتی یافت شد.( ۱ )
بخشی از نام شهید بهشتی که در تاریخ
روز ( ۵۹/۱۲/۲۲ ) نوشته شده است:
سنگینی وظیفه فرزندتان را بر آن داشت که این نامه را به حضورتان بنویسد و حقایق را به عرضتان برساند.
دوگانگی موجود میان مدیران کشور بیش از آن که جنبه شخصی داشته باشد به اختلاف دو بینش مربوط میشود. یک بینش معتقد و ملتزم به فقاهت و اجتهاد اجتهادی که در عین زنده بودن و پویا بودن باید سخت ملتزم به وحی و تعهد در برابر کتاب و سنت باشد بینش دیگر در پی اندیشه ها و برداشتهای بینابین که نه بهکلی از وحی بریده است و نه آنچنان که باید و شاید در برابر آن متعهد و پایبند و گفته ها و نوشته ها و کرده ها بر این موضوع بینابین گواه.
بینش اول در برابر بیگانگان و هجوم تبلیغاتی و سیاسی و اقتصادی به نظام سخت به توکل بر خدا و اعتماد به نفس و تکیه بر توان اسلامی و پرهیز از گرفتار شدن در دام داوری ها یا دلسوزیهای بیگانگان معتقد و ملتزم. بینش دیگر هرچند دلش همین را میخواهد و زبانش همین را میگوید و قلمش همین را مینویسد اما چون همه مختصات لازم برای پیمودن این راه دشوار را ندارد در عمل لرزان و لغزان.
بینش اول به نظام و شیوهای برای زندگی امت ما معتقد است که در عین گشودن راه بهسوی همه نوع پیشرفت و ترقی مانع حل شدن مسلمانها در دستاوردهای شرق یا غرب باشد و آنان را بر فرهنگ و نظام و ارزش اصیل و مستقل اسلام استوار دارد. بینش دیگر با حفظ نام اسلام و بخشی از ارزشهای آن جامعه را به راهی میکشاند که خود به خود درها را بهروی ارزشهای بیگانه از اسلام و بلکه ضداسلام میگشاید.
بینش اول روی شرایطی در گزینش مسئولان تکیه میکند که جامعه را به سوی امامت متقین و گسترش این امامت بر همه سطوح راه میبرد. بینش دیگر بیشتر روی شرایطی تکیه میکند که خود به خود راه را برای نفوذ بی مبالاتها یا کم مبالاتها در همه سطوح مدیریت امت اسلامی و حاکم شدن آنها بر سرنوشت انقلاب هموار میسازد.
شاید برای شما شنیدن این خبر تلخ و دشوار باشد که بسیاری از کسانی که در طول سالهای اخیر در راه حاکم شدن اسلام اصیل بر جامعه ما کوشیده و رنجها برده اند و در طول این سالها بهمقتضای طبیعت و ماهیت نظام اداری رژیم شاهی در همه سازمانهای لشکری و کشوری همواره در اقلیت بوده و زیر فشار اکثریت غربگرا یا شرقگرا حاکم بر این سازمانها بهسر برده اند هم اکنون در جمهوری اسلامی هم که امام در رأس آن است و تنی چند از فرزندان امام نیز بخشی از مسئولیتها را بهعهده دارند و مردم عزیز ما نیز در صحنه ها حضور دارند دوباره تحت فشار همان اکثریت قرار گرفتهاند این اقلیت مؤمن که اگر حمایتش کنند میرود که اکثریت شود امروز ذلت و خذلان مؤمنان را در جمهوری اسلامی با پوست و گوشت و استخوان لمس میکنند که با چماق ارتجاع میکوبندشان و با کارشکنیهای رنگارنگ سد راه حرکت اسلامی و اصلاحی آنها میشوند با استظهار به ستون پنجم دشمن که در همه این سازمانها جا خوش کردهاند و با اطمینان به حمایت گروهی از مسئولان امروز و دیروز.
اگر این دو بینش در اداره امور جمهوری اسلامی ادامه یابد نه کارهای جاری مردم سر و سامان پیدا میکند نه مشکلات موجود دینی فرهنگی اخلاقیات اجتماعی و اقتصادی این مردم رنج دیده و محروم و ایثارگر با سرعت و قاطعیت کافی حل میشود و نه میتوان برای آینده طرحهای اصیل اسلامی ریخت و به مرحله عمل درآورد.
❤️ حضرت امام عزیز ❤️
به خدا سوگند تحمل این وضع برای این فرزندتان بس دشوار است که چهره افسرده اینها را ببینم و ندای یاللمسلمین آنها را بشنوم و تنها پاسخ این باشد که صبر کنید. من هم صبر میکنم و فی العین قذی و فی الحلق شجی.
این روزها مکرّر با خود می اندیشم که ایکاش زیر بار این مسئولیت سنگین که با تأکید بر عهدهام نهادید نبودم تا میتوانستم بهکمک آنها لااقل فریادی برآورم زیرا فریاد از یک طلبه زیبنده است اما از یک مسئول انتظار اقدام میرود نه فریاد و اگر اقدام کنم با این شائبه جگرسوز رو به رو میشوم که دفاع از مظلومان نیست جنگ قدرت است میان سران از روی هواها.
با استفاده از حمایتهای مکرّر شما اینک همه نهادها کوبیده میشوند مجلس دولت دستگاه قضایی و نهادهای انقلاب و هرچند در کوبیدن اینها موفق نشدهاند ولی نه خطرشان را میتوان نادیده گرفت نه ضررشان که همه را از خدمت گستردهتر به مردم محروم و ایثارگرمان بازمیدارند.
🌹🇮🇷🇵🇸🇮🇷🇵🇸🇮🇷🇵🇸🇮🇷🇵🇸🇮🇷🌹