eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
به مسئولین ملتمسانه یاد آور می‌شویم... ✍سید محمد بنی رضی، کارشناس ارشد علوم سیاسی اول: هیچ قاعده بین‌المللی نمی‌گوید برای مذاکره باید اول آتش‌بس کنید. ویتنام و آمریکا همزمان هم می‌جنگیدند و هم پیام ردوبدل می‌کردند. روسیه و اوکراین هم امروز همین کار را می‌کنند. دوم: لزومی ندارد رو در رو بنشینید، دیپلماسی جنگ برپایه ردوبدل پیام از کانال‌های غیرمستقیم است. لازم نیست با هیئت عالی رتبه ایرانی و در این شرایط امنیتی و زمانی که دشمن گستاخ مستقیما درباره ترور شما صحبت می‌کند در مقابل آمریکا حاضر شوید! سوم: واضح است که مذاکره فقط به نفع آمریکاست. دشمن مهم ترین برگ برنده ایران که فضای روانی بازار انرژی است را خنثی می‌کند و امکان خلق موقعیت های جدید مانند محاصره دریایی ایجاد می‌شود. چهارم: ترامپ شیاد زمانی که بازارهای جهانی در آستانه رسیدن به نقاط بحرانی هست(دقیقا نقاطی که قرار است برای ما ایجاد بازدارندگی کند) از مذاکره و آتش بس سخن به میان می‌آورد و نمی‌گذارد ایران موقعیت خود را تثبیت کند. پنجم: در کشور حتی یک نفر اعتقاد ندارد که توافق با ترامپ ضمانت اجرایی دارد و حتی اگر ترامپ ده شرط ایران را مبنا قرار بدهد(که حتی در توییتر خود این کار را یک بار کرد!)، توافق بی معناست. توافق زمانی معنادار می‌شود که اقتصاد آمریکا در یک بحران بزرگ و ادامه دار فرو برود و عملا سایه جنگ از سر کشور کنار برود. ششم: از خوردن زیرساخت‌ها نترسید، اگر ترامپ درباره این موضوع قطعیت داشت آن را چند عقب نمی‌اندخت. اگر تصمیم قطعی در این باره داشته باشد، مذاکره شما کمکی به حل این ماجرا نمی‌کند و در موقعیت جنگ بعدی این کار را خواهد کرد. هفتم: سایه جنگ بسیار خطرناک تر از خوردن زیرساخت یا هر اتفاق دیگری است. از شما ملتمسانه می‌خواهیم که حداقل تا چند ماه دیگر جنگ را ادامه بدهید. شک نکنید مردم مبعوث ایران کشورشان را بعد از جنگ خواهند ساخت. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ✅ ✌️👇 @saeedism
hold me love me touch me honey be the first who ever did.
میخواستم یه ویدیو چشم نواز بفرستم ولی ایتا اینقد کیفیتشو میاره پایین که دلم نمیخواد بفرستمش💔 بذارید ببینم از یه طریق دیگه میتونم ایتارو دور بزنم
سید محمود نبویان.mp3
زمان: حجم: 4.8M
گوش بدهید؛ شاهد از غیب رسید ✍️افشای واقعیاتی که تمام نگرانی‌ها و تحلیل‌های ما رو تائید کرد! 🎤سید محمود نبویان، نائب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس و عضو تیم مذاکره‌کننده در پاکستان: 📌«اصل مذاکره ۲هفته قبل با مجوز بود؛ محتوا و نتایج مذاکرات مطلوب نبود و باعث جری‌تر شدن دشمن و محاصره دریایی شد!!!» 📌«خطای راهبردی ما این بود که در آنجا موضوع هسته‌ای را وارد دستور مذاکره کردیم؛ دشمن از ما خواست که مواد هسته‌ای را خارج کنیم و غنی‌سازی را ۲۰سال تعلیق!» 📌«موضوع مذاکره باید غرامت، خروج آمریکا از منطقه، رفع تحریم‌ها و تمکین به مدیریت تنگه هرمز، یکپارچگی آتش‌بس در کل جبهه مقاومت و... می‌بود!» 📌«اینکه گفته می‌شود محاصره دریایی برداشته شود، به مذاکره می‌رویم حرف کاملا غلطی است و ما مذاکره‌ای با آمریکا نداریم؛ از این به بعد ورود هرگونه مذاکره با آمریکا فقط است» ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ✅ ✌️👇 @saeedism
مگه رهبر انقلاب از مذاکره درموضوع هسته ای منع نکرده بودن؟!! اگر ظریف چنین کاری میکرد بعضیا همینقدر ملایم برخورد میکردن؟
گاردین: سخنان متناقض رئیس‌جمهور آمریکا، تهران را نسبت به هر چیزی غیر از یک توافق کاملاً نفوذناپذیر، محتاط‌تر و بدبین‌تر کرده است/ ترامپ با تغییر مواضع ساعتی، عملاً جایگاه رئیس‌جمهور آمریکا را بی‌اعتبار کرده است/ برای دیپلمات‌های ایرانی، این سوال پیش آمده که مذاکره با دولتی که حرف صبحش با توئیت عصرش در تضاد است، چه فایده‌ای دارد. ✅ با : @saeedism
. آش اونقدر شور شده که عالم و آدم فهمیدن چی به چیه ولی اینجا یه عده له له میزنن با چنین قاتل و جنایتکاری مذاکره کنن!! گیرم الان تو این شرایط مذاکره کردید ، اونم گفت هرچی شما بخواین بهتون میدم. دو روز دیگه نمیزنه زیر حرفش؟!!! اولین بارشه؟ ✍ @saeedism
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
بعد از شنیدن خبرهایی مبنی بر باز شدن تنگه هرمز_قم "به شرط این که سازشکاران وحدت شکنی نکنند!" #aest
اون منطقه مسکونی(یکی از مناطق مسکونی) ای که تو قم توسط دشمن آمریکایی صهیونیستی مورد اصابت قرار گرفته بود رو به شکل مقتل شهدا درست کردن.